Camping De Molen

57 reviews over Camping De Molen in het Nederlands

Onverzorgd en geen controle

Coveliers
20-5-2018

Dit jaar werd het gras nog niet gemaaid het is nu mei, het kampeerterrein wordt ook niet bewaakt na 18 h. Luidruchtige Nederlanders zwaaien de plak en iedereen moet dat maar tolereren om 23 h s avonds. Schandalig

Nooit meer

Antonino Rocco
14-5-2018

Smerig , vuil , niet onderhouden. Gras niet gemaaid, overal eendenstront, sanitair gebouw was vuil en nat, slijkerig, We werden ontvangen door een kleurling ( geen bezwaar) Hij was wel niet beleefd. Er stonden zigeuners (ook geen bezwaar ) maar dan moeten ze zich wel aanpassen. Overal rondslingerend vuil.... Geen wifi op de plaats.

Het is een schande voor Antwerpen dat er in zo'n mooi omgeving, zo'n smerige camping is.

heel tof !

broodjes
6-7-2017

na de mindere commentaren waren wij echt verwonderd van deze camping.De vriendelijkheid van het personeel ,het sanitaire werd goed schoon gehouden ,spijtig dat er altijd wel mensen zijn die geen respect hebben.De ligging was uitstekend en natuurlijk niet vergeten onze lekkere broodjes s'morgens.Bedankt Peggy

liever niet meer maar ja

meester5050
4-6-2017

ligging perfect

voor derest gaat de camping snel achteruit er moet met spoed wat gebeuren

sanitair is goor word bijna niets aan gedaan

snap niet dat de gemeente hier niets mee doet

jaren zou de camping al verplaatst worden maar er gebeurt niets zeer slordig hier is zo iets moois van te maken

ideale plek voor korte trip

thomas pintens
28-5-2017

voor een bezoek aan Antwerpen is deze camping ideaal gelegen. Wij verbleven er drie nachten. Geen klachten gehad over ontvangst en sanitair.

Wat een gore zooi

Jaap en Nikol
1-5-2017

Twee nachten gebleven. De tweede nacht een stel gefipte jongeren die tot 5.30 in de morgen een enorme tyfusherrie gemaakt hebben. Sanitair in twee dagen niet schoongemaakt en waarschijnlijk was het al voor onze komst een tijd lang vervuild. Heb me beklaagd, maar geen enkele respons. Wat een misplaatste arrogantie. Ik begrijp niet dat de gemeente zo'n smeerboel niet aanpakt.

Oude reviews (archief)

Dit nooit meer.

B.Lensink@gmail.com
30-10-2016

Het enige dat goed is, is de ligging t.o.v het centrum.

Het sanitair is zeer verouderd en ongelooflijk vuil. Ik begrijp niet dat een eigenaar de camping in zo'n staat wil laten zien aan gasten.

Een optie is om de personen die bij de receptie zitten te laten schoonmaken, hebben ze ook iets te doen. Na 1 nacht snel vertrokken.

sterk verbeterd

Lieven dierckx
18-7-2016

De camping is er sterk op voorruit gegaan. Er is terug een slagboom geplaatst en het terrein is beter onderhouden.

degelijke doorvoercamping

luc P.
26-5-2016

Wij bezochten drie dagen lang Antwerpen en logeerden in een hut. De kinderen hadden een tentje bij. Helaas viel het weer wat tegen waardoor het terrein drassig was. daardoor moesten onze kinderen hun tent de tweede nacht verplaatsen om geen natte voeten te hebben. De beheerdster is erg vriendelijk en behulpzaam. je kan van hieruit de stad bezoeken en je auto laten staan op de camping.

zelf fietsen meebrengen

tomas
20-5-2016

kleine camping die geschikt is voor een bezoek aan de stad Antwerpen. Gent en brugge liggen op een uurtje rijden. Wij hadden geen fietsen bij en dan is het wandelen naar de stad toch wel lang. het systeem van leenfietsen zou werken met visakaarten maar dat hebben we niet geprobeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molen scoort een 5.47 uit 10 op basis van 60 reviews.