Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenHotels AntwerpenHotel Hilton Antwerp Old Town

Hotel Hilton Antwerp Old Town

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Hilton Antwerp Old Town voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 102 reviews

• Sportfaciliteiten

102 Reviews over Hilton Antwerp Old Town

• 6Ramona02-08-2022

Vergane glorie...

Veel te veel geld voor oude kamer die toe is aan renovatie. Airco deed het niet goed, waardoor het heel warm was op de kamer, volgens de receptie zou hij het gewoon moeten doen. De deuren kraken zo erg, iedereen is meteen wakker. Badkamer enorm verouderd! Locatie perfect, maar zo zijn er nog genoeg hotels met een goede locatie. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• 9Deichmann28-10-2019

Zeer goed.

Wij verbleven een weekend in het Hilton Old Town Antwerp. Het hotel is centraal gelegen, midden in de stad. Bereikbaarheid is zeer goed. Wij hebben gereisd met de trein, het station ligt op ongeveer 15 minuten lopen. Als je met de auto komt, beschikt het hotel over een eigen garage. Personeel is erg vriendelijk, netjes en behulpzaam. Kamers zijn opvallend ruim, schoon en goed onderhouden. Grote tv, automatische minibar, kluisje. Gasten krijgen dagelijks een nieuwe fles bronwater (zonder kosten) en er is thee en koffie op de kamer. De ruime badkamer is netjes en beschikt over toilet, bad en (aparte) douche. In geval van nood vindt u zelfs een strijkplank en strijkijzer in de kledingkast. Het ontbijt is dik in orde. Gasten worden ontvangen in de brasserie en bediend met koffie/thee, waarna een zéér uitgebreid buffet klaar staat. Desgewenst worden (a la carte) nog bijzondere gerechten gemaakt. Er is ook ruime keuze voor kinderen.

• 8J. vd Berg25-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Perfecte ligging in het centrum, op een kwartiertje lopen van het Centraal Station. Heerlijk ontbijtbuffet met prima service.

• 8Elice Leegwater09-12-2018

Hopelijk snel terug

Het uiterst vriendelijke personeel doet zijn uiterste best om tijdens het drukke ontbijt het iedereen naar de zin te maken. Ruime kamer met heerlijk bed, geen last van geluiden.

• 6Inge15-07-2018

Kamerd niet zoals op de foto

2 nachten verbleven in een executive room met toegang tot de lounge. De prijs hiervan was €460.... volgens de foto's zou het een mooie grote kamer zijn... maar dat was te mooi om waar te zijn. In realiteit kregen we een kamer waar je juist naast het bed konden... er stond 1 stoel en een mini tafeltje. Na te gaan reclameren aan xd receptie kregen we doodleuk als antwoord : er staan verkeerde foto's op de website . Dat zijn foto's van de suites.... Dus best rekening mee houden, een executive room is een gewone kamer en geen ruime mooie kamer....

• 8Julia25-04-2018

Fantastisch! Aanrader!

Fantastische locatie! Midden in het centrum. Het is een oud pand maar wordt wel goed verzorgd. Personeel is echt uitstekend! Dat vind ik het meest bijzondere aan de Hilton keten. Ik heb in veel Hilton hotels geslapen over de wereld. Hotels kunnen enorm verschillen van elkaar maar personeel is werkelijk overal fantastisch. Met veel dank aan Amy, Anne-Marie, Mitchell en Austin die er alles aan hebben gedaan om ons een aangenaam verblijf te bezorgen. Jullie hebben het verschil voor ons gemaakt! Ontzettend bedankt!!!

• 9Joke Akkermans29-07-2017

Fantastisch mooi voor een lang weekend

Brasserie restaurant en zeker het ontbijt was zeer goed verzorgd en zeker zéér uitgebreid. Zeer tevreden over het verblijf en zeker ook een compliment voor het personeel. Zeer behulpzaam en vriendelijk

• 10Aaltje de Boer20-04-2017

We kregen een upgrade naar een executive kamer.

Niets negatiefs te vertellen. Bij aankomst kregen we een upgrade naar de executive floor. De kamer was zeer ruim en gezellig ingericht. In de badkamer was alles wat je nodig hebt aanwezig. De volgende morgen was er een fantastisch ontbijt, waarbij zelfs paling aanwezig was! Dit hadden we nooit eerder in een hotel bij het ontbijt gezien. Heerlijk smaakte alles.De ligging van het hotel was helemaal te gek. Midden in het centrum.

• 6Erika Rombaut05-01-2017

gehorige plaats

Het hotel zelf is fantastisch gelegen. De service is goed. De kamers zelf zijn zeer netjes en groot MAAR wat een slechte isolatie! Wijzelf zijn tot zeven uur 's ochtends wakker gehouden door wel zeer wakkere buren! Alles wat op de gang en bij de buren te horen is, kan je duidelijk verstaan. De kamers zijn zeer gedateerd o.a. Barst in lavabo E.d. . Ik ga volgende keer toch naar wat meer rust op zoek!

• 9S.27-11-2016

Prachtig hotel!

Prachtig schoon hotel en al het personeel even vriendelijk. Deluxe kamer was groot en netjes. Ook de entree en gangen zijn keurig onderhouden. Verwacht geen nieuwbouw. Maar dit is een zeer sfeervol luxe hotel met mooie entourage. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Met onbeperkt verse jus orange, verse zalm, warme verse wafels, scrambled eggs, echt fantastisch! Het hotel ligt middenin het bruisende centrum. Voor ons volgende keer weer Hilton!

Hotel Hilton Antwerp Old Town info

• AirconditioningBeschikbaar