Hotel De Keyser

13-2-2019

Goed hotel, uitstekende ligging

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima centraal gelegen hotel!

Ilse,
12-2-2019

Voor een weekendje Antwerpen een perfecte uitvalsbasis!

Wij hadden een kamer aan de straatkant waar winkels en restaurants zitten maar wij hadden geen last van geluid.

Ruime kamer (de iets luxere) en gewoon netjes allemaal. Het ontbijt was wat je van een hotel ontbijt verwacht, goed maar ook weer niet super spannend.

Fijne accommodatie

M- Jane,
3-2-2019

Een weekendje antwerpen na al de feestdagen! We werden vriendelijk opgevangen en naar onze hotelkamer gebracht. De hotelkamer zou wel een update kunnen gebruiken maar de locatie maakt veelal goed. We hebben een heerlijk weekend gehad en mede door het ontbijt konden we Antwerpen ontdekken. Een aanrader is bijvoorbeeld de dierentuin!

Gereisd met partner in januari 2019

Prima voor max 2 nachten

ter Haar,
24-1-2019

Voor een lang verblijf kan je beter naar hotel van keten maar voor 1 of 2 nachten is het prima. Mooie kamers, badkamerdeur wat vreemd maar niet hinderlijk. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. Alleen een groot nadeel dat alles alleen in het Engels beschreven staat (zowel bij receptie als ontbijt en ook op internet) en de ontbijtmedewerker zowel geen Nederlands als Frans sprak, alleen Engels. Dit had anders gekund. Daarnaast vervelend dat nergens de in- en uitchecktijden staan vermeld (15:00 resp. 12:00 uur). Maar echt ideaal gelegen, zeer dichtbij het station, centrum en theater. Ik zou zeker weer gaan als ik voor dit doel naar Antwerpen moet

Gereisd zakelijk in januari 2019

Nina Van Benten,
7-12-2018

Ontzettend goed en erg vriendelijk geholpen door Lesley! Fijn ontvangst gehad, mochten de hotel kamers met elkaar vergelijken aangezien we daarvoor een ander hotel hadden geannuleerd.

Wij komen zeker een keer terug in de Keyser hotel!

Gereisd met partner in december 2018

Matig door alleen kamerverhuur.

Erik Schouwink,
1-12-2018

Geen 4 sterren waard teveel verwaarloosd.

Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.

Prima ontbijt.

De bar gaat niet meer open (grote teleurstelling) moet vertier nu buiten hotel zoeken.

Bibi,
30-11-2018

Perfecte locatie. Alles op loopafstand. Meir, Station, Zoo, Historisch centrum, vogeltjesmarkt, uitgaansgelegenheid. Uitgebreid ontbijt, aardig en behulpzaam personeel.

Goed hotel, fijne grote kamer (suite)voorzien van alle comfort. Kortom een aanrader. Goede prijs kwaliteit.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Heerlijk verblijf in luxueuze omgeving.

De Meyer,
21-11-2018

Weekendverblijf aangeboden gekregen voor citytrip Antwerpen.

Perfect!!

Kendra,
20-11-2018

Het was een heel fijne ervaring! Ik werd goed en snel onthaalt door de mensen aan het onthaal! Zij hebben mij uitleg gegeven over wat ik hier allemaal kan doen in Antwerpen. Ik had een kamer met inloopouche en doorschijnende ramen at ik erg mooi vond! De ligging is ook perfect op 1 min stappen van het station en 10-15 min stappen van de Meir en Groenplaats! Je kan ook gewoon de tram nemen en dan ben je er in 3 min. Het was perfect

Tegenvaller

Tessa,
11-11-2018

Een tegenvaller! Onze kamer had een verwarming/airco die niet werkte. Wij zaten in kamer 810 en het venster kon daar niet helemaal dicht. Het was aanschuiven om een tafeltje te verkrijgen aan het ontbijt en eens je er zat was je eindelijk alweer weg gekeken. Wil je terug in je kamer gaan, dan kan je er niet meer in. Ik kom aan bij de receptie om het probleem te melden ,staat er iemand achter mij met het zelfde probleem. Dit duid toch op een structureel probleem volgens mij. Het positieve aan het hotel is dat het heel dicht bij het station ligt maar ik zou toch niet meer opteren om hier te boeken .in dezelfde buurt zijn nog hotel mogelijkheden genoeg! De bar was tevens niet open tijdens ons weekend verblijf .

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Keyser in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Keyser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.