7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Antwerp Old Town voor je op een rij gezet:

106 reviews over Hotel Hilton Antwerp Old Town in het Nederlands

Hopelijk snel terug

Elice Leegwater,
9-12-2018

Het uiterst vriendelijke personeel doet zijn uiterste best om tijdens het drukke ontbijt het iedereen naar de zin te maken. Ruime kamer met heerlijk bed, geen last van geluiden.

Gereisd met vrienden in december 2018

Kamerd niet zoals op de foto

Inge,
15-7-2018

2 nachten verbleven in een executive room met toegang tot de lounge. De prijs hiervan was €460.... volgens de foto's zou het een mooie grote kamer zijn... maar dat was te mooi om waar te zijn. In realiteit kregen we een kamer waar je juist naast het bed konden... er stond 1 stoel en een mini tafeltje. Na te gaan reclameren aan xd receptie kregen we doodleuk als antwoord : er staan verkeerde foto's op de website . Dat zijn foto's van de suites....

Dus best rekening mee houden, een executive room is een gewone kamer en geen ruime mooie kamer....

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch! Aanrader!

Julia,
25-4-2018

Fantastische locatie! Midden in het centrum. Het is een oud pand maar wordt wel goed verzorgd. Personeel is echt uitstekend! Dat vind ik het meest bijzondere aan de Hilton keten. Ik heb in veel Hilton hotels geslapen over de wereld. Hotels kunnen enorm verschillen van elkaar maar personeel is werkelijk overal fantastisch. Met veel dank aan Amy, Anne-Marie, Mitchell en Austin die er alles aan hebben gedaan om ons een aangenaam verblijf te bezorgen. Jullie hebben het verschil voor ons gemaakt! Ontzettend bedankt!!!

Gereisd met partner in april 2018

HotelSpecials.nl

Fantastisch mooi voor een lang weekend

Joke Akkermans,
29-7-2017

Brasserie restaurant en zeker het ontbijt was zeer goed verzorgd en zeker zéér uitgebreid.

Zeer tevreden over het verblijf en zeker ook een compliment voor het personeel.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2017

We kregen een upgrade naar een executive kamer.

Aaltje de Boer,
20-4-2017

Niets negatiefs te vertellen. Bij aankomst kregen we een upgrade naar de executive floor. De kamer was zeer ruim en gezellig ingericht. In de badkamer was alles wat je nodig hebt aanwezig. De volgende morgen was er een fantastisch ontbijt, waarbij zelfs paling aanwezig was! Dit hadden we nooit eerder in een hotel bij het ontbijt gezien. Heerlijk smaakte alles.De ligging van het hotel was helemaal te gek. Midden in het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

gehorige plaats

Erika Rombaut
5-1-2017

Het hotel zelf is fantastisch gelegen. De service is goed. De kamers zelf zijn zeer netjes en groot MAAR wat een slechte isolatie! Wijzelf zijn tot zeven uur 's ochtends wakker gehouden door wel zeer wakkere buren! Alles wat op de gang en bij de buren te horen is, kan je duidelijk verstaan. De kamers zijn zeer gedateerd o.a. Barst in lavabo E.d. . Ik ga volgende keer toch naar wat meer rust op zoek!

Gereisd met partner in januari 2017

Prachtig hotel!

S.
27-11-2016

Prachtig schoon hotel en al het personeel even vriendelijk. Deluxe kamer was groot en netjes. Ook de entree en gangen zijn keurig onderhouden. Verwacht geen nieuwbouw. Maar dit is een zeer sfeervol luxe hotel met mooie entourage. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Met onbeperkt verse jus orange, verse zalm, warme verse wafels, scrambled eggs, echt fantastisch! Het hotel ligt middenin het bruisende centrum. Voor ons volgende keer weer Hilton!

Gereisd met partner in november 2016

Prima verblijf middenin het centrum

Alexxx
2-8-2016

Een uitstekend hotel met alle faciliteiten. De inrichting is voor de een wat oubollig, voor de ander geeft dat juist de luxe en charme weer. Alles schoon en heel, niets op aan te merken. Ruime kamers met GRATIS wifi (wel eerst kosteloos lid worden van hun HHonours program).

Ontbijt was ook, ondanks de eerdere berichten op Zoover, gewoon goed. Veel keize, van pannekoekjes tot 6 soorten flakes en van gewoon brood tot wafels. Ik las ook op Zoover dat de keuze vwb ei zo klein was: alleen scrambled eggs en gekookt ei. Beter lezen mensen! Op de standaard op tafel staat duidelijk dat je spiegelei, omelet etc gewoon kunt bestellen! Gewoon een super service dus, dan krijg je het dus lekker vers en niet aangekoekt van een warmhoudplaat.

Echt niets mis met het hotel, de deur uit stappen en je staat in het centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Bij Hilton verwachtt ik gastvrijheid, luxe en gemak. De locatie van dit hotel is perfect, op de Groenplaats, dichtbij de Grote Markt. De medewerkers zijn gastvrij en het ontbijt is naar mijn mening heel goed! De lobby is uitnodigend en heeft een mooie uitstraling. Toen we bij naar de hotelkamer liepen kwamen we er achter dat het hotel enigzins verouderd is. De gangen en hotelkamers mogen wel gerenoveerd worden. Wi-Fi kost 15 euro per dag, niet meer van deze tijd! Desondanks een heel aangenaam verblijf gehad in dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2016

Prachtig gelegen hotel midden in het centrum

zonnetje07
28-3-2016

Hilton Antwerpen ligt prachtig midden in het centrum van Antwerpen. Bezienswaardigheden en winkels op loopafstand. Hilton zelf heeft prima kamers met airco en vriendelijk personeel, erg behulpzaam.

Minpunt vond ik het ontbijt. Ben niet veeleisend of verwend, maar zelfs op zondag (was nog pasen ook!) geen speciaal beleg als iets van brie, rosbief of zalm hebben is magertjes, evenmin iets als een omelet en geen kleine bakjes om hagelslag of jam in te scheppen, alles moet dus rechtstreeks op je bord, dat wordt een rommeltje. Ook geen afvalbakje op tafel, onhandig! Verder wel vers en voldoende fruit. Melk heb ik ook nergens gezien...

We hadden twee avonden hetzelfde 3 gangen diner genomen. Eerste beviel erg goed, tweede was een stuk minder van kwaliteit, blijkbaar een andere kok ;-)!

Gereisd met partner in maart 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Antwerp Old Town in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Antwerp Old Town zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.