Het Elfde Gebod

1.4Onvoldoende

0.2km van centrum

Op vakantie geweest naar Het Elfde Gebod?

• 1H. Job14-01-2018

Nooit meer naartoe gaan

Jaren geleden was dit een bruisend etablissement, met goede bediening en eten, maar daar is niets meer van over. Bediening is tranentrekkend slecht, lang wachten, bladen met lege glazen blijven staan op tafel, over meer bezig met blonde bardame dan gasten (die boos zonder consumptie weg gaan) en is onvriendelijk en onaardig als we hem aanspreken op zijn slechte service. Was het laatste bezoek. Niet doen dus.

Gereisd met partner in januari 2018

• 1G vd kolk29-11-2016

Slecht afknapper

Vrijdag een biertje gedronken....onder toeziend oog van muizen die over de vloer schuifelen....Afschuwelijk! Nooit meer..... De bediening keek niet op of om toen ik aangaf dat er muizen liepen....

Gereisd met partner in november 2016

• 1Geit17-12-2013

Super slecht !

Een gezellig restaurant, maar daar stopt mn optimisme. Wij hoopten op een geslaagde culinaire avond, maar helaas hebben wij die niet gekregen. Werkelijk niets verliep normaal. We moesten de hele avond bedelen om aandacht, werden brutaal behandeld door de ober, diezelfde ober liet zn wijnopener per ongeluk op onze tafel achter,een bebloede opener bleek later. Echt not done en gevaarlijk ! Het hoofdgerecht was ook maar zo zo, slappe niet goed doorbakken friet etc. Toen wij ons beklag bij de manager wilden doen werd ons verteld dat zij al weg was en werd de jongste medewerkster op ons afgestuurd, naar onze mening een zeer laffe en respectloze actie ! Wij zijn erg teleurgesteld en hopen dat jullie lering zullen trekken uit dit commentaar en dat andere gasten een betere avond zullen beleven !!

Gereisd met vrienden in december 2013

• 1Martin16-12-2013

Verschrikkelijk slecht

Onbeschoft en ongeïnteresseerd personeel. Ober vieze handen, bloedende vingers met bloed op kurkentrekker. Grof, vergeet alles. Geen lepel bij soep, eten smakeloos, te lang gebakken, vieze saus. Wijn goed. Extreem lange wachttijden, personeel staat en masse buiten te roken, binnen klanten ontevreden en eindeloos wachten op bediening. Toilet was meer vuilnisbelt, allemaal troep en lege flessen - ongelofelijk.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 3Axl H30-07-2009

Onbeschofte bediening

Zelfde ervaring als de andere bezoekers: waardeloze bediening. Toen we vanwege de mopperende ober en het uitgedroogde brood besloten elders te gaan eten, vond de ober dat een reden om ons uit te foeteren. Ook tegen andere gasten was hij allesbehalve vriendelijk. Nog een wonder dat er mensen komen

Gereisd met partner in juli 2009

• 0jojanneke17-05-2009

Prachtig restaurantje, waardeloze bediening!

Het is een 'hemels paradijsje' om binnen te stappen met al die prachtige beelden, maar de bediening is waardeloos! Je word niet welkom gegeten, men draait lekker de rug naar je toe, je word vergeten met bedienen, men kan de bediening niet aan en het eten....ok de patat was goed, maar de spareribs waren droog en smakeloos. Zelf bij het afrekenen is het personeel lomp. zonde van zo'n prachtige zaak; maar ze kunnen er beter een koffiehuis beginnen, misschien kunnen ze dat wel aan.

Gereisd met vrienden in mei 2009