Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Express by Holiday Inn Antwerpen voor je op een rij gezet:

125 reviews over Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen in het Nederlands

Basic en gewoon goed! Fijne ligging en vriendelijk

Rory Hunter,
14-1-2019

Basic, maar goed hotel. Precies zoals gehoopt. Prima ontbijt met broodjes, yoghurt, fruit en zelfs wafels bakken. Alles klein, maar wel compleet en van goede kwaliteit. Weinig kabaal in hotel en kamer was netjes. 2 pers bed was een twijfelaar dus klein dat is een klein minpuntje. Bedbank voor onze zoon was zelfde formaat dus dat is dan weer riant. Personeel zeer vriendelijk en. Parkeren is 17,- per nacht naast hotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Leuk voor citytrip

Martijn,
5-3-2017

Dit hotel is zeer geschikt voor één of twee nachten vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en de afstand tot het centrum en bv kinepolis en het sportpaleis. Zelf waren wij er één nacht om naar een concert in het sportpaleis er te verblijven. Ongeveer 20 minuten lopen, eveneens als naar het centrum.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima hotel met goede aanbiedingen

Annet
1-5-2016

Pluspunten: Ruime kamers en alles was netjes en schoon. Ze hebben regelmatig leuke aanbiedingen, waar wij ook gebruik van hebben gemaakt. Ligging bij de haven met leuke restaurants en het museum MAS. Centrum was snel en gemakkelijk te bereiken met OV (bus stopt voor de deur) of zelfs wel te lopen voor de sportieveling. Auto konden we tegen acceptabel bedrag onder het hotel parkeren. Minpunten: Badkamer was wat klein. Ook het ontbijtbuffet viel wat tegen qua keus en originaliteit. Maar dit vind ik persoonlijk niet zo belangrijk. Prima hotel dus.

Gereisd met vrienden in september 2015

Voor een dagje Antwerpen een top hotel

ShaiRon
16-3-2016

Alles dichtbij. Op loopafstand vind je de stad en geen 7 min van Kinepolis.

Gereisd met partner in maart 2016

Ontzettend warm op de kamer

assie39
25-10-2015

Op zich prima hotel voor een dagje Antwerpen.

Maar op de kamer was t bloedheet, airco op 10 graden gezet maar t bleef echt ontzettend warm.

Ontbijt prima qua keuze maar zo verschrikkelijk druk en geen messen, kopjes etc.

Ik zal niet snel weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015
Assistant Hotel Manager, GM, 29-10-2015

Geachte, Hartelijk voor uw review. Mijn excuses voor het ongemak betreft de temperatuur op uw kamer. Ik ga de thermostaat zeker nakijken.

Het was inderdaad zeer druk in het hotel waardoor er een wachttijd kan ontstaan tijdens het ontbijt. Wij proberen de gasten hierover te informeren door middel van een brief in de liften. Helaas is het voor ons zeek moeilijk om te voorzien op welk tijdstip de gasten komen ontbijten.

Met vriendelijke groet,

Maya Adriaensens

Assistant Hotel Manager

Zoals het een Holiday Inn betaamt was alles in orde. Ook niet zo moeilijk voor een keten die al zo lang bestaat. Echter de airconditioning op de kamer was van een zeer slecht niveau. Heb het idee dat het onderhoud zeer achterstallig is, het werkte gewoon niet, het was eigenlijk een slecht werkende ventilator. Ramen openzetten in de warme nacht bracht ook geen soelaas dus zeer slecht geslapen. De temperatuur in de kamer was op een gegeven moment boven de 25 graden en dat slaapt niet lekker. Mijn ervaring is dat meldingen aan de balie niets uithalen, er wordt gewoon niets mee gedaan. Vraag dus naar een goed werkende koeling op de kamer in de zomer anders is het vreselijk benauwd. Wij waren met een groep van 6 personen en in alle 3 de kamers was het hetzelfde.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Goed hotel om Antwerpen te bezoeken

Danielle
16-5-2015

Goed hotel om Antwerpen te bezoeken, dichtbij verhuur van fietsen dit is overigens alleen te doen met creditcard. Kamer was erg benauwd, maar voor de rest een goed hotel.

Gereisd met partner in mei 2015

Prima hotel

Simoens Stefaan
15-12-2014

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kraaknette kamers. Wij hadden zicht op het MAS.

Er is een ontbijtbuffet dat best lekker is.

Prima uitvalsbasis voor een citytrip naar Antwerpen.

De mogelijkheid om gebruik te maken van een shuttledienst naar het Sportpaleis is een grote meerwaarde.

Een goeie prijs|kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in december 2014

Goede uitvalbasis voor bezoeken van Antwerpen

Theo
23-11-2014

Een goed, degelijk hotel. Tien minuten wandelen van het centrum van Antwerpen.

Gereisd met partner in november 2014

Prima hotel vlakbij het centrum

Nance
22-10-2014

Het hotel ligt aan een redelijk drukke weg. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer is netjes en schoon (met 2 kinderen niet heel ruim). Op de kamer staat een waterkoker met 2 kopjes en zakjes koffie/thee/suiker. Je kunt gebruik maken van gratis Wifi (maar de verbinding is niet snel). Wij hadden een kamer aan de weg, maar hier hebben wij weinig last van gehad, ondanks het raam dat open stond. Het was wel warm in de kamer. Bedden waren prima, alleen de kids hadden iets minder comfort op de slaapbank. Bij de receptie kun je snelle "snacks" kopen. Het ontbijt is goed te doen, voldoende keus. Rond 9:00 uur was het wel spits uur. Er is een parkeergarage (€ 18,00 p.dag), maar pal aan de overkant kun je v.a. 19:00 uur t/m 9:00 uur gratis parkeren (daarbuiten circa. € 1,10 p. uur). Het hotel ligt op loopafstand, circa. 15 min., van het centrum. Voor het hotel staat een bushalte. Een prima hotel voor een paar dagen. Check de aanbiedingen voor dit hotel, dit kan een hoop geld besparen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn Antwerpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.