Géén boekingskosten

Hotel Diamonds & Pearls

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Diamonds & Pearls voor je op een rij gezet:

3.6OnvoldoendeScore uit 74 reviews

3.6OnvoldoendeScore uit 74 reviews

• Airconditioning

81 Reviews over Diamonds & Pearls

• 3Fam klaver02-01-2022

Een ramp

Wat op het eerste gezicht een leuk hotel leek, bleek bij nader inzien een ramp. Kamer 3 kan wel een opknap beurt gebruiken. Stukkende stoelen, spiegels in de badkamer stuk. Bedden zeer onder de maat en veel vuil. De gordijnen sloten niet, de deuren sloten niet, dus de kamerdeur stond steeds open. In de badkamer gevaarlijke situaties om vanuit het bad te stappen, bij een maatje meer is dit niet eens te doen. Koud water bij het douchen. Kamer zeer slecht verlicht. Afbak broodjes bleek en niet gaat. En dan de trapleuning, te vies om aan te pakken. Antwerpen zelf gewelding, maar deze diamonds & pearls is de naam niet waard.

• 9Linda Horstman28-03-2019

Wat een fantastisch hotel ! Eerst even schrikken 4 trappen op naar kamer 4 maar dat neem je snel op de koop toe als je kamer binnenkomt . Wat een stijlvolle kamer met een heerlijk bed en als verrassing een schitterend dakterras! Jammer dat ik hier maar zo kort kon verblijven .Maar we komen zeker terug .

• 9Yvonne01-07-2017

Gezellige kamer

Gezellige kamer in een een perfecte omgeving

• 1Olav Glasius03-04-2015

dit nooit weer

Op het internet stond suite,dat hadden we graag , mocht dus ook best wel 250 euro kosten en 29 euro voor het ontbijt. Het bleek een klein kamertje ca 15 m2, gelegen achter een plaatsje waar ook anderen konden gaan zitten, 2 smalle bedjes waarboven een trap,dus s nachts niet ineens omhoog komen, want dan stoot je je hoofd.. De trap naar de 1 e etage had geen leuning , boven was het sanitair, een zeer kleine wastafel, een douche waar een deur van ontbrak, vervangen door een plastic gordijn. Een koffiezetapparaat was er niet, wel een heetwaterkoker voor een kopje instant koffie. Op de site stond dat de kamer beschikbaar was tot 12 uur ,maar om even na 11 uur tikte de schoonmaakster op de ruit dat we eruit moesten, kennelijk was het ontbijt ook maar tot 11 uur op zondag ,zodat we dat ook misten, weg 29 euro.Er was ook een bar,maar geen personeel,dus was er niets te krijgen.

• 7Daniëlle14-09-2014

Te duur!

Klein hotel/b&b op centrale plaats in Antwerpen. Bij aankomst op afgesproken tijd was er niemand aanwezig, hebben diverse keren gebeld maar kregen een bandje. De kamer (cottage) is verdeeld over 3 etages met een slaapgelegenheid op de begane grond en 1 op de 2e verdieping: handig met kleine kinderen (niet!). In de kamer waren wat gebreken: op zich niet erg maar niet voor bijna 250 euro per nacht. Daar verwacht je een op en top kamer voor. Nadat het ons eindelijk gelukt was in te checken hebben we het hele weekend niemand meer gezien van het personeel. Op de site staat dat er een bar is, dat klopt. Deze is alleen niet open! Bij vertrek hebben wij de sleutel maar achtergelaten, ook toen was er weer niemand te bekennen. Kortom: leuke plek en de uitstraling van het hotel is leuk. De kamer is voor die prijs niet voldoende en gastvrijheid is minimaal.

• 10katshuis23-02-2014

Overweldigend

Met de nieuwe eigenaren super verblijf gehad. Meeste reviews hier zeer verouderd. Onze ervaring ook overweldigend.

• 9wendy22-04-2013

Fantastische plek en hotel

Afgelopen weekend met twee vriendinnen geslapen in de suite en het was helemaal super. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en veel tips van hem gekregen over wat te doen en waar te eten. Leuke kamer, heel oud gebouw wat bol staat van de oude details. Ontbijt was ook heerlijk, elke tafel persoonlijke service. Laat je dus niet weerhouden door alle recensies, wij snappen niet waar die vandaan komen.

• 8Hans31-12-2012

Charmant hotel op toplocatie

Charmant kleinschalig hotel in het centrum, mooie schone kamers en heerlijke bedden! Ontbijt hebben we buiten de deur gedaan

• 10tonni29-12-2012

super locatie, alles nieuw

locatie perfect. service perfect. ontbijt perfekt. gelijk opnieuw geboekt voor volgend jaar, ga zo door!

• 10de kock23-05-2012

super plek

mooie ruime kamers, vriendelijk personeel;aanrader

Hotel Diamonds & Pearls info

Het complex