Tijdelijk €25 aanbetaling

6.9VoldoendeScore uit 117 reviews
+10

6.9VoldoendeScore uit 117 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Docklands voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

117 Reviews over Docklands

• 6Yves30-03-2019

Hotel midden in een bouwput met slechte bedden.

‘T Eilandje is een grote bouwput en nu wordt vanaf 06.30u ‘s ochtends aan een nieuw gebouw gewerkt dat aan de overkant ligt. Wij werden eerst aan de voorkant geplaatst waardoor we al absurd vroeg door de werkzaamheden werden gewekt. ‘s Ochtends bleek bij de receptie dat er genoeg kamers aan de achterkant vrij waren maar er werd verzaakt om een van deze kamers direct aan ons te geven. Uiteindelijk wel keurig opgelost. De bedden zijn aan vervanging toe want op beide kamers prikten de veren in onze ruggen. Kamers waren erg schoon en het ontbijt was goed verzorgd.

• 8Iris16-12-2018

Goede service en heerlijk ontbijt

Veel keus bij het ontbijt, priema standaard kamers en mederwerkers erg vriendelijk!

• 8carien03-07-2018

Geweldig

Heel fijn hotel. Prima kamers. Goed ontvangst en een heerlijk ontbijt. Geen minpunten te noemen.

• 6lor24-04-2016

wel ok

We konden eerder inchecken dat was fijn 23-4 bedden ,klein en slecht,doorgezakt matras,dun dekbed,geen dekens aanwezig,smerig plafond geen airco geen mooi locatie,te ver lopen centrum geen bar in de buurt open en geen receptie in de avond aanwezig douche niet erg schoon met vies douchegordijn geen overlast gehoord prima keuze ontbijt,thee is lauw

• 8E. Stoter16-12-2015

Op loopafstand van centrum

Niet gezogen onder het bed en de schakelaars waren ook niet schoon!

• 7tom-prinsen24-07-2015

Prima hotel voor weekendje Antwerpen

Goed hotel voor een weekend Antwerpen. Schone kamer en ontbijt is in orde. Vanaf hotel voldoende mogelijkheden om met bus naar het centrum te gaan. Terug met de bus is wat lastiger (na veel rondvragen uiteindelijk een bus gevonden die in de buurt van hotel stopt). Lopend is het centrum goed te bereiken (25 minuten).

• 9m_a_meulstee12-06-2015

De ideale locatie voor een stedentrip

Gratis upgrade naar een appartement. Ontbijt is uitgebreid. Op za nacht wel tot 2u muziek van kaapverdiaans restaurant aan de voorkant maar dat vonden we niet erg. Je kunt er ook gaan eten. Met bus 1 of 31 naar centrum, niet ver > nog geen 10min. Lopen is 25min. Dagkaart ov te koop in hotel kost 5eur pp. Terug uit centrum is bushalte 37 even zoeken, deze ligt niet op één van beide busstations maar aan de zijkant van de weg richting het eiland. Je kunt vanaf het station Antwerpen ook de mtro nemen naar Roosevelt plaats wat een ov knooppunt is. Voor de deur van het hotel is het gratis parkeren, binnen de vakken. Gebruik voor TomTom geen Westkaai want dan wordt het huisnr niet herkent en eindig je in een andere wijk maar Napelstraat, je bent dan vlakbij het Best Western hotel. Wanneer we nog eens een weekend naar Antwerpen gaan dan boeken we hetzelfde hotel! Hadden een super weekend ook door de service van de manager :-) We konden al om 11u inchecken :-)

• 7Kim21-01-2015

Heerlijke dagen

We hebben hier 2 nachten overnacht en toen we aankwamen konden we al snel (vroeger dan normaal) in onze kamer wat heel fijn was, daarnaast was er een goed ontbijt wat bij de prijs was inbegrepen. Daarnaast werd er dagelijks schoongemaakt, was het personeel vriendelijk, was er een kluisje aanwezig en was beneden ook een kaartje van Antwerpen aanwezig wat altijd handig is. Ook het gratis parkeren in de buurt was heel voordelig en er was ook genoeg plaats. Het was ongeveer 15/20 minuten naar de grote markt en lag daardoor ook een beetje buiten alle drukte om. Enige nadeel was dat er naar de badkamer een half doorzichtig raampje zat, wat misschien wat minder prettig is als je de kamer met iemand anders dan je vriendje deelt.

• 9MPenning12-11-2014

Geweldig hotel!

Wij hebben 3 nachten verbleven in dit hotel in Antwerpen. Het is een niet al te groot maar wel heel stijlvol en gezellig hotel. Het ligt wat uit het centrum, maar wij vonden zelf het havengebied ook leuk om eens te zien, en met de bus die voor het hotel stopt ben je zo in het centrum. Lopen kan ook, is ongeveer 20 minuutjes. Valt erg mee dus!

De kamers waren heel mooi, we hadden een standaardkamer maar het ontbrak ons aan niets. Mooie inrichting, schoon, badkamer ook heel netjes (we hadden een bad) en een flatscreen. Kamer werd elke dag schoongemaakt. Prima bedden ook.

Personeel was heel aardig en behulpzaam. Ook het ontbijt was goed en uitgebreid. We hebben elke ochtend heerlijk gegeten. Zou zeker nog eens teruggaan!

• 9Gert15-09-2014

Goed hotel voor een goede prijs

Mooi verzorgd goed hotel, nette kamers en de rest ook, goed schoon en verzorgd, vriendelijk personeel. Ideale locatie die goed bereikbaar is met OV of Auto. Enige nadeel dat het op achter af straat, voldoende eet tentjes in de buurt en ook dicht in het haven gebied voor een leuke wandeling. 20 min lopen en je staat in hartje centrum. Koffie automaat op de gang waar je onbeperkt koffie, thee, chocomel kan pakken. Minpunt, geen airo, snel warm in kamer, (ramen kunnen wel open, zitten alleen aan de straat).

Hotel Docklands info

• AirconditioningNiet beschikbaar