Géén boekingskosten

4.1OnvoldoendeScore uit 18 reviews

18 Reviews over De Bedstay

• 7s.e. dam23-06-2011

Best goed

We zijn vandaag net teruggekomen uit Antwerpen waar we overnacht hebben in De Bedstay. Bij aankomst zei de baas van het hotel dat we geluk hadden en dat we een 6 persoons kamer kregen. We hebben 4 nachten geslapen in De Bedstay en we hebben het geweldig gehad. Een grote kamer (met 3 pers.) en het beddengoed en de handdoeken waren schoon.Lekkere bedden (nieuw?). In de keuken hing alleen een rare lucht(door een potje knoflook dat was blijven staan.). en helaas zat er geen bril op de wc. Maar verder, zou ik er zo weer heengaan..(maar dan ook echt de 6 pers. kamer boeken).

• 3anoniem07-06-2011

Ver-schrik-ke-lijk!!

Bij aankomst slechte service. Hotel stonk bij binnenkomst al naar "kattenpis". Foto's van de site komt totaal niet overeen met wat wij aantroffen. Alles hing los, gaten in gordijnen, gaten in beddengoed, schimmel in de koelkast/magnetron. Vuile afwas stond er nog en schone afwas konden wij het niet noemen wat wij in de beschimmelde kastjes aantroffen. Dunne kussen vieze lakens/deken oude handdoeken. Wij hebben zelfs nieuw linnengoed moeten kopen. Matras tegen het raam dat moest dienen als gordijn. Douche hing uit elkaar en was te smerig voor woorden (met sokken/slippers) gedoucht. Alles was rumoerig en gehorig. We durfde zelfs niet te ontbijten 's ochtends. Al met al NIET AAN TE RADEN HOTEL! Je wordt echt voor de gek gehouden. Daarnaast kun je via de site niet eens contact op nemen via de mail. Telefonisch contact is totaal onvriendelijk!!!!

1 positief punt was "de ligging" daar is dan ook alles mee gezegd.

• 2Tom Kuijpers14-04-2011

Niet doen!!!

Alleen de ligging is goed aan dit pand, want hotel durf ik het niet te noemen. een aantal kamers waar wat bedden in alle soorten en maten ingekwakt zijn, we verven de hele kamer inclusief de lichtknoppen en radiators bruin en we noemen het de chocoladekamer. een duchecabine die van ellende uit elkaar valt, er komt meer water onder uit de douchekop dan boven, een toilet zonder bril, een toiletborstel naast de pot die te smerig is om aan te kijken laat staan gebruiken. stopcontacten die open liggen, stroomdraden uit het plafond, ondefinieerbare bruine plekken tegen het plafond en de muren. eigen in 1 woord: Gadverdamme!!!!!

• 5Bos08-02-2011

simpel smoezelig centraal

goedkoop, maar daartegen ook niet de meest frisse overnachtingslocatie. maar de liggen is super. Wie goedkoop in het centrum wil logeren zonder teveel eisen kan met 4 personen voor €65,= overnachten

• 1Virginia07-01-2011

Nooit meer!

Wij gingen op afdelingsuitje naar Antwerpen en bleef overnachten in de Bedstay... wat wij snel hebben omgedoopt tot "Bad Stay" en die naam heeft het niet voor niets gekregen. De gordijnen kwamen spontaan naar beneden, de electriciteit bedradingen lagen op en bloot, bedden stonden op bakstenen, WC's zagen "bruin" en we hadden vlooien in bed! Kortom, nooooooooooooooooooooooooooooit meer!

• 3Lana08-11-2010

Vreselijk

Doorgezakte bedden, smerig, schimmel die je ziet en bovenal ruikt. Echt schandalig dat ze hiervoor geld durven vragen! Heel ongezond om hier te veblijven, echt een AFRADER!

• 1Christina03-11-2010

Waardeloos, nooit nooit naar toe gaan

Dit is de meest waardeloze bed&breakfast die je je maar kunt bedenken. Klantvriendelijkheid heeft de eigenaar Ad Brands nog nooit van gehoord. Wees alstublieft een gewaarschuwd mens. Dit hotel bederft alles wat mooi is aan de stad Antwerpen. Dit hotel zou asap moeten worden gesloten. Lokatie is uitstekend en daar is alles mee gezegd. Erger kan niet, prijs is in vergelijking met hotel laag. In vergelijking met ontvangst (welke ontvangst?!) ontzettend duur bed&breakfast, jeugdherberg biedt meer comfort en vriendelijkheid.

• 2Neeltje de Bruijn27-04-2010

"Dit nooit meer"

Het was een zootje in het hotel. Er waren vlekken op de muur, het behang was gescheurd, de schimmel stond in de badkamer (echt waar, echt waar). er hing een enorm (dood) insect aan het plafond en zo te zien hing hij daar al een tijdje. Er was 's avonds geen warm water om te douchen. Toen we er wat van wilde zeggen was de beheerder nergens te vinden. Er ontbraken behoorlijk wat latten van de lattenbodem van het bed. De broodjes 's ochtends waren wel vers.

• 3Amsterdamse studentes29-01-2010

Nooit meer!

ij binnenkomst stonk het al heel erg, waarschijnlijk kattenpis. De kamer was niet echt schoon en ook de wc-borstel niet. Om zes uur werden we wakker gemaakt door bouwvakkers voor het raam en konden we niet meer goed in slaap komen. Nadat de eerste na vijf minuten onder de douche vandaan kwam en de tweede eronder wilde springen, bleek deze al binnen enkele seconden ijskoud te zijn geworden. Het is logisch dat dit vermeld zou moeten kunnen worden bij de eigenaar. Maar toen we dit aan hem voorlegden werden we al snel beschuldigd voor gierige studenten die de boel bij elkaar liegen om maar korting te kunnen krijgen. Een erg onvriendelijke behandeling van de gasten, jammer, daarom verlieten wij het hotel met een zeer onprettig gevoel.

• 4Anita15-12-2009

Smoezelig

Wij sliepen in de 6 persoons kamer, mooie ruimte maar erg slecht onderhouden. Bedden werden ondersteunt door een stapel stenen en een krat. Gordijn tussen de kamer en douche viel constant naar beneden. Vlekken op alle plekken die je je maar kan bedenken, plafond, vloerkleed, kussen, sprei, lakens. Verder was het erg gehorig en hebben we daardoor slecht geslapen. Door de ligging (5 min. vanaf de grote markt) en de prijs (€25,- pp incl. ontbijt) is het voor één nachtje wel te doen. Voor langere tijd zou ik het niet aanraden.

Hotel De Bedstay info

• AirconditioningNiet beschikbaar