Hotel Crowne Plaza

Hotel Crowne Plaza
7,8

116 reviews over Hotel Crowne Plaza in het Nederlands

Lekker ontbijt en mooi uitzicht

Johan
27-1-2018

Ontbijt mooi zwembad mooi uitzicht

Zeer net hotel met goede faciliteiten. Het ontbijt is goed verzorgd. Zorg ervoor dat je vooraf het ontbijt reserveert, ter plaatste is het erg duur. In de nabije omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Leuk om te combineren met een bezoek aan de Konick experience en black smoke. Beide op loopafstand (10 min).

Het oude centrum van Antwerpen is te ver weg om te lopen.

Mooi hotel met mindere service

Knoek
6-11-2016

Ontbijt was een tegenvaller. Alleen maar vieze tafels geen bestek alle bakken leeg en snot ei. Personeel wat rondloopt ziet niet wat ze moeten doen. 3 man personeel en niks is op orde

Kamer mooi! Ligging prima.

Bad experiece

TANL
11-9-2016

We stayed in this hotel during weekend stay en of August. Check in procedure was very tough, very unpolite front desk employe, not willing to discuss things that should be included in roomrate but not offered. Please be aware what is included in roomrate and what category of room you booked, and will receive at check in. Airco in both room and Anna restaurant not working, so terrrible warm in both locations. Food in Anna restaurant is good, but pricy. We had breakfast included in package, but what a mess in restaurant, no clean tables, no food available, it was much to busy to get it all solved, buffet was all the time empty. A lot of guest complained about this situation.

Made a complaint to staff of Crowne Plaza Antwerp, but no one will take your complaints seriously. This is not a good example for the IHG hotels and resorts

Goed hotel.

Anita
12-5-2016

Hotel ligt buiten het centrum. Met de bus vanuit het hotel is het centrum goed te bereiken. Gratis parkeren in de buurt van het hotel. Uitgebreid ontbijt. Sauna en zwembad aanwezig in het hotel. Bedden zijn prima.

Nooit meer

L den Hamer
23-2-2016

We hadden drie kamers geboekt. Gevraagd om rokerskamers met elk een tweepersoonsbed. Gekregen een niet rokerskamer met twee eenpersoonsbedden. Wij zaten met 1 stel op de 10 e verdieping, onze andere vrienden zaten op de eerste. Hebben vriendelijk gevraagd of t mogelijk was dat ze bij ons op de verdieping konden maar daar werd geen enkele moeite voor gedaan. Heel onvriendelijk baliepersoneel. Wij hadden een kamer met extra's zoals shampoo koffie waterkoker. Onze vrienden op de eerste verdieping dus niks van dit alles terwijl ze dezelfde prijs hebben betaald. Wij zullen hier dus niet meer boeken

vriendelijkheid van sommige personeelsleden, sommige waren ook arrogant. jammer van eerst stoombad stuk, later sauna stuk, ook veel problemen met afstand bediening tv, stuk, heerlijk zwembadje voor ochtend eten, handig bus voor de deur naar centr, maar de beloofde kaartjes, die zijn er niet, moet je dan maar halen bij AH

bed was goed, maar ramen dicht i.v.m. geluid snelweg

Goed bereikbaar met prima faciliteiten

susanne
23-8-2015

Pluspunten:

Vlakbij snelweg

Met de bus die voor de deur stopt ben je zo in het centrum

Zwembad en fitness nieuw en fraai

Ontbijt lkkr en ruime keuze

Wifi gratis

Personeel vriendelijk

Minpunten:

Wifi in fitness ontoereikend

kamers gedateerd

Airco op de kamer doet het vrijwel niet. Dus in de zomer erg warm

Omdat de openbare bus voor de deur stopt, is dit bepaald niet centraal gelegen hotel toch 'n prima uitvalsbasis voor 'n citytrip naar Antwerpen. Wat vooral fijn is, is dat je er zó bent met de auto, want 't ligt langs de rondweg - nadeel is dat je die rondweg wel goed hoort. Parkeer je auto trouwens wel bij 't hotel - bij de gratis parkeerplaatsen aan de weg voor 't hotel is de kans op inbraak giga hoog... Wij hadden geluk, 't meisje aan de balie gaf ons 'n uitrijkaart voor de parkeerplaats van 't hotel en vergat 'm op onze factuur te zetten, maar anders hadden we daar graag € 16 (geloof ik dat 't was) voor over gehad.

't Ontbijt was lekker uitgebreid en ook tot laat mogelijk, dus we konden gewoon uitslapen en toch nog ontbijten.

Heerlijk weekendje gehad!

Mooi & goed hotel, prima ligging!

Stefanie
4-5-2015

Mooi en goed verzorgd hotel.Vriendelijke personeel. Kamer en badkamer zijn schoon. Kleine kamer + klein bed (1.40m breed). Ligt wel heerlijk met voldoende kussens!

Ligging vonden wij echt perfect. Net buiten het centrum, volop (honderden) gratis parkeerplaatsen voor de deur. Wel op eigen risico!

Voor 3 euro p.p. ben je in het centrum met de bus die recht voor het hotel stopt! Gaat ieder kwartier ('s avonds laat geloof ik ieder half uur) Wij kochten direct op het station een 10-strippenkaart, kost het nog maar 1,40 per persoon! Met 2 personen kun je één kaart gebruiken. Helemaal top!

Ontbijt prima... wel standaard, maar werd goed aangevuld en af en toe net wat extra's.

Geen gebruik gemaakt van het zwembad en sauna, maar zag er prima uit!Ook niet gegeten in het restaurant...in het centrum is er op volop keus!

Kortom..wij waren zeer tevreden.Zijn erg blij dat we niet gekozen hebben voor een hotel in het centrum.Nu ben je er in 10 minuten en je zit in een goed hotel incl. ontbijt!

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza scoort een 7.81 uit 10 op basis van 116 reviews.