Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenHotels AntwerpenHotel Express by Holiday Inn Antwerpen

Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 122 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 122 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

127 Reviews over Express by Holiday Inn Antwerpen

• 7John Linda10-08-2021

Locatie goed en leuk

Voor ons zonnige stedentripje doordeweeks,was dit een goed hotel.Het twijfelaar bed voldeed voor ons.Er was een redelijk ontbijt,jammer dat er geen wafels gebakken konden worden.Bij de Rijnkaaij kon je goed en voordelig parkeren,en MAS ligt heel dichtbij.(museum aanrader)

• 8Rory Hunter14-01-2019

Basic en gewoon goed! Fijne ligging en vriendelijk

Basic, maar goed hotel. Precies zoals gehoopt. Prima ontbijt met broodjes, yoghurt, fruit en zelfs wafels bakken. Alles klein, maar wel compleet en van goede kwaliteit. Weinig kabaal in hotel en kamer was netjes. 2 pers bed was een twijfelaar dus klein dat is een klein minpuntje. Bedbank voor onze zoon was zelfde formaat dus dat is dan weer riant. Personeel zeer vriendelijk en. Parkeren is 17,- per nacht naast hotel.

• 8Martijn05-03-2017

Leuk voor citytrip

Dit hotel is zeer geschikt voor één of twee nachten vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de afstand tot het centrum en bv kinepolis en het sportpaleis. Zelf waren wij er één nacht om naar een concert in het sportpaleis er te verblijven. Ongeveer 20 minuten lopen, eveneens als naar het centrum.

• 7Annet01-05-2016

Prima hotel met goede aanbiedingen

Pluspunten: Ruime kamers en alles was netjes en schoon. Ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen, waar wij ook gebruik van hebben gemaakt. Ligging bij de haven met leuke restaurants en het museum MAS. Centrum was snel en gemakkelijk te bereiken met OV (bus stopt voor de deur) of zelfs wel te lopen voor de sportieveling. Auto konden we tegen acceptabel bedrag onder het hotel parkeren. Minpunten: Badkamer was wat klein. Ook het ontbijtbuffet viel wat tegen qua keus en originaliteit. Maar dit vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Prima hotel dus.

• 8ShaiRon16-03-2016

Voor een dagje Antwerpen een top hotel

Alles dichtbij. Op loopafstand vind je de stad en geen 7 min van Kinepolis.

• 5assie3925-10-2015

Ontzettend warm op de kamer

Op zich prima hotel voor een dagje Antwerpen. Maar op de kamer was t bloedheet, airco op 10 graden gezet maar t bleef echt ontzettend warm. Ontbijt prima qua keuze maar zo verschrikkelijk druk en geen messen, kopjes etc. Ik zal niet snel weer naar dit hotel gaan.

Assistant Hotel Manager, GM, 29-10-2015

Geachte, Hartelijk voor uw review. Mijn excuses voor het ongemak betreft de temperatuur op uw kamer. Ik ga de thermostaat zeker nakijken.

Het was inderdaad zeer druk in het hotel waardoor er een wachttijd kan ontstaan tijdens het ontbijt. Wij proberen de gasten hierover te informeren door middel van een brief in de liften. Helaas is het voor ons zeek moeilijk om te voorzien op welk tijdstip de gasten komen ontbijten.

Met vriendelijke groet,

Maya Adriaensens Assistant Hotel Manager

• 7Paul04-08-2015

Alles goed behalve de airconditioning in de kamer

Zoals het een Holiday Inn betaamt was alles in orde. Ook niet zo moeilijk voor een keten die al zo lang bestaat. Echter de airconditioning op de kamer was van een zeer slecht niveau. Heb het idee dat het onderhoud zeer achterstallig is, het werkte gewoon niet, het was eigenlijk een slecht werkende ventilator. Ramen openzetten in de warme nacht bracht ook geen soelaas dus zeer slecht geslapen. De temperatuur in de kamer was op een gegeven moment boven de 25 graden en dat slaapt niet lekker. Mijn ervaring is dat meldingen aan de balie niets uithalen, er wordt gewoon niets mee gedaan. Vraag dus naar een goed werkende koeling op de kamer in de zomer anders is het vreselijk benauwd. Wij waren met een groep van 6 personen en in alle 3 de kamers was het hetzelfde.

• 7Danielle16-05-2015

Goed hotel om Antwerpen te bezoeken

Goed hotel om Antwerpen te bezoeken, dichtbij verhuur van fietsen dit is overigens alleen te doen met creditcard. Kamer was erg benauwd, maar voor de rest een goed hotel.

• 9Simoens Stefaan15-12-2014

Prima hotel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kraaknette kamers. Wij hadden zicht op het MAS. Er is een ontbijtbuffet dat best lekker is. Prima uitvalsbasis voor een citytrip naar Antwerpen. De mogelijkheid om gebruik te maken van een shuttledienst naar het Sportpaleis is een grote meerwaarde. Een goeie prijs|kwaliteit verhouding.

• 8Theo23-11-2014

Goede uitvalbasis voor bezoeken van Antwerpen

Een goed, degelijk hotel. Tien minuten wandelen van het centrum van Antwerpen.

Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen info

Het complex