Appartement

5 reviews over Appartement Happy Days in het Nederlands

geweldige plek

Loes van Geffen
5-9-2011

Wij hebben een heerlijk weekend gehad en wat een toplocatie. Jenny is de beste en een hele grote schat. In de koelkast was eten en alles was eigenlijk gewoon perfect. Dikke aanrader. Dimitri en Loes

Gereisd Met partner in januari 2011

top lokatie

Fam de Bruijn
14-5-2009

Wij hebben een paar geweldige dagen gehad in dit het appartement ligt in het hartje van Antwerpen. We werden vriendelijke verwelkomd door de eigenaars de koelkast was rijkelijk gevuld. Parkeren in de parkeergarage(betalen) of 5 tot 10 minuten lopen (gratis). Het plein is in de avond wel levendig maar dat weet je als je midden in het centrum zit. Een leuk appartement om van daaruit Antwerpen te leren kennen. Fa. de Bruijn

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2008
2008

Vic en Ineke 13 okt - 17 okt 2008

Vic en Ineke Loeffen
21-10-2008

Een aanrader !! Fijn appartement, goed verzorgd, vriendelijke eigenaren en een geweldige ontvangst. Het appartement ligt in het hart van de stad (alles in de buurt). Een veilige plaats om je fiets voor de deur op slot te zetten! Kortom, zeer tevreden !

Gereisd Met partner in oktober 2008

Supergezellig, superligging

Josiane en Gunther
28-9-2008

Wij hebben geluk gehad met deze keuze. Pal in het oude centrum nabij winkels, gezellige terrasjes en restaurants,... Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Wel een oud gebouw, maar binnen was het zeer gezellig. Jenny, wij komen zeker nog terug !!

Gereisd Met partner in september 2008

Supergezellig, superligging

Josiane en Gunther
27-9-2008

Wij hebben geluk gehad met deze keuze. Het appartement ligt gewoon in het midden van alle leuke dingen (terrasjes, winkels, restaurantjes,...). Er was zelfs een gevulde ijskast. Wij konden ontbijten met zicht op de Groenplaats! Het is wel een ouder gebouw, maar binnen is het heel gezellig. Jenny, wij komen vast en zeker nog terug!

Gereisd Met partner in september 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Happy Days in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Happy Days zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.