Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Home @ Feek

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Home @ Feek voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
Meer bed & breakfast info

7 Reviews over Home @ Feek

• 10Maaike van Halen25-03-2017

Een aanrader!

Deze b&b bevindt zich in een prachtig pand met een perfecte ligging vlakbij MAS en op maar 10 minuten loopafstand van De Grote Markt. De zeer vriendelijke eigenaresse brengt in de ochtend een ontbijt op je kamer (diverse broodjes, yoghurt, muesli, vers sap, gekookt eitje en diverse beleg). De kamers zijn verzorgd, stijlvol, oog voor design en erg schoon. Deze b&b is zeker een aanrader!

• 8Sjw Tromp07-03-2014

Zeer geschikt voor stellen!

1 nacht geslapen bij Feek @ home. Inchecken ; tijdstip in overleg. Erg fijn. Mooie kamer met jacuzzi, in-loop-douche, fijn bed en mooie apparatuur. Alleen de afstand bediening dvd speler was zoek. Ligging perfect. Hooguit 10 minuten en je staat midden in het centrum. Daar eten vonden wij persoonlijk leuker dan in het haven gebied, waar je overigens ook met 5 minuten lopen bent. Trek als vrouw zijnde geen hakken aan ivm de ongelijke tegels. Enige puntje van kritiek; prijs/ kwaliteit vonden wij het duur. Voor hetzelfde geld ook een kamer midden in de stad.

• 10Martijn21-01-2013

Geweldig appartement!

Wilde graag een romantisch weekendje met mijn vriendin naar Antwerpen. Boekte deze design B&B met grote jacuzzi, het was gewoon heerlijk. Sofie (eigenaresse) heeft werkelijk er alles aan gedaan om ons weekend te laten slagen, er lagen rozenblaadjes op het bed en een heerlijke fles prosecco voor als we in bad gingen. Het is een waar liefdesnest! Het is een prachtig appartement!

• 9Thijs03-12-2012

Prachtige en exclusieve suite

In een woord: fantastisch! Wij (stel, midden 30) hebben genoten van de prachtige suite met jacuzzi. [email protected] is een perfecte plek voor een bijzondere overnachting in Antwerpen. Warm ontvangen door gastvrouw Sofie, valt je bij binnenkomst meteen het oog voor details op. In de suite zelf worden een moderne en klassieke inrichtingsstijl prachtig gecombineerd. Alles is topkwaliteit en stijlvol: het heerlijke bed, de ruime jacuzzi, de badkamer, de verlichting. Andere leuke detauks: Fles prosecco en wat kleine hapjes die klaar staan geven je echt het gevoel dat je een welkome gast bent. Conclusie: [email protected] is een perfect hotel/b en b als je een heel bijzondere ervaring in Antwerpen wilt beleven!

• 10Viola26-07-2011

Geweldige B&B!

Deze leuke Bed & Breakfast bestaat uit 3 kamers. Wij sliepen in de Executive Room op de begane grond. We werden hartelijk ontvangen door de (schoon)vader van de eigenaars. Na 'n dagje shoppen was 't heerlijk ontspannen onder de regendouche en in de 2-persoonsjacuzzi. Er staan heerlijke bad- en doucheproducten die je kunt gebruiken. Verder 'n mooie SMEG-koelkast met drankjes (moet je wel voor betalen) en 'n nespresso-apparaat voor koffie/thee (gratis). We hebben heerlijk geslapen in 't zachte bed en 's ochtends kregen we (op 'n tijdstip naar keuze) een heerlijk ontbijt op de kamer met verse broodjes, eitjes en jus. Er staan 2 fietsen in de gang die je kunt lenen. Wij hebben alles te voet gedaan, omdat 't centrum op loopafstand is. Ik kan maar 1 klein nadeel bedenken en dat is dat het slot van de deur helemaal onderaan zit, dus je moet elke keer bukken. Niet echt handig voor mensen met een slechte rug. Hoe dan ook, dit is echt een aanrader voor 1 of meedere nachten in Antwerpen!

• 10s19-12-2010

Voor herhaling vatbaar!!

We komen net bij Home @ Feek vandaan. Prachtige kamer, vriendelijk ontvangst en een overheerlijk ontbijt die op je kamer geserveerd wordt. Koffie en thee kan je zelf maken aan het leuke barretje. We vonden het jammer hier weg te gaan. Twee nachtjes is echt te kort. We hebben in de planning van de zomer terug te komen. Als ik 1 nadeel zou moeten opnoemen is 't dat je met tegenzin naar huis gaat.

• 10Anniek07-05-2010

heerlijke, sfeervolle b&b, een echte aanrader

Home @ FEEK was de ideale rustbasis voor drie heerlijke dagen Antwerpen. Wij verbleven in de kamer met de jacuzzi.

Het ontheel door Frederik was hartelijk, met uitleg voor een restaurantje voor die avond (restaurant NU, dicht in de buurt en heerlijk eten). De kamer is heel ruim en ziet er prachtig uit. De jacuzzi is heerlijk! Daar kun je het hele weekend in doorbrengen!

Het ontbijt wordt op de kamer gebracht. Dag 1:gekookt ei, jus d'orange, kaas, ham, yoghurt, meloen, chocolade, jam, croissant & meergranen broodjes.. Dag 2: Gebakken ei met spek, kaas, rauwe ham, yoghurt, druiven, chocolade, jam, pain au chocolate & meergranenbroodjes. Koffie en thee kun je zelf zetten op elk moment van de dag.

Het bed is goed, De stoelen prima, Het keukentje schattig, Het bad en de douche voortreffelijk... Al met al een heel sfeervol huisje!

DOEN!!!!! Ik raad het iedereen aan!

Bed & Breakfast Home @ Feek info

Het complex