Hotel Firean

Kleine hotelsWeer vandaag25°9°
Hotel Firean

We hebben een aantal aanbieders voor Firean voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Firean in het Nederlands

Fijn hotel

freek_2
15-7-2010

Wat een gezellig , kleinschalig hotel. Vlakbij de uitvalswegen en uitstekend bereikbaar ! ook snel in het centrum . prima service

Gereisd alleenreizend in januari 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Firean in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Firean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.