Géén boekingskosten

8.3FantastischScore uit 20 reviews

21 Reviews over Euro

• 8Martien09-10-2011

perfect gelegen

Hotel Euro is een klein hotel perfect gelegen in het centrum van Antwerpen met een goexde prijs/kwaliteit verhouding

• 8Mario04-07-2011

lekker in het centrum

Hotel ligt vlak naast het station. Goed bereikbaar en parkeer gelegenheid is dichtbij. alles is bij de hand in de omgeving. Openbaar vervoer op loop afstand. Zoo naast de deur.

• 8Simone19-01-2011

Prima hotel

ruime kamers, zeer goed hotel, goede service, goed ontbijt, zwembad aanwezig.

• 9Fam.Postema09-05-2010

Super ligging, gastvrij !

We zijn met twee gezinnen, 4 dagen in Antwerpen geweest. Het hotel is prima, vlak bij het station en de oude stad. Een echte aanrader, de 4 persoons familiekamer, bestaat eigenlijk uit twee kamers. Het ontbijt is goed verzorgd, en het personeel is erg gastvrij. De omgeving is gezellig, leuke kroegjes en vlak bij de Meir. We komen graag en snel weer terug !

• 8A. Rood01-01-2010

Goed hotel. Uitstekend ontbijt.

Perfect gelegen hotel. Uitstekend ontbijt. Zeer persoonlijke bediening. Ze vroegen zelf hoe je eitje gekookt wilde hebben. Niets was teveel. Beetje gedateerd allemaal maar sfeer goed en uiterst schoon. Kamers aan de voorkant last van lawaai op straat. Maar kamers achter prima. Oud en Nieuw gevierd in Antwerpen dus prettig dat het hotel dichtbij de stad ligt.

• 8carla verbeek-nederhof01-09-2009

goed hotel

zoals al eerder is geschreven: ouder hotel maar zeer schone kamers. en inderdaad wij hadden een kamer aan de voorkant van het hotel en dan hoor je de tram die vlak langs rijdt. wijj hadden ook nog de pech dat er een flinke brand was in Antwerpen en daardoor veel sirenes waren smorgens. ontbijt was zeer goed verzorgd. parkeren is heel dichtbij en centrum is kwestie van straat oversteken en je loopt al over de Meir

• 7Marc20-07-2009

Had ieder hotel maar zulk vriendelijk personeel

Het personeel in dit hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze doen echt hun best om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Ligging ten opzichte van het centrum is geweldig. 10 minuten lopen vanaf het centraal station. 2 minuten lopen vanaf de grootste winkelstraat. Perfect dus. De kamer die we hadden was enorm, alles is wat gedateerd maar wel goed onderhouden en schoon. In de kamer o.a. een minibar, met hele redelijke prijzen. Bij de receptie kon je ook nog vanalles kopen tot en met sterke drank. Ontbijt was een feestje, misschien wel een kleine bar maar de keuze die ze hebben is erg uitgebreid. Enige nadeel is de tram voor de deur. Er ligt een soort wissel vlak voor de deur van het hotel en als de tram in hoog tempo erover gaat staat het hele pand te schudden. Ondanks dit kleine nadeel een prima verblijf gehad in dit hotel.

• 8fam. Decroix- Masscho01-06-2009

prima hotel voor een zacht prijsje

We verbleven er 1 nachtje in mei 2009 en dat is ons zeer goed bevallen. Zeer vriendelijk onthaal, gaven meteen toeristische info, zeer goede ligging dicht bij meir enz. Het ontbijt is heel uitgebreid en verzorgd, ze komen je zelfs persoonlijk vragen of je een hard of zachtgekookt eitje wil! Ook voor de langslapers is er nog voldoende keuze. De kamers zijn eenvoudig, wat verouderd (zalmkleurige bad en dito tegeltjes) doch zeer proper. Slechts 1 minpuntje: wij verbleven op kamper 112 en dit had een storende rookgeur bij het binnenkomen, gelukkig waren er grote ramen (met horren!) zodat we na lang verluchten de reuk grotendeels wegkregen. In de winter zal dit moeilijker zijn. Ondanks dit minpuntje zouden we direct terug gaan!

• 8J.Janssens29-12-2008

toppertje!

knus en sfeervol hotel. ontbijt erg goed, wordt vers fruit geschilt en eitje wordt hard of zacht voor je gekookt. ligt vlakbij het winkelcentrum. kleinschalig en vriendelijke mensen. inrichting is wel verouderd, maar daardoor heeft het wel iets vonden wij.

• 9m.de vries- de jong28-12-2008

uitstekend

prima hotel, ligging uitstekend, ruime kamer met zithoek, goede bedden, rustige ligging aan de achterkant dus geen verkeerslawaai, vriendelijk personeel en een bijzonder goed ontbijt, parkeergarage naast het hotel, al met al uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. We komen hier zeker terug.

Hotel Euro info

Maaltijden