Géén boekingskosten

• Airconditioning

316 Reviews over De Keyser

• 1Apjehapje24-05-2022

Frustrerend, nooit meer

Ons zijn ze als klant kwijt! Kapotte airco, benauwd/warme kamer, zeer kleine badkamer met bad (van 1 meter lang), beddengoed past niet, een niet werkende douche en chaos tijdens het ontbijt in de ontbijtzaal. Oftewel zonde van je geld en veel frustratie. Ons zien ze hier nooit meer want na reclamering en toezeggingen dat technische dienst problemen zou oplossen is er gewoon niets gebeurd. Voor minder geld kun je in de buurt een veel betere overnachtingsplek vinden waar je wel als klant bediend wordt. Mijd dit hotel of lees goed de reviews voordat je toch besluit om je te laten verwaarlozen en het gevoel te krijgen dat ze hier alleen maar geld proberen te verdienen aan hun gasten. Zo een behandeling als gast hebben wij nog nooit mee gemaakt in de afgelopen 40 jaar dus denk goed na wat je doet!

• 1Apjehapje24-05-2022

Slechter kan het niet.

Eens maar nooit meer.

Mijn advies, zoek een andere overnachtingsplek want deze levert veel stress op en dan nog voor zoveel geld! Hotel is over zijn houdbaarheidsdatum heen. Na eerste nacht op onze kleine kamer met een niet werkende airco en niet passend beddengoed op het bed ontdekt dat wij ons amper konden bewegen in de “badkamer” en dat de douchekraan kapot was. In de ontbijtzaal was het een chaos want er stonden veel meer tafeltjes dan dat er ruimte was om langs het buffet te lopen. CHAOS!! Hier direct melding van gemaakt en werd er toegezegd dat de technische dienst in de loop van de dag de kraan zou repareren. Wat bleek, later in de middag was deze nog steeds niet gemaakt/vervangen. Alsnog weer melding gemaakt en gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was. Wij kregen terug dat ze helemaal vol zaten en werd ons nogmaals toegezegd dat het probleem opgelost zou worden. Je raad het al, het euvel werd dus niet opgelost.

• 3Jolanda07-03-2022

perfecte locatie, slechte service en douche kapot

we hadden 2 kamers geboekt op 5 en 6 maart 2022 kamer 507 had een koude douche ( temperatuur knoop kapot had ik in mijn handen) raam ging niet open voor de frisse lucht ... airco aangedaan maar maakte heel veel herrie minibar zat beleg in van de vorige bezoekers en water aan de onderkant (en leeg) kamer erg donker ( lamp kapot) Bar niet open melding gemaakt bij de receptie...ouder man negeert het compleet( maakt er een melding van ????? ( een 4 sterren hotel met een koude douche) hoe slecht kan je hebben

• 2Judith23-01-2022

Vreselijk

Personeel was onvriendelijk, kamer was vies niet opgeruimd er lagen gebruikte mondkapjes van de vorige bezoekers, toilet was vies, handdoeken waren vies, bed was onopgemaakt. geen compensatie gehad. We zijn direct weggegaan NOOIT meer. Echt een gemiste kans.

• 9Thijs Rood24-01-2020

Goed hotel

Wat een negatieve reviews zeg, we zijn er 3 dagen geweest en we vinden het een goed hotel direct bij het centraal station en op loopafstand van het centrum. Goed ontvangst en diversen tips voor het bezoek. De kamer was goed en schoon. Het ontbijt was meer dan goed er was van alles je kon zelfs een wafel bakken, dit in tegenstelling wat andere mensen schrijven. Op de dag van vertrek konden we na het ontbijt nog even de stad in omdat de uit check pas om 12.00 uur was.

• 4Van Oijen31-12-2019

teleurstellend

Dat de informatie op hun website niet klopt, misleiding. Wij zochten juist een hotel uit waar je in de avond nog even rustig kunt zitten, bleek de hotelbar gewoon niet open te zijn. Ook de minibar was er niet. De verwarming deed het niet, er stond een aftands elektrisch kacheltje waarvan een wiel ontbrak. Ook vooraf die kachel even aanzetten was teveel moeite, de kamer was steenkoud en dan duurt het uren voordat het een beetje aangenaam is. Ik begrijp niet hoe ze aan de 4 sterren komen. Navraag bij de receptie had ook geen zin, "de bar is gesloten" en "nee de minibar wordt niet gevuld", meer kwam er niet uit. De wc deur was verrot net als het kozijn. Kortom, een veel te hoge prijs voor een zeer matige kamer, nooit meer doen dus. Enige voordeel was dat het dicht bij centrum en station ligt. Maar we gaan er nooit meer heen.

• 4Geert19-12-2019

Beschamend - zelfs geen excuses van het management

We verbleven de nacht van zaterdag 9 november op zondag 10 november in uw hotel op kamer 906. We waren hoopvol want een viertal weken (12-13/10) geleden verbleven we in uw hotel op kamer 406. Maar wat een verschil! Kamer 906 is zeker geen vier sterren waard. Moesten we langer dan een nacht blijven dan hadden we zeker zwaar gecontesteerd tegen de kamer. We aanvaardden de kamer om dat de badkamer tamelijk ok leek met instapdouche. Maar we merken toch op dat de waterstraal uit de douchekoppen totaal niet ok is. Amper water. Voor een viersterrenhotel is geen enkel excuus hiervoor aanvaardbaar. De kamer zelf is eigenlijk niet verhuurbaar. Fel verouderd en loskomend behang. Het behang is zelfs oorspronkelijk nooit goed aangebracht geweest en zelfs op niet egale muren. Het raam werd onlangs vervangen maar nooit afgewerkt. Elektrische draden kwamen ook niet afgewerkt uit de muur en de contactdozen. Het tapijt was eigenlijk te vies om blootvoets

• 5Cj15-12-2019

Niet snel meer

Prima ligging, maar zeker geen 4 sterren waardig. Grote kamer (superior) maar heel erg gedateerd. Douche niet te hard aan zetten want anders spuit je zo het tegelwerk eraf, voegen los. Daarnaast verbleven wij op de 3e verdieping raam aan de voorkant kon volledig open... 🤔 Liften werkten niet naar toebehoren met je padje. Ontbijtzaal was aan de kleine kant. Al bij al, prijs kwaliteit zeker niet waard!

• 3thomas richter28-11-2019

Nooit meer naar hier!!!

Hotel oogt door inkomhal mooi, totdat je er echt verblijft. Vroeger al eens geweest en toen goede service gehad, maar die man is er precies niet meer. Nu onervaren personeel en de baas ,denkik, die heel onvriendelijk naar een groep jongens kijkt die een vrijgezellenweekend hebben. Kamers verouderd, verwarming werkt niet en ook warm water valt steeds weg. Ontbijtruimte megadruk en wordt niet genoeg aangevuld.De bar was zelfs niet open. Volgende keer gaan we wel naar een ander hotel. Zijn er nog meer naast het staion, want vanwege de ligging en een vorig bezoek had ik dit gekozen. Klein beetje een domper geweest voor een vrijgezellenfeest weekendje. Laat je niet bedriegen door de uiterlijke schijn van buiten.

• 6karina Bosman16-10-2019

Koude douche

Ligging was top. Het hotel oogt netjes; op de kamers ook weinig aan te merken. Alleen was er geen warm water uit de douche. Enkel lauw, personeel ook erbij gehaald, na ruim 15 minuten kwam er een lauwe straal. Het was een bekend probleem. Verder werd er geen gehoor aan gegeven. Mocht u toch de voorkeur geven aan een warme douche op bad, dan zal ik niet voor dit hotel kiezen. Het ontbijt oogde ook erg druk en chaotisch, misschien beter buiten de deur iets gezelligs zoeken.

Hotel De Keyser info

• AirconditioningBeschikbaar