Hotel Diamond Princess

6 reviews over Hotel Diamond Princess in het Nederlands

nooit meer !!!!!

beertje en poesje
8-6-2010

voor je er gaat ontbijten denk 2 keer na mensen kwestie van hygiene van mij part mag daar wel is voedsel inspectie naartoe gaan het vuil ligt zelfs in de ijskast de vloer ligt vol met vuil neen bedankt daar zien ze ons niet meer.

Gereisd Met partner in mei 2010
2008

Erg fijn floatel

jan
14-12-2008

We hebben er afgelopen nacht mogen verblijven en het is ons zeer goed bevallen. Loopafstand naar het centrum waar dit weekend de kerstmarkt was dus extra sfeer. Alles is op de kamer aanwezig en inderdaad de hoogte is beperkt (ik moest iets gebukt gaan met mijn lengte 1,93). Tv met NL zenders en een zeer goed ontbijtbuffet. Volgend jaar gaan we zeker weer in deze periode maar waarschijnlijk tussendoor ook nog wel een keertje. Van de dieselgeur en de discotheek hebben wij niets gemerkt. Kortom een aanrader.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor bootliefhebbers

Margot
4-11-2008

Leuk alternatief als hotel als je van schepen houdt. Perfecte gelegenheid om feesten en partijen te houden. Echte huwelijksboot.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Leuk hotel op een boot, gelegen in een dok vlakbij het toe

Erik
20-8-2007

Leuk hotel op een boot, gelegen in een dok vlakbij het oude centrum. Heel makkelijk naar toe te rijden ,gewoon "haven" volgen dan kom je vanzelf op de weg langs het water, rij deze af en je ziet het schip al liggen. Parkeren (plaats zat!) is gratis en recht voor de deur! Vanuit het "floatel" ben je binnen 10 minuten te voet op de Grote Markt van Antwerpen. Kamers (hutten, dus) zijn niet erg groot (lage plafonds!), maar wel netjes . Ontbijten in een karakteristieke zaal op het schip,lekker en royaal en bij de prijs inbegrepen. € 77 voor een 2-p.kamer valt m.i. erg mee gezien de ligging bij het centrum, het gratis parkeren en het inbegrepen ontbijt. Enige minpunt is dat je overal op het schip nog een beetje scheepsdiesel-geur ruikt, maar dat hoort er nou eenmaal bij. Ga er binnekort weer een weekeindje vertoeven!

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Dit hotel is zeker zijn prijs niet waard, bij aankomst op

carmen pfeffer
5-2-2006

Dit hotel is zeker zijn prijs niet waard, bij aankomst op zaterdagmiddag vertelde men ons dat er geen gebruik kon gemaakt worden van bar of restaurant, waarschijnlijk te weinig boekingen, alles lag er heel verlaten bij. Zelfs de welkomstdrink die men ons beloofd had was zeer pover daar de bar dit weekend gesloten was. Er was keuze tussen koffie, thee of lauwe cola. Van de charme op de boot die beschreven was op de website was niets te bespeuren. Spijtig.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

ik was heel lang geleden daar geweest,,fijne plekje,,wil

jossef joshi kajit
24-5-2005

ik was heel lang geleden daar geweest,,fijne plekje,,wil ik nog na jaren nog een keer toe

Gereisd Anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Diamond Princess in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Diamond Princess zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.