Hotel Diamonds & Pearls

Kleine hotelsWeer vandaag4°-3°
Hotel Diamonds & Pearls
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Diamonds & Pearls voor je op een rij gezet:

Laatste review

Gezellige kamer in een een perfecte omgeving

dit nooit weer

Olav Glasius
3-4-2015

Op het internet stond suite,dat hadden we graag , mocht dus ook best wel 250 euro kosten en 29 euro voor het ontbijt.

Het bleek een klein kamertje ca 15 m2, gelegen achter een plaatsje waar ook anderen konden gaan zitten, 2 smalle bedjes waarboven een trap,dus s nachts niet ineens omhoog komen,

want dan stoot je je hoofd.. De trap naar de 1 e etage had geen leuning , boven was het sanitair, een zeer kleine wastafel, een douche waar een deur van ontbrak, vervangen door een plastic gordijn. Een koffiezetapparaat was er niet, wel een heetwaterkoker voor een kopje instant koffie. Op de site stond dat de kamer beschikbaar was tot 12 uur ,maar om even na 11 uur tikte de schoonmaakster op de ruit dat we eruit moesten, kennelijk was het ontbijt ook maar tot 11 uur op zondag ,zodat we dat ook misten, weg 29 euro.Er was ook een bar,maar geen personeel,dus was er niets te krijgen.

Te duur!

Daniëlle
14-9-2014

Klein hotel/b&b op centrale plaats in Antwerpen. Bij aankomst op afgesproken tijd was er niemand aanwezig, hebben diverse keren gebeld maar kregen een bandje. De kamer (cottage) is verdeeld over 3 etages met een slaapgelegenheid op de begane grond en 1 op de 2e verdieping: handig met kleine kinderen (niet!). In de kamer waren wat gebreken: op zich niet erg maar niet voor bijna 250 euro per nacht. Daar verwacht je een op en top kamer voor. Nadat het ons eindelijk gelukt was in te checken hebben we het hele weekend niemand meer gezien van het personeel. Op de site staat dat er een bar is, dat klopt. Deze is alleen niet open! Bij vertrek hebben wij de sleutel maar achtergelaten, ook toen was er weer niemand te bekennen. Kortom: leuke plek en de uitstraling van het hotel is leuk. De kamer is voor die prijs niet voldoende en gastvrijheid is minimaal.

Overweldigend

katshuis
23-2-2014

Met de nieuwe eigenaren super verblijf gehad. Meeste reviews hier zeer verouderd. Onze ervaring ook overweldigend.

Fantastische plek en hotel

wendy
22-4-2013

Afgelopen weekend met twee vriendinnen geslapen in de suite en het was helemaal super. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar en veel tips van hem gekregen over wat te doen en waar te eten. Leuke kamer, heel oud gebouw wat bol staat van de oude details. Ontbijt was ook heerlijk, elke tafel persoonlijke service. Laat je dus niet weerhouden door alle recensies, wij snappen niet waar die vandaan komen.

Charmant hotel op toplocatie

Hans
31-12-2012

Charmant kleinschalig hotel in het centrum, mooie schone kamers en heerlijke bedden! Ontbijt hebben we buiten de deur gedaan

super locatie, alles nieuw

tonni
29-12-2012

locatie perfect. service perfect. ontbijt perfekt. gelijk opnieuw geboekt voor volgend jaar, ga zo door!

super plek

de kock
23-5-2012

mooie ruime kamers, vriendelijk personeel;aanrader

dit nooit meer

Eline
14-4-2012

Bij de ontvangst was er niemand aanwezig. Dus belden we naar het gsm nummer op de deur. we hebben 15min moeten wachten. Hij gaf gewoon de sleutel en vroeg wanneer we wilden ontbijten. Afspraak om 9.30. Kamer was een ramp de gordijnen konden niet dicht. De koelkast was al leeg en maakte veel lawaai dus konden we moeilijk slapen. S’ morgens was de vloer nat door een lek in het plafond.

We gingen op het afgesproken uur naar beneden maar niemand te zien, we belden 4 keer naar de gsm van de man maar die nam niet op. Toen we om 10uur wilden weg gaan kwam een onvriendelijke dame binnen! Zij begreep niet dat we graag hadden ontbeten. Ze haalde een kom uit de kelder met daarin wat mini-pistoletjes en wafeltjes die al hard waren. Daarna bracht ze een bord met 2 kleine schellen kaas , zalm , hespenworst en wat belabberde komkommer. Het bord met fruit was ergste van al 1 banaan in 2 gesneden en rot. Toen we onze drank vroegen was het ook al te veel gevraagd.

Waardeloos

Yvonne
8-4-2012

Ruim een half jaar van te voren geboekt met 6 vriendinnen. Bij aankomst waren de kamers die we hadden geboekt vol en moesten we in een ander hotel van dezelfde eigenaar. Het hotel was vies en klein. Op de kamer waren waardeloze stretchers neergezet waardoor je kont niet kon keren. Geen goed alternatief aangeboden gekregen. We moesten ruim €300,- bij betalen en ze kwamen ons totaal niets tegemoet. Aanbetaling niet terug gekregen. Diep triest. Ontzettend schofterig behandeld door de eigenaar. Tot 2 keer toe de telefoon opgehangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamonds & Pearls in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamonds & Pearls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.