Bed and Breakfast Couchecouche

Bed and Breakfast Couchecouche

8Fantastisch

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Couchecouche?

8Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Couchecouche

• 8nadyce28-05-2012

Super weekend!

Wij zijn hier afgelopen weekend geweest en hebben ons prima vermaakt. Ik heb een week van te voren gemaild met Tommy (eigenaar). Hij mailt vrijwel gelijk terug en je mag hem alles vragen. Eenmaal aangekomen heeft hij onze kamer laten zien, dingen uitgelegd en een plattegrond van Antwerpen met ons doorgenomen. Wij hebben de hele dag in Antwerpen rond gelopen en hebben bij de enigste albert heijn boodschappen gedaan. In het Delux appartement waar wij in zaten heb je alles. Grote keuken, badkamer, woonkamer met dvd kast, lp kast en tv met van alles erbij en natuurlijk boven een slaapkamer. Het is voor jongeren zoals wij, maar kan ook voor oudere aangezien de lp's en de stijl van het appartement. Om half 9 's ochtends stond het ontbijt voor onze deur. 4 harde broodjes, 4 eitjes en 2 croissantjes. Verder stond alles al in de koelkast, zoals boter, melk, jam, chocolademelk enz. Een heerlijk ontbijtje dus!

Gereisd met partner in mei 2012

1 tip over Bed and Breakfast Couchecouche

• nadyce, 28-05-2012

Vraag aan Tommy wat je in de omgeving kunt doen!

0 vragen over Bed and Breakfast Couchecouche

Bed and Breakfast info