Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

6 Reviews over Droom + Daad

• 0Tiny Marinus17-03-2012

weekendje met vriendinnen

Wij waren met 7 vriendinnen een weekendje in Droom en daad. Wij verbleven in de penthouse. Het was er supergezellig. We werden heel vriendelijk ontvangen en we kregen een uitgebreide uitleg over de bezienswaardigheden in Antwerpen. Het ontbijt was heel gezellig met alles erop en eraan. De bedden waren ook zeker in orde. We hebben een reuze weekend gehad. Zeker voor herhaling vatbaar! Een echte aanrader !

• 10Aafje21-02-2011

Relaxed en comfortabel

Eigenlijk is dit zo'n plek die je het liefst voor je zelf wilt houden, maar daar doe ik Ton en Bie geen recht mee. Wij zijn met 2 kinderen (7 en 11) 3 nachtjes gebleven en het was gastvrij op de goede manier. Hoogtepunten: binnenplaats met bank, spelletjes in de kamer, veel soorten badschuim in de badkamer, flesje wijn staat klaar, ruimte..., riant en liefdevol ontbijt met mooie muziek, Boris Sipek lamp, blije kinderen, design, eco, inspiratie op onverwachte plekken, kunst en een gastvrije ontvangst. Wij komen dus gauw terug. Ton en Bie: succes met jullie mooie avontuur en indrukwekkende onderneming.

• 9M. de Ruiter21-07-2010

Een inspirerende en rustgevende parel!

Ook al verbleven we 1 nacht in Droom en daad, we denken nog vaak terug aan de rustgevende en inspirerende loft. Mooi gerenoveerd, stijlvol, modern, heerlijk ontbijt, en enthousiaste gastvrouw en -heer maakten het helemaal af! Evert en Martine, Haarlem

• 9Ed&Fred13-07-2008

Antwerpen wordt zo een kadootje!

Wat een geweldig verblijf... Kwaliteit voor gastvrijschap staan hier hoog in het vaandel... Wij hebben hierdoor zeer genoten van Antwerpen en komen regelmatig terug!

• 9Angelique29-04-2008

Een warm welkom, een mooie luxe kamer, zeer veel tips gekregen van Ton en Bie. Savonds nog gezellig met hen aangestaan bij de wijnproeverij. Super ontbijt, heerlijk bed en goed gelegen in het centrum en op steenworp afstand van de Zoo. Al met al een echte aanrader voor diegene die zich lekker willen verwennen en iets speciaals willen.

• 9Bas Urlings24-04-2006

Geweldig leuk weekend gehad in Antwerpen en de B&B was een goede keuze. We kregen een mooi en zeer ruim appartement; heel sfeervol allemaal, ook dankzij de persoonlijke ontvangst die je krijgt. Er waren boeken, tijdschriften, spelletjes tv en muziekinstallatie. Ontbijt was uitgebreid en lekker. We kregen veel tips over Antwerpen van Ton en Bie, de eigenaren. Zeker een aanrader!

Bed & Breakfast Droom + Daad info