4.3OnvoldoendeScore uit 239 reviews

Lange Herentalsestraat 25-27, B-2018

Wat zeggen bezoekers over

Eden Antwerp by Sheetz

4.3OnvoldoendeScore uit 242 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

242 reviews

Vies smerig
Door Brenda van maris op 02-10-2022
Gereisd met vrienden

Zeer slecht...snot op de deken en schimmel in badkamer

Perfect voor een weekendje Antwerpen
Door Melissa op 23-09-2018
Gereisd met vrienden

Prima! Goede kamer, lekker bed. Op loopafstand van centraal station, winkels, restaurants en de dierentuin. Parkeren onder het hotel 20 euro per dag. Ontbijt is prima, eitje broodjes croissants en beleg. Kamer is schoon, bed ligt lekker. Wel wat schimmel in de badkamer.

Prima......
Door Inge op 05-01-2018
Gereisd met oudere kinderen

Prima hotel. Heb het geboekt bij touroperator, 89€ incl ontbijt en 2 personen. Ontbijt prima. Zaal wel klein maar er komt heus een plekje vrij. Vriendelijk personeel. Kamer wat simpel maar bed ligt geweldig. Door het verhaal van de bedwantsen werd ik erg angstig. Maar geen wants gezien of gevoeld. Vrouw bij receptie vertelde dat daar echt wat aan gedaan is en word. In elk hotel kun je deze tegenkomen. Alles was Idg. prima schoon. Maar verwacht geen 4 of 5 sterren. Dan betaal je gewoon meer zo midden in het centrum. Het hotel ligt overal dichtbij. Mijn dochter en ik hebben ons prima vermaakt. En gaan zeker terug als wij weer eens willen shoppen in Antwerpen.

Eden Antwerp by Sheetz

Perfecte ligging
Door Mattie op 30-08-2017
Gereisd met partner

Het hotel heeft een perfecte ligging, vlakbij het treinstation en de Zoo. Je kunt parkeren in de onder het hotel gelegen parkeergarage. Parkeertarief is hoog, n.l. 20,00 per dag. Maar in de nabijgelegen openbare parkeergarage is het tarief bijna even hoog n.l. max. 18,50 per dag. De kamer is klein, het bed ligt prima. Jammer dat er maar plaats is voor 1 stoel op de kamer. De badkamer is gemoderniseerd. Het ontbijt is heerlijk, ruime keuze. En je kunt tot 10 uur 's avonds onbeperkt koffie en thee drinken. Over het algemeen heel vriendelijk personeel.

Nooit Meer. In 24 uur tijd 2 kamers gehad.
Door Corina vermeulen op 14-07-2017
Gereisd met oudere kinderen

Vriendelijk personeel maar bedden hadden bedwantsen. Blijkt een groot probleem daar te zijn. Meisje achter de Bali deed haar best om alles op te lossen maar 3 x een andere kamer in 24 uur vond ik te gek en zijn dus een dag eerder naar huis gegaan. Jammer maar werden gek van de jeuk daar. Op 1 dag diverse mensen zijn vertrekken die pas hadden ingecheckt. Hotel heeft heel veel achterstallig onderhoud. Op de brandmelders was een melding van afgekeurd. Blijkt dat de inspectie daar vaker komt en het advies heeft gegeven om het hotel te sluiten. Een hele verstandige keus denk ik. Eerst alles opknappen. Ligging is prima, alles op loopafstand maar dat is ook het enige.

Eerste en laatste keer
Door Britt op 08-05-2017
Gereisd met vrienden

1 nacht hier verbleven. Kamer inclusief ontbijt geboekt. Het hotel is zeer standaard en straalt niks uit. De parkeergarage links naast het hotel is zo smal dat je er maar net in kunt rijden en eenmaal onderin de garage is er slechts voor een auto of 6 plek. Houd er rekening mee dat je vooral niet kunt draaien in de parking. Kamer zeer standaard ingericht met wat houten kastjes en 1 stopcontact op de kamer en 1 op de badkamer. Over het algemeen prima bed voor 1 nacht. Het ontbijt was erg karig en niet uitgebreid. Over het algemeen vriendelijk personeel maar totaal geen uitleg over Antwerpen of andere info. Ligging is een pluspunt, binnen 2 min lopen midden in het centrum. De Iigging is dan ook het enige pluspunt, er zijn betere/leukere hotels in Antwerpen!!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.