Géén boekingskosten

Hotel De Koning van Spanje

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Koning van Spanje voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 5 reviews

5 Reviews over De Koning van Spanje

• 10René09-11-2017

Een fantastisch weekend. Mooie zeer rustige kamer.

Alles viel in de smaak. Aangename ontvangst, interessante uitleg over de stad en bezienswaardigheden. Zeer mooie, ruime kamer uitkijkend op de tuin. Hoewel pal in het centrum van de stad, toch zeer stil en rustig. Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker.

• 5Marlies20-10-2017

Nooit meer! Onsympathiek

Nul uitleg en toch zeggen: "ik had toch gevraagd of er nog vragen waren?!" (een losse hor vonden we dag erna naast een kast...) "Tja Antwerpen heeft een heel vervuilde rivier en dus muggen" Als reactie op onze slecht geslapen nacht met als resultaat allebei en onze baby meerdere muggenbulten en een muur vol muggenlijkjes en bloedspetters. Tot zover de empathie van de eigenaren.... Ook wordt geadverteerd met een stoomcabine met massage, maar die kreeg ik niet aan en toen ik vroeg hoe die werkte wordt wéér geen medeleven getoond. Want de leverancier was failliet dus onderdelen slecht leverbaar en minstens 1,5 dag bezig om slangetje te vervangen... Tja niet ons probleem. Niks in trant van "Wat vervelend voor jullie, kan ik het goed maken met...?" Niets!! Zo ontzettend jammer! We hebben met tegenzin de volle mep betaald. Waarom hebben we dat gedaan?! Ook karig ontbijt met mini glaasje jus, weinig beleg en 1 broodje en 1 croissant p.p.

• 7M30-10-2013

Het was een prettig verblijf

Het was een mooie plek met geweldige service.

• 9Caroline01-06-2011

luxe en heel rustig in het hart van de stad

Prima accommodatie, klein hotel, prachtige kamers en zeer rustig! Bij het ontbijt Illy koffie, een naar wens gekookt eitje, heerlijke broodjes en een schaaltje met lekker beleg. Binnentuin.

• 10helenico25-06-2010

Superdeluxe Bed & Breakfast in centrum Antwerpen

Verwend worden door Georgette en Karel en je voelen als een echte koning en koningin in Antwerpen. Prachtig ruim appartement met alle luxe die je kunt hebben in historische panden midden in Antwerpen. De gastvrouw wil altijd wel een gesprek met je aanknopen en heeft veel te vertellen. Ondertussen zorgt ze voor een heerlijk verblijf. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Hotel De Koning van Spanje info

Het complex