Camping De Molen

63 reviews over Camping De Molen in het Nederlands

Nooit mehr

Sneyders,
8-11-2018

Sanitair Total vervuilt auto’s zonder nrplak oudeisen camions

Nooit meer!

Desmet Linda,
7-11-2018

Ideaal gelegen voor citytrip naar Antwerpen, maar voor ons was dit de laatste keer.

Sanitair ongelofelijk smerig (uitwerpselen tegen de muren in het douche-gedeelte) en werd gedurende heel het weekend niet gereinigd.

Je krijgt geen badge - je geraakt dus met de wagen niet terug op de camping, of je moet geluk hebben dat er toevallig iemand buiten rijdt. Voor veel toeristen is dit hun eerste indruk die ze krijgen van Antwerpen - een echte schande dus!!!!

om te stappen leuk... verder nooit!

ariane,
23-10-2018

goede tijd gehad door de dingen die we hebben mee gemaakt, maar wat een zooi op die camping.

Nooit meer

Els Derks,
19-10-2018

Wat een smerige camping. Onvoorstelbaar dat een stadscamping er zo moet uitzien.onvriendelijk ontvangst. Smerig toiletblok, wat in 4 dagen niet gepoetst werd. Volle kliko's, ook 4 dagen.

Echt zonde voor zo'n mooie stad.

Slecht tijd voor nieuwe eigenaren

Bla,
7-8-2018

Onvriendelijk personeel. Alles was vies en voor het zwembad moet je betalen en als je geen speedo aanhebt mag je het water niet eens in. Ook blijkt de camping officieel al failliet te zijn.

Basaal

Marijke,
28-7-2018

Tja, volgens mij binken stadscampings bijna nooit uit in onderhoud/gezelligheid/hygiëne. De ligging is de grootste charme. Om de hoek is veel fijne horeca inclusief een geweldige beachtent.

Wij reizen met een camper en zijn dus niet afhankelijk van sanitair. De voorzieningen voor een camper zijn prima. Het personeel bij de receptie allervriendelijkst.

Onverzorgd en geen controle

Coveliers,
20-5-2018

Dit jaar werd het gras nog niet gemaaid het is nu mei, het kampeerterrein wordt ook niet bewaakt na 18 h. Luidruchtige Nederlanders zwaaien de plak en iedereen moet dat maar tolereren om 23 h s avonds. Schandalig

Nooit meer

Antonino Rocco,
14-5-2018

Smerig , vuil , niet onderhouden. Gras niet gemaaid, overal eendenstront, sanitair gebouw was vuil en nat, slijkerig, We werden ontvangen door een kleurling ( geen bezwaar) Hij was wel niet beleefd. Er stonden zigeuners (ook geen bezwaar ) maar dan moeten ze zich wel aanpassen. Overal rondslingerend vuil.... Geen wifi op de plaats.

Het is een schande voor Antwerpen dat er in zo'n mooi omgeving, zo'n smerige camping is.

heel tof !

broodjes,
6-7-2017

na de mindere commentaren waren wij echt verwonderd van deze camping.De vriendelijkheid van het personeel ,het sanitaire werd goed schoon gehouden ,spijtig dat er altijd wel mensen zijn die geen respect hebben.De ligging was uitstekend en natuurlijk niet vergeten onze lekkere broodjes s'morgens.Bedankt Peggy

liever niet meer maar ja

meester5050,
4-6-2017

ligging perfect

voor derest gaat de camping snel achteruit er moet met spoed wat gebeuren

sanitair is goor word bijna niets aan gedaan

snap niet dat de gemeente hier niets mee doet

jaren zou de camping al verplaatst worden maar er gebeurt niets zeer slordig hier is zo iets moois van te maken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Molen in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Molen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.