91 reviews over Hotel Eco Hotel Diamond Antwerp in het Nederlands

leuk kennis making met dat hotel in Antwerpen

Van Overstraeten
12-8-2013

hot deal geboekt op het laatste minuut via touroperator !!! mooi & proper standard kamer met ensuite badkamer, frigo en tv! heel vriendelijk personneel aan receptie en in resto! goed gelegen niet ver van station, gewoon beetje stappen om gans centrum te verkennen! zeer goed en kwalitatief ontbijt (vers en bio), zoveel keus! echt om nog een naartoe te gaan :-)

Gereisd Met partner in augustus 2013

Niet meer doen

Nico Luitwieler
11-6-2012

Matras met springveren er bijna doorheen, na vezoek nieuw matras is vervolgens de kamer helemaal niet schoongemaakt ( verblijf 2 nachten), minibar zonder ijskastje alleen een los omhulsel, kamer eg stoffig, wasbak loopt niet door, geen airco,T V stoort en slecht beeld, geen parkeermogelijkheid terrein is afgesloten wegens bouwactiviteiten, op straat is nauwelijks te parkeren, aan de klachten is niets gedaan, personeel wel vriendelijk kunnen er ook waarschijnlijk ook niets aan doen, wel tramlijn voor de deur, erg conservatieve buurt wonen voornamelijk orthodoxe joden, dus weinig horeca e.d. Ontbijt was redelijk. Prijs te hoog voor deze accomodatie.

Gereisd Met partner in Fri Jun 08 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

vermeer
4-6-2012

zeer slecht hotel,ontbijt is karig,kamers en hele hotel zeer warm. bedden doorgezakt,lift stuk, geen hulp van personeel als je moeilijk ter been bent, mag het zelf uitzoeken.niet lekker schoon gemaakt, schimmel in de douche, geen pleeborstel,maken alleen de bedden op en doen verder niks aan de kamer.parkkeerplaats bij hotel is niet aanwezig zo als vermeld, moet rondjes rijden om een plekje te vinden .dus alles bij elkaar nooit meer .

Niet snel weer..!

P. van den Brink
10-4-2012

Wij zijn hier 30 maart tot 1 april 2012 geweest en ga hier niet snel weer heen. Kamer was niet schoon en onder het bed lagen dingen die hier zeker niet horen. Wij hadden dit hotel geboekt om de ligging en de parkeerplaats, maar die konden we niet gebruiken i.v.m. een verbouwing. Douche was schoon, maar de douchekop was stuk, waardoor en een flinke lading water door de badkamer spoot en onze spullen door en door nat werden.. Ontbijt was aardig, maar echt een vreetschuur...

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud en gedateerd, maar wel ideaal gelegen

Minicamping
5-3-2012

Algemene indruk: oud, gedateerd, muffig. Kamers zien er wel leuk uit en zijn erg ruim! Omgeving/uitzicht: centraal gelegen bij metrostation Buurt: jodenwijk, erg bijzonder om deze mensen te zien! Personeel: zeer vriendelijk Prijs-kwaliteit: Mijn ervaring is dat ik voor dit bedrag ook een meer moderner en netter hotel kan zijn, waar tevens het ontbijt uitgebreider is. Matige prijs kwaliteit verhouding. Hotel heeft geen restaurant, als je het ziet kan je dit ook niet verwachten. Eetgelegenheden alom in de buurt! Op de groenplaats staan er gewoon proppers voor de deuren om je naar binnen te halen, erg grappig om te zien! Kamers: erg ruim en zien er erg leuk uit. Verf bladderd van de kozijnen. 't is allemaal wel erg oud! Maar goed; je bent er immers niet om de gehele dag op de kamer te zitten, maar om de stad in te trekken.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Goed hotel vlakbij centrum

Ben en Desiree
29-1-2012

Wij waren 1 nacht in Antwerpen voor het bezoeken van een musical in de Stadsschouwburg van Antwerpen. Het hotel ligt aardig dichtbij het centrum van Antwerpen en bij het centraal station van Antwerpen. Bij het hotel zit een eigen parkeerplaats zodat je je auto ook goed kwijt kan. De kamers zijn ruim en netjes en zien er verzorgd uit, hetzelfde geldt voor de badkamer. Het ontbijt is ook prima. Al met al een prima hotel voor als je een paar dagen in Antwerpen bent

Gereisd Met partner in april 2009

Goed hotel!

jo_rinde
12-12-2011

Hotel heeft een goede ligging in de Joodse wijk. Tramhalte bijna voor de deur waardoor je in 10 min. midden op de Meir staat! Kamers zien er oud uit maarja daar doen we niet moeilijk over voor deze korte stedentrip waar we toch veel onderweg zijn. Heerlijk geslapen, grote kamer en grote badkamer. Service van personeel is top! Vriendelijk en helpen je graag met de weg wijzen en geven je leuke tips qua restaurants.

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Een schande voor Antwerpen

Dijkman
24-8-2011

Afgelopen weekend spontaan een weekendje Antwerpen geboekt. Het hotel heeft een prima ligging, en binnen 15 minuten zit je met de tram in het centrum.Maar dit is dan ook het enige positieve.De kamers waren zeer smerig.Op het tapijt durft geen mens met blote voeten te lopen, in de badkamer lagen haren van de vorige gasten en op de randen lag een 1 cm dikke laag stof (alsof er al maanden niet is schoongemaakt). De bedden waren ook zeer ranzig. Ik durfde zelfs niet op het kussen te liggen, want overal zaten gaten in. Daarnaast is er geen airco in de kamer, waardoor het bloedheet was. De kamers zijn nodig toe aan vernieuwing. We leven in 2011, en niet in de jaren dertig mensen. Een schande van Antwerpen. En dat voor 30 euro per persoon per nacht.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer matig

A.
17-8-2011

Ontvangst: * druk bij inchecken: slechts 1 persoon achter de balie om te helpen. * "10 minuten naar centrum"(op de site): dit zijn 10 AUTO-minuten. * kamers karig (geen airco is groot gemis). * nachtportier sprak geen Nederlands. * ontbijtbuffet: verdiend deze benaming nauwelijks/niet.

• +punt: goede matrassen.
Gereisd Met partner in augustus 2011

Ruime kamer wel wat ver van het centrum en station

Karen
29-6-2011

Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel, dat scheelde echt met het geluid. De kamer was ruim. Hier en daar wat vlekken in het tapijt, maar dat mocht de pret niet drukken. Het ontbijt was goed geregeld. Wij vonden het wel een gehorig hotel met rennende kinderen, maar dat kan natuurlijk incidenteel zijn geweest. De afstand naar de Groenplaats vonden wij best ver. De mensen aan de receptie waren vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eco Hotel Diamond Antwerp in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eco Hotel Diamond Antwerp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.