Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

113 Reviews over Crowne Plaza

• 4Koppel uit Nederland28-04-2019

Teleurstellend

Maandelijks verblijven (verbleven) we in Crowne Plaza Antwerpen, zoals door andere reizigers reeds aangegeven wordt dit hotel steeds minder. Afgelopen weekend verbleven we na lange tijd nog een keer in Crowne Plaza, de airco op de kamer maakt lawaai maar doet het niet, de kluis werkte ook niet. Er is iemand naar de kluis komen kijken maar deze kon niet gerepareerd worden. Parkeren in dit hotel is duur, we kwamen hier vroeger 2 keer per maand en na een weekendje moet je 17 euro per dag bijbetalen, je zit zo aan 50 euro extra. Bij de hotels in de buurt wordt je als vaste klant gewaardeerd en krijg je de parking gratis . Zoals aangegeven dit weekend verliep ons verblijf niet als gewenst (kluis, airco werkt niet). Aan de receptie alleen maar sorry maar de parking vergeten ze niet aan te rekenen.

• 4Dhr Goosen05-01-2019

De glans is hier nu duidelijk verdwenen !

Bij dit hotel moet u rekening houden met onbeschoft gedrag van de receptie medewerkers met name als je Nederlands of frans spreekt! Onbetrouwbaar als je rechtstreeks boekt! Reserveren via reis organisatie is hier dus zeker aan te raden om niet in de problemen te komen! Maakt niet uit of je een hier 10 keer bent geweest of voor de eerste keer ! Dit hotel is centraal gelegen maar is een duidelijk gebrek aan tact en fatsoens normen van enkele medewerkers receptie/frontdesk etc Dat het moeilijk maakt om met een goed gevoel te vertrekken ! Het is een logische reactie dat gasten hier niet van gediend zijn als je wordt behandeld als een stuk vuil of sterker nog als crimineel wordt aangezien!!

• 10Johan27-01-2018

Lekker ontbijt en mooi uitzicht

Ontbijt mooi zwembad mooi uitzicht

• 8Armand07-01-2018

Goed hotel voor een overnachting in Antwerpen.

Zeer net hotel met goede faciliteiten. Het ontbijt is goed verzorgd. Zorg ervoor dat je vooraf het ontbijt reserveert, ter plaatste is het erg duur. In de nabije omgeving is voldoende gratis parkeergelegenheid.

Leuk om te combineren met een bezoek aan de Konick experience en black smoke. Beide op loopafstand (10 min).

Het oude centrum van Antwerpen is te ver weg om te lopen.

• 6Knoek06-11-2016

Mooi hotel met mindere service

Ontbijt was een tegenvaller. Alleen maar vieze tafels geen bestek alle bakken leeg en snot ei. Personeel wat rondloopt ziet niet wat ze moeten doen. 3 man personeel en niks is op orde

Kamer mooi! Ligging prima.

• 4TANL11-09-2016

Bad experiece

We stayed in this hotel during weekend stay en of August. Check in procedure was very tough, very unpolite front desk employe, not willing to discuss things that should be included in roomrate but not offered. Please be aware what is included in roomrate and what category of room you booked, and will receive at check in. Airco in both room and Anna restaurant not working, so terrrible warm in both locations. Food in Anna restaurant is good, but pricy. We had breakfast included in package, but what a mess in restaurant, no clean tables, no food available, it was much to busy to get it all solved, buffet was all the time empty. A lot of guest complained about this situation. Made a complaint to staff of Crowne Plaza Antwerp, but no one will take your complaints seriously. This is not a good example for the IHG hotels and resorts

• 8Anita12-05-2016

Goed hotel.

Hotel ligt buiten het centrum. Met de bus vanuit het hotel is het centrum goed te bereiken. Gratis parkeren in de buurt van het hotel. Uitgebreid ontbijt. Sauna en zwembad aanwezig in het hotel. Bedden zijn prima.

• 5L den Hamer23-02-2016

Nooit meer

We hadden drie kamers geboekt. Gevraagd om rokerskamers met elk een tweepersoonsbed. Gekregen een niet rokerskamer met twee eenpersoonsbedden. Wij zaten met 1 stel op de 10 e verdieping, onze andere vrienden zaten op de eerste. Hebben vriendelijk gevraagd of t mogelijk was dat ze bij ons op de verdieping konden maar daar werd geen enkele moeite voor gedaan. Heel onvriendelijk baliepersoneel. Wij hadden een kamer met extra's zoals shampoo koffie waterkoker. Onze vrienden op de eerste verdieping dus niks van dit alles terwijl ze dezelfde prijs hebben betaald. Wij zullen hier dus niet meer boeken

• 6bram vr31-12-2015

wel weer, maar niet voor het eten in restaurant

vriendelijkheid van sommige personeelsleden, sommige waren ook arrogant. jammer van eerst stoombad stuk, later sauna stuk, ook veel problemen met afstand bediening tv, stuk, heerlijk zwembadje voor ochtend eten, handig bus voor de deur naar centr, maar de beloofde kaartjes, die zijn er niet, moet je dan maar halen bij AH bed was goed, maar ramen dicht i.v.m. geluid snelweg

• 7susanne23-08-2015

Goed bereikbaar met prima faciliteiten

Pluspunten: Vlakbij snelweg Met de bus die voor de deur stopt ben je zo in het centrum Zwembad en fitness nieuw en fraai Ontbijt lkkr en ruime keuze Wifi gratis Personeel vriendelijk

Minpunten: Wifi in fitness ontoereikend kamers gedateerd Airco op de kamer doet het vrijwel niet. Dus in de zomer erg warm

Hotel Crowne Plaza info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar