Hotel Granducale

Hotel Granducalesterster

7.5Goed

België, Antwerpen, Antwerpen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Granducale?

7.5Goed

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Granducale

• 6marleen16-11-2012

Niet iets wat ik snel weer zou doen.

Plus puntjes: -Kamers netjes schoon. -Ligging is goed, veel trams om de hoek. -Heerlijke koffie.

Min punten: Helaas heb ik met mijn vrienden groepje de mindere kanten van het hotel wat meer gezien. -De gastvrouw en heer waren niet echt gastvrij. Als wij netjes iets vroegen dan werd het tegen gesproken, het moest op hun manier en niet anders. Onze kamer vonden ze ook erg rommelig, terwijl we juist probeerden het netjes te houden, zodat we onze spullen niet kwijt zouden raken. -Het ontbijt was erg mager. En het warme gedeelte dat er stond was koud. -Pinnen rekenen ze 3 procent voor. Iets van 10 euro. Dat vind ik heel erg veel. Ook omdat ik het niet zo breed heb.

Al met al hebben we het naar ons zin gehad, met het geen waar we voor kwamen. (Concert in het Sportpaleis, Within Temptation's Elements)

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9M. Lieskamp30-09-2012

Zeer veel waar voor je geld

Wij, stel van 36 en 43, hebben van vrijdag 28 tot zondag 30 september 2012 gelogeerd in dit hotelletje. Het wordt gerund door een stel en zij zijn zeer service-gericht en geïnteresseerd in de gasten. Het hotel ligt net buiten het centrum. Heerlijk rustig, maar met een tramhalte op 1 minuut loopafstand sta je met een paar minuutjes zo midden in de stad, ideaal. De kamer was ruim voldoende, prima stromend koud en warm water en het ontbijt was ook heel goed verzorgd. Natuurlijk zijn er 2 sterren hotels die veel luxer zijn, maar die zijn ook veel duurder. Voor hetgene wat je betaalt, krijg je zeer veel waar voor je geld. Wij komen hier nog zeker terug bij dit lieve stel zodra wij weer in Antwerpen zijn.

Gereisd met partner in september 2012

• 0peter en lydia04-10-2011

ga er zo weer heen

zeer klantvriendelijk. Maar 15 kamers, betrokken klantviendelijk eigenaren. Niet in het centrum , maar binnen 7 minuten per tram te bereiken. Nu voor de 2e maal geweest, ga er zo weer heen. Nette kamer, goede badkamer, lekker ontbijd. Wij hebben rechtstreeks bij de eigenaren geboekt, zo gepiept en flexibel.

Gereisd met partner in september 2011

• 9M. van Bussel15-08-2011

Superfijn hotel, rust midden in de stad!

Wij hebben een zeer fijn weekend gehad in hotel Granducale. De eigenaars zijn erg vriendelijk en de kamers erg schoon en netjes. De bedden zijn erg comfortabel. We hadden een kamer met een terras, waar je bij goed weer heerlijk kan zitten. Het ontbijt was goed, zeker genoeg keus en met heerlijke verse fruitsalade (met fruit uit de tuin!), de ontbijtruimte is gezellig. We hebben echt genoten van de gastvrijheid en de persoonlijke benadering. Het hotel ligt een beetje uit het centrum, maar wel op loopafstand en er is een tramhalte om de hoek. Parkeren kan in een parkeergarage in de straat voor weinig geld. De eigenaresse weet veel te vertellen van wat er allemaal te doen is in de stad. Wij gaan hier zeker terugkomen!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 0johannes25-07-2011

nooit meer

• zoals eerder beschreven ziekenhuiskamers,
      • douchen gaat mits je niet te groot bent
      • bedden erg kort
      • kamer oogt niet proper
      • vrouw des huizes is asociaal

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Vandevelde10-05-2011

Een aanrader, prijs/kwaliteit is prima.

Hotel Granducale is enorm vooruit gegaan in vergelijking met 5 jaar geleden. De kamers blijven sober maar zeer netjes. Er is wel TV en gratis wi-fi op de kamer. Het ontbijt is in buffet vorm en alles wordt dagelijks vers gemaakt. Er is meer dan keuze genoeg zeker gezien het een 2 hotel is. Ook het ontbijt bij goed weer in de fantastische tuin.We hebben al in verschillende landen 4 tot zelfs in Egypte een 5* Prestige hotel gehad waar we niet de service, het lekker ontbijt en de vriendelijkheid kregen. Al is er geen zwembad, sauna, fitnes od, de hulp, uitleg en familialiteit doet al deze luxe vergeten. Voor de zeer gunstige prijs, kan je dit niet verwachten; Grootstad dus parkeerruimte is beperkt, in de straten rond het hotel sta je voor 3,5 euro een hele dag geparkeerd en sinds kort is er ook ondergrondse parking aan de overkant vd straat. Openbaar vervoer vlakbij het hotel brengt je naar alle stadsgedeelten. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2011

• 7John24-12-2008

redelijk

qua prijs en ligging ideale combi. Eten wat beperkt en bedden zwaar drama........ Als je rug nog langer mee moet, dan kun je beter elders boeken.

Gereisd met partner in december 2008

• 7Ellen 04-11-2008

goed hotel

goed hotel, vriendelijk personeel een persoonlijke benadering. Kamers eenvoudig maar wel schoon, badkamer is ok, alleen kun je niet onder de douchestraal staan, je moet de douchekop vasthouden. Ontbijt is erg sober. Centrum is op loopafstand (20 min).

Gereisd met partner in november 2008

• 4verhelst-meeuws12-05-2008

Parking is betalend parkeren op de weg. Ziekenhuiskamers! Ongezellig. Allures van een bejaardentehuis. Grote antirookstickers gekleefd op de ontbijttafel. Armtierig ontbijt. Bij vraag naar wat verse kaas een bittere reactie.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9peter10-06-2007

echt een klasse hotel voor deze prijs. Goede service, en ligging centraat

Gereisd in juni 2007

0 tips over Hotel Granducale