Hotel De Granaetappel

Hotel De Granaetappelsterstersterster

6.3Voldoende

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar De Granaetappel?

6.3Voldoende

Tonen op kaart

3 reviews over Hotel De Granaetappel

• 8Tammo14-05-2010

Heerlijk ontspannen

Hoewel er enkele gebreken waren, hebben wij genoten van ons speciale weekend Antwerpen! De kamer is erg ruim, het sanitair is fantastisch en de ontvangst zeer gastvrij. Een kleinschalige Bed & Breakfast in hartje Antwerpen. Alleen de prijs zou ons ervan weerhouden om opnieuw te gaan.

Gereisd met partner in mei 2008

• 4Termohlen07-04-2010

Werkelijk verschrikkelijk

Hoge verwachtingen en bedrogen uitgekomen.Geen schoongemaakt bad.vanwege het ontbreken van een deur naar de badkamer was het erg vochtig in de aangrenzende slaapkamer.We hadden 2 nachten geboekt maar hebben het na 1 nacht voor gezien gehouden en zijn huiswaarts gekeerd.Electriciteit was stuk en onveilig.Alleen steile trappen naar de kamer met de koffers niet te doen. Heel jammer.

Gereisd met partner in januari 2006

• 7Luuk15-07-2007

Best een leuk hotel, netjes opgeknapt met toch hier en daar wat minpuntjes. Gordijnen die niet goed sluiten, lekkage in de badkamer, door gebruik stoomkabine, her en der mankementen. Voor de prijs van de kamer maar een heel schamel ontbijt, 1 croissantje met koffie/thee. Wel lekker dicht bij het centrum.

Gereisd met partner in juli 2007

0 tips over Hotel De Granaetappel