Camping De Molen

5,7

55 reviews over Camping De Molen in het Nederlands

heel tof !

broodjes, 6-7-2017

na de mindere commentaren waren wij echt verwonderd van deze camping.De vriendelijkheid van het personeel ,het sanitaire werd goed schoon gehouden ,spijtig dat er altijd wel mensen zijn die geen respect hebben.De ligging was uitstekend en natuurlijk niet vergeten onze lekkere broodjes s'morgens.Bedankt Peggy

liever niet meer maar ja

meester5050, 4-6-2017

ligging perfect

voor derest gaat de camping snel achteruit er moet met spoed wat gebeuren

sanitair is goor word bijna niets aan gedaan

snap niet dat de gemeente hier niets mee doet

jaren zou de camping al verplaatst worden maar er gebeurt niets zeer slordig hier is zo iets moois van te maken

ideale plek voor korte trip

thomas pintens, 28-5-2017

voor een bezoek aan Antwerpen is deze camping ideaal gelegen. Wij verbleven er drie nachten. Geen klachten gehad over ontvangst en sanitair.

Wat een gore zooi

Jaap en Nikol, 1-5-2017

Twee nachten gebleven. De tweede nacht een stel gefipte jongeren die tot 5.30 in de morgen een enorme tyfusherrie gemaakt hebben. Sanitair in twee dagen niet schoongemaakt en waarschijnlijk was het al voor onze komst een tijd lang vervuild. Heb me beklaagd, maar geen enkele respons. Wat een misplaatste arrogantie. Ik begrijp niet dat de gemeente zo'n smeerboel niet aanpakt.

Dit nooit meer.

B.Lensink@gmail.com, 30-10-2016

Het enige dat goed is, is de ligging t.o.v het centrum.

Het sanitair is zeer verouderd en ongelooflijk vuil. Ik begrijp niet dat een eigenaar de camping in zo'n staat wil laten zien aan gasten.

Een optie is om de personen die bij de receptie zitten te laten schoonmaken, hebben ze ook iets te doen. Na 1 nacht snel vertrokken.

sterk verbeterd

Lieven dierckx, 18-7-2016

De camping is er sterk op voorruit gegaan. Er is terug een slagboom geplaatst en het terrein is beter onderhouden.

degelijke doorvoercamping

luc P., 26-5-2016

Wij bezochten drie dagen lang Antwerpen en logeerden in een hut. De kinderen hadden een tentje bij. Helaas viel het weer wat tegen waardoor het terrein drassig was. daardoor moesten onze kinderen hun tent de tweede nacht verplaatsen om geen natte voeten te hebben. De beheerdster is erg vriendelijk en behulpzaam. je kan van hieruit de stad bezoeken en je auto laten staan op de camping.

zelf fietsen meebrengen

tomas, 20-5-2016

kleine camping die geschikt is voor een bezoek aan de stad Antwerpen. Gent en brugge liggen op een uurtje rijden. Wij hadden geen fietsen bij en dan is het wandelen naar de stad toch wel lang. het systeem van leenfietsen zou werken met visakaarten maar dat hebben we niet geprobeerd.

goed gelegen camping

hoeksma, 16-5-2016

Wij hebben drie nachten op de camping gestaan voor een citytrip naar Antwerpen. De camping is goed gelegen op wandelafstand van de stad. De negatieve commentaren vonden we overdreven. Het sanitair is gedeeltelijk vernieuwd en goed onderhouden. Toen wij er waren was men schilderwerken aan het uitvoeren en wist men ons te vertellen dat ook het sanitair binnenkort opnieuw een kleurtje krijgt.

aanvaardbaar

Mestdagh- verstraete, 11-5-2016

we verbleven tijdens het hemelvaart weekend op de camping. De uitbaters waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. Na het lezen van de vele negatieve kritiek waren we toch aangenaam verrast oa door het vriendelijke onthaal. We kregen een ruime plaats toegewezen ideaal omdat we met een grote groep waren. De douches en toiletten waren oud, gedeeltelijk vernieuwd en redelijk proper. Indien er wat minder chauffage was geweest zou de geur al heel wat beter geweest zijn. ( het 'putje' rook.) Indien de scheidingswand tussen toiletten en douches tot aan het dak zou geweest zijn dan zou het probleem van de geurhinder al sterk verminderen.

optie: een dakvenster steken?

Het water van de douches en om af te wassen was lekker warm.

overdag was er veel lawaai van de nabijgelegen beachparty maar om 10 u kwam er een begrenzer op en tegen 11.30 -12u was het lawaai volledig verdwenen.

Jammer dat de toiletten ook gebruikt werden door de dagjestoeristen, moest er hier een systeem voor uitgedacht worden dan zou een groot probleem van ' vuile' toiletten al gedeeltelijk opgelost zijn. Nu hadden de vrouwentoiletten er minder last van.

Camping ideaal om Antwerpen te bezoeken , mooi gelegen langs de schelde

Straatverlichting gaat 's nachts niet uit

We hebben er een fantastisch weekend beleefd met vrienden, weersomstandigheden waren zeer goed en geurhinder sanitair hebben we er bij genomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Molen scoort een 5.73 uit 10 op basis van 58 reviews.