6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Eden Antwerp by Sheetz voor je op een rij gezet:

241 reviews over Hotel Eden Antwerp by Sheetz in het Nederlands

Perfect voor een weekendje Antwerpen

Melissa,
23-9-2018

Prima! Goede kamer, lekker bed. Op loopafstand van centraal station, winkels, restaurants en de dierentuin.

Parkeren onder het hotel 20 euro per dag. Ontbijt is prima, eitje broodjes croissants en beleg.

Kamer is schoon, bed ligt lekker. Wel wat schimmel in de badkamer.

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima......

Inge,
5-1-2018

Prima hotel. Heb het geboekt bij touroperator, 89€ incl ontbijt en 2 personen. Ontbijt prima. Zaal wel klein maar er komt heus een plekje vrij. Vriendelijk personeel. Kamer wat simpel maar bed ligt geweldig. Door het verhaal van de bedwantsen werd ik erg angstig. Maar geen wants gezien of gevoeld. Vrouw bij receptie vertelde dat daar echt wat aan gedaan is en word. In elk hotel kun je deze tegenkomen. Alles was Idg. prima schoon. Maar verwacht geen 4 of 5 sterren. Dan betaal je gewoon meer zo midden in het centrum. Het hotel ligt overal dichtbij. Mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt. En gaan zeker terug als wij weer eens willen shoppen in Antwerpen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

Perfecte ligging

Mattie,
30-8-2017

Het hotel heeft een perfecte ligging, vlakbij het treinstation en de Zoo. Je kunt parkeren in de onder het hotel gelegen parkeergarage. Parkeertarief is hoog, n.l. 20,00 per dag. Maar in de nabijgelegen openbare parkeergarage is het tarief bijna even hoog n.l. max. 18,50 per dag. De kamer is klein, het bed ligt prima. Jammer dat er maar plaats is voor 1 stoel op de kamer. De badkamer is gemoderniseerd. Het ontbijt is heerlijk, ruime keuze. En je kunt tot 10 uur 's avonds onbeperkt koffie en thee drinken. Over het algemeen heel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in augustus 2017

HotelSpecials.nl

Nooit Meer. In 24 uur tijd 2 kamers gehad.

Corina vermeulen,
14-7-2017

Vriendelijk personeel maar bedden hadden bedwantsen. Blijkt een groot probleem daar te zijn. Meisje achter de Bali deed haar best om alles op te lossen maar 3 x een andere kamer in 24 uur vond ik te gek en zijn dus een dag eerder naar huis gegaan. Jammer maar werden gek van de jeuk daar. Op 1 dag diverse mensen zijn vertrekken die pas hadden ingecheckt. Hotel heeft heel veel achterstallig onderhoud. Op de brandmelders was een melding van afgekeurd. Blijkt dat de inspectie daar vaker komt en het advies heeft gegeven om het hotel te sluiten. Een hele verstandige keus denk ik. Eerst alles opknappen. Ligging is prima, alles op loopafstand maar dat is ook het enige.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Eerste en laatste keer

Britt,
8-5-2017

1 nacht hier verbleven. Kamer inclusief ontbijt geboekt. Het hotel is zeer standaard en straalt niks uit. De parkeergarage links naast het hotel is zo smal dat je er maar net in kunt rijden en eenmaal onderin de garage is er slechts voor een auto of 6 plek. Houd er rekening mee dat je vooral niet kunt draaien in de parking. Kamer zeer standaard ingericht met wat houten kastjes en 1 stopcontact op de kamer en 1 op de badkamer. Over het algemeen prima bed voor 1 nacht. Het ontbijt was erg karig en niet uitgebreid. Over het algemeen vriendelijk personeel maar totaal geen uitleg over Antwerpen of andere info. Ligging is een pluspunt, binnen 2 min lopen midden in het centrum. De Iigging is dan ook het enige pluspunt, er zijn betere/leukere hotels in Antwerpen!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

1 keer maar nooit weer !

Heijmans,
30-4-2017

Vriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken, nog geen goedemorgen op weg naar het ontbijt. Kamer was niet schoon en verouderd, meubels waren niet stevig. Geen stopcontacten bij het bed en lampen zijn vastgemaakt met kroonsteentjes. Kachel werkte niet goed waardoor wij een avond in de kou gezeten hebben.

Lift was buiten werking en dus elke keer 4 trappen op en af...

Ontbijtzaal was erg vol en het eten werd van je bord af gekeken door je buren. Tijdens het ontbijt werd door het personeel de vracht opgeruimd wat voor veel onrust zorgde.

Goede ligging en makkelijk bereikbaar. Afstand tot de winkelstraat was goed.

Voor ons 1 keer maar nooit weer !

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Eenvoudig maar netjes

Jojo014,
24-4-2017

Een eenvoudig en voordelig hotel in de wijk Diamant op 400 meter van het Centraal Station. Restaurantjes en de belangrijkste winkelstraat op nog geen 5 minuten lopen.

De service is prima, het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is redelijk uitgebreid. Soms moet je enig geduld hebben voordat een product aangevuld is. Tot 22:00 is koffie en thee gratis verkrijgbaar middels de koffieautomaat in het restaurant.

Gereisd met partner in april 2017

Leuk centraal gelegen hotel!

Susanna
13-2-2017

2 nachten inclusief ontbijt. Nette kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel. Batterijen v d temperatuurregelaar waren leeg, melding gemaakt en ze kwamen het meteen vervangen. Ontbijt is goed, veel keus en de hele dag tot 22.00 uur koffie/thee te verkrijgen. Top!

Gereisd met partner in februari 2017

Super hotel

Frank
29-1-2017

Voor 120 euro reserveerde ik 1 nacht inclusief ontbijt voor 4 personen in 2 kamers. Het ontbijt was zeer uitgebreid, de hotelreceptie vriendelijk en professioneel. De kamer is niet ruim maar er staat een superlekker bed en de badkamer is basic maar schoon en comfortabel. De ligging ten opzichte van bezienswaardigheden en winkels en station is geweldig.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Verwacht niet te veel voor weinig geld...

Frits de Jong
21-1-2017

Prima budget hotel. Service is prima maar kamers zijn dat niet. Kamer was koud (ook na gehele nacht verwarming laten blazen). Kinderbedje onopgemakt en smoezelig. Stekkerdozen aan de muur ronduit belachelijk en gevaarlijk. Bovendien laten de muurplinten los. Kortom dit was een once in a lifetime experience. Eetzaal daarentegen zeer netjes en ontbijt is ook prima te noemen. Zoals gezegd, verwacht niet te veel voor weinig geld...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden Antwerp by Sheetz in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden Antwerp by Sheetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.