Advertentie

Hotel De Keysersterstersterster

8.1Fantastisch

Score uit 314 reviews

België, Antwerpen, Antwerpen



Overzicht

8.1Fantastisch

Score uit 314 reviews

  • 9.3Ligging
  • 8.2Service
  • 7.6Prijs/kwaliteit
  • 8.2Eten
  • 7.3Kamers
  • 7.9Hygiëne

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Keyser voor je op een rij gezet:

1
Stedentrips.nl
Stedentrips.nl
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
3
D-reizen
D-reizen
5
Kras
Kras
6
Booking.com
Booking.com
Bekijk alle aanbieders

Hotel info

  • Airco
  • Huisdieren toegestaan
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Tonen op kaart

Reviews

314 reviews over Hotel De Keyser

Review schrijven

Beoordelingen

220
24
39
27

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Thijs Rood24-01-2020

    Goed hotel

    Wat een negatieve reviews zeg, we zijn er 3 dagen geweest en we vinden het een goed hotel direct bij het centraal station en op loopafstand van het centrum. Goed ontvangst en diversen tips voor het bezoek. De kamer was goed en schoon. Het ontbijt was meer dan goed er was van alles je kon zelfs een wafel bakken, dit in tegenstelling wat andere mensen schrijven. Op de dag van vertrek konden we na het ontbijt nog even de stad in omdat de uit check pas om 12.00 uur was.

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 7Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in januari 2020

  • 2019
    4Van Oijen31-12-2019

    teleurstellend

    Dat de informatie op hun website niet klopt, misleiding. Wij zochten juist een hotel uit waar je in de avond nog even rustig kunt zitten, bleek de hotelbar gewoon niet open te zijn. Ook de minibar was er niet. De verwarming deed het niet, er stond een aftands elektrisch kacheltje waarvan een wiel ontbrak. Ook vooraf die kachel even aanzetten was teveel moeite, de kamer was steenkoud en dan duurt het uren voordat het een beetje aangenaam is. Ik begrijp niet hoe ze aan de 4 sterren komen. Navraag bij de receptie had ook geen zin, "de bar is gesloten" en "nee de minibar wordt niet gevuld", meer kwam er niet uit. De wc deur was verrot net als het kozijn. Kortom, een veel te hoge prijs voor een zeer matige kamer, nooit meer doen dus. Enige voordeel was dat het dicht bij centrum en station ligt. Maar we gaan er nooit meer heen.

    • 8Ligging
    • 3Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 1Kamers
    • 3Hygiëne

    Gereisd met partner in december 2019

  • 4Geert19-12-2019

    Beschamend - zelfs geen excuses van het management

    We verbleven de nacht van zaterdag 9 november op zondag 10 november in uw hotel op kamer 906. We waren hoopvol want een viertal weken (12-13/10) geleden verbleven we in uw hotel op kamer 406. Maar wat een verschil! Kamer 906 is zeker geen vier sterren waard. Moesten we langer dan een nacht blijven dan hadden we zeker zwaar gecontesteerd tegen de kamer. We aanvaardden de kamer om dat de badkamer tamelijk ok leek met instapdouche. Maar we merken toch op dat de waterstraal uit de douchekoppen totaal niet ok is. Amper water. Voor een viersterrenhotel is geen enkel excuus hiervoor aanvaardbaar. De kamer zelf is eigenlijk niet verhuurbaar. Fel verouderd en loskomend behang. Het behang is zelfs oorspronkelijk nooit goed aangebracht geweest en zelfs op niet egale muren. Het raam werd onlangs vervangen maar nooit afgewerkt. Elektrische draden kwamen ook niet afgewerkt uit de muur en de contactdozen. Het tapijt was eigenlijk te vies om blootvoets

    • 7Ligging
    • 7Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 1Kamers
    • 1Hygiëne

    Gereisd met partner in november 2019


  • Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor De Keyser voor je op een rij gezet:

    1
    Stedentrips.nl
    Stedentrips.nl
    2
    Voordeeluitjes.nl
    Voordeeluitjes.nl
    3
    D-reizen
    D-reizen
    5
    Kras
    Kras
    6
    Booking.com
    Booking.com
    7
    HotelSpecials.nl
    HotelSpecials.nl
    8
    trivago
    trivago
    9
    Expedia.nl
    Expedia.nl
    10
    Hotels.com
    Hotels.com

  • 5Cj15-12-2019

    Niet snel meer

    Prima ligging, maar zeker geen 4 sterren waardig. Grote kamer (superior) maar heel erg gedateerd. Douche niet te hard aan zetten want anders spuit je zo het tegelwerk eraf, voegen los. Daarnaast verbleven wij op de 3e verdieping raam aan de voorkant kon volledig open... 🤔 Liften werkten niet naar toebehoren met je padje. Ontbijtzaal was aan de kleine kant. Al bij al, prijs kwaliteit zeker niet waard!

    • 8Ligging
    • 5Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 4Kamers
    • 6Hygiëne

    Gereisd met partner in december 2019

  • 3thomas richter28-11-2019

    Nooit meer naar hier!!!

    Hotel oogt door inkomhal mooi, totdat je er echt verblijft. Vroeger al eens geweest en toen goede service gehad, maar die man is er precies niet meer. Nu onervaren personeel en de baas ,denkik, die heel onvriendelijk naar een groep jongens kijkt die een vrijgezellenweekend hebben. Kamers verouderd, verwarming werkt niet en ook warm water valt steeds weg. Ontbijtruimte megadruk en wordt niet genoeg aangevuld.De bar was zelfs niet open. Volgende keer gaan we wel naar een ander hotel. Zijn er nog meer naast het staion, want vanwege de ligging en een vorig bezoek had ik dit gekozen. Klein beetje een domper geweest voor een vrijgezellenfeest weekendje. Laat je niet bedriegen door de uiterlijke schijn van buiten.

    • 8Ligging
    • 2Service
    • 2Prijs/kwaliteit
    • 2Eten
    • 2Kamers
    • 2Hygiëne

    Gereisd met vrienden in oktober 2019

  • 6karina Bosman16-10-2019

    Koude douche

    Ligging was top. Het hotel oogt netjes; op de kamers ook weinig aan te merken. Alleen was er geen warm water uit de douche. Enkel lauw, personeel ook erbij gehaald, na ruim 15 minuten kwam er een lauwe straal. Het was een bekend probleem. Verder werd er geen gehoor aan gegeven. Mocht u toch de voorkeur geven aan een warme douche op bad, dan zal ik niet voor dit hotel kiezen. Het ontbijt oogde ook erg druk en chaotisch, misschien beter buiten de deur iets gezelligs zoeken.

    • 10Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 7Kamers
    • 7Hygiëne

    Gereisd met vrienden in oktober 2019


  • Advertentie
  • 6Suus14-10-2019

    Weinig plek bij eenvoudig rommelig ontbijt

    Het is geen 4 sterren hotel. Netjes bij binnenkomst. Pasje nodig om met de lift naar boven te kunnen, weinig kans op buitenstaanders. Kamer was schoon evenals de badkamer, helaas aan de kleine kant, aan de kant van het 'binnendak' maar goed ook geen dure kamer gereserveerd. Minpunt de lichten gaan niet automatisch uit bij vertrek, elke lamp dien je apart uit of aan te doen, in de tijd van milieu /energiebesparing is dit wel een aandachtspunt. Douche in het bad met een glazen scherm maar niet over de gehele lengte van het bad waardoor de badkamervloer nat wordt, ook niets om aan vast te houden bij het uit stappen van het bad en dat is erg glad. Ontbijt is eenvoudig, personeel loopt benen uit hun lijf doordat ruimte te klein is en onlogisch ingedeeld voor alle gasten waardoor ze snel tafels af moeten ruimen om andere gasten een tafel toe te wijzen. Door de drukte geen oog voor de gasten.

    • 10Ligging
    • 6Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in oktober 2019

  • 6Mevr. Straatman12-07-2019

    Zou het hotel niet aan anderen aanbevelen.

    Hotel is mooi bij binnenkomst. De kamers zijn verouderd,onze airco deed het niet (zouden ze naar kijken maar niks van weergehoord) en de douche komt zowat geen waterstraal uit en veranderd steeds van temperatuur!! Het ontbijt was oozich goed maar matig qua keuze!!

    • 6Ligging
    • 7Service
    • 4Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 4Kamers
    • 7Hygiëne

    Gereisd met vrienden in juli 2019

  • 9Jeannette02-07-2019

    Prettig verblijf!

    Ideaal gelegen hotel tegen over treinstation en aan begin van de winkel straat. Schone kamer en lekker ontbijtje.

    • 10Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 8Hygiëne

    Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

  • 5S29-04-2019

    Ligging top, maar klantvriendelijk.......

    Met Pasen hadden wij twee nachten bij het Keyser hotel geboekt. We waren zeer blij met hoe het hotel eruit zag en de locatie, echter in de kamer hadden we geen daglicht en keken we tegen een muur.. direct daarna naar de receptie gegaan om te vragen om een andere kamer, dit was helaas niet mogelijk.

    We hebben op zaterdag besloten om naar huis te gaan, de kamer voelde zo onvriendelijk en ongezellig aan dat wij dit niet als een lekker weekendje weg beschouwen. We hoeven echt niet op het plein te kijken, maar een beetje daglicht vinden wij wel op z’n plaats. Wij zijn dus uiteindelijk een nacht eerder weggegaan.

    Bij het uit-checken is ons verteld dat we een compensatie terug kunnen verwachten. Na meerdere telefoontjes, mailtjes en beloftes hebben we tot op heden niks meer van het hotel vernomen.

    • 9Ligging
    • 3Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 1Kamers
    • 5Hygiëne

    Gereisd met partner in april 2019


Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor De Keyser voor je op een rij gezet:

1
Stedentrips.nl
Stedentrips.nl
2
Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl
3
D-reizen
D-reizen
5
Kras
Kras
6
Booking.com
Booking.com
7
HotelSpecials.nl
HotelSpecials.nl
8
trivago
trivago
9
Expedia.nl
Expedia.nl
10
Hotels.com
Hotels.com

Tips

35 tips over Hotel De Keyser


  • N.J.A., 28-06-2014

    Het is vlakbij de zoo en schuin tegenover zit een bioscoop en bierspecialiteiten cafe centraal.


  • Rene, 29-04-2014

    Zoo van Antwerpen om de hoek, erg leuk!


  • Sietze, 16-06-2014

    Wij hadden onze auto op de gratis parkeerplaats van Merksen geparkeerd en hebben vanaf hier de tram (kaartjes uit de automaat a 1.30 eurp p.p) lijn 3 genomen. We stapten bijna voor het hotel uit en bespaarden voor 3 dagen toch even 56 euro (echte Nederlanders) konden we een keer extra van uit eten.


Vraag en antwoord

4 vragen over Hotel De Keyser


  • Moniek, 25-12-2017

    Parkeren

    Waar kun je het beste je auto parkeren (2 nachten in hotel de Keyser)?


  • willym, 21-07-2015

    reservering

    Ik heb vandaag geboekt bij Pamela ? voor 11 t/n 13 augustus (2 nachten) voor 2 kamers, 4 personen. Ze zou me een bevestiging sturen, nog niets ontvangen, is de reservering wel goed gegaan ?? Mijn naam :W.Martens tel. 0629445585 [email protected]


  • Vicky , 12-07-2013

    Creditcard.

    Klopt het dat er bij de check-in een creditcard check wordt gedaan ?

    mvanderburgh, 22-07-2013

    Wij hebben online geboekt en toen werd er een creditcard check gedaan. Bij aankomst in het hotel konden we zowel contant als met creditcard of bankcard betalen.


Hotel De Keyser info

Algemene informatie

  • Aantal sterrensterstersterster
  • Check-inVanaf 15:00
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers< 200
  • Check-outTot 12:00
  • RokenNergens toegestaan
  • HuisdierenToegestaan
  • Aantal sterren4
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadBinnenzwembad, Zwembad

Families en kinderen

  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • RestaurantAanwezig
  • Soort gerechtenLunchpakketten
  • Bar / kantine1

Wifi

  • WifiAanwezig, Gratis
  • Gratis wifiOp de kamer

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • AircoAanwezig
  • LiftAanwezig
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Wellness

  • SaunaFinse sauna

Parkeren

  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Adresgegevens

Advertentie
Advertentie