Appartement Condo Gardens

13 reviews over Appartement Condo Gardens

• 2019
    3Saskia17-02-2019

Nooit meer

Mooi pand maar zeer slecht onderhouden. Niet schoon en lattenbodem van bedden kapot. Geen verwarming in onze kamer maar ook geen extra dekens. Lokatie en buurt zijn goed. Maar verder geen aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• Oude reviews

1Patrick29-07-2017

Slechte wijk, matige service

De reden om geen 1 te geven voor de ligging is dat het nog redelijk centraal is. Maar wat een slechte wijk zeg. Over het hotel zelf, ongeveer wat je mag verwachten in deze prijsklasse echter zijn de inrichting alsmede de voorzieningen allemaal wel wat gedateerd. Het personeel zit ongeveer op hetzelfde niveau. Stel niet teveel moeilijke vragen en reken niet op meer service dan bij een kassamedewerker. Wij hebben bijvoorbeeld extra betaald voor een vroege check-in. Dit was in 1 van de kamers ten koste gegaan van de schoonmaak en bij de andere niet uitgevoerd. Accepteer uw kamer maar niet als er schimmel in de badkamer aanwezig is. Je auto kun je ook nauwelijks kwijt, hoewel ze voor €12 per dag een parkeerplaats aanbieden, hebben wij nog niet ontdekt waar we hem neer moesten zetten. Voor de deur mag het slechts 10 uur maar volgens een medewerker zijn dat uitstekende plekken.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 4H_vK10-06-2014

Krakkemikkig en verwaarloost

Na hier een lang Hemelvaartsweekeinde door te hebben gebracht met 3 vrienden was een ding duidelijk; eens en nooit meer. We hadden er van te voren al rekening dat we niet de luxe niveau van een 2, 3 of 4 sterren waardig verblijf aan zouden treffen, we hebben bewust gekozen de verblijfskosten laag te houden. De verwachtingen waren daarom ook niet erg hoog. Maar een bed wat het bij normaal gebruik meerdere malen zakte omdat de lattenbodem incompleet is, een stoel die bij normaal gebruik al direct na het eerste gebruik in elkaar klapte omdat het onderstel het begaf en het ontbreken van bijvoorbeeld een concierge/coordinator in het appartementencomplex dat kan echt niet. Zit- en slaapmeubilair met een hoog risico op lichamelijk letsel, je moet er toch van op aan kunnen dat het betrouwbaar is? De beheerder van het hotel zal er goed aan doen de technische staat van het meubilair in de kamers een onder de loep te nemen.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 4dieter07-04-2014

GELD eerst de klant LAATST ZEER ONVRIENDELIJK

Voor internet, inchecken na 01uur, uitchecken na 10u AM moet je betalen Geniet van rumoerige Polen en Bulgaren die er wonen, elke deur met codes en je kamer met een onozele sleutel muffe kamers Internet is gratis maar laadt amper iets op, wil je wifi = betalen Wil ne na de middag inchecken,betalen, ontbijt is al een dag voordien ingepakt en betalen, lakens verversen betalen. Toeristenbelasting Ok maar zij tellen er nog wat kosten bij omdat ze de belasting moeten innen Hotel dat alleen maar geld wil en klanten die vragen stellen zijn af te wimpelen zueren.

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Sjoerd01-02-2013

Prima plek

Erg ruim is het eerst wat opvalt het is wel niet allemaal meer het modernste. maar dat is natuurlijk ook de reden dat het zo goedkoop is. Verder is wel alles aanwezig van keuken tot zithoek en natuurlijk te bedden. Voor mij persoonlijk iets wat aan de harde kant. ook is het mogelijk om pas om 19.00 uur uit te checken.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8Mariama Lindy09-08-2012

In het midden van vele dingen

Uitstekend voor een weekendje weg als je je eigen potje wil koken en niet wil afhangen van een ontbijtbufet. Geen gemoeizuchtig personeel dus je kan discreet verblijven. Receptie staat klaar voor een vraag en raad.

Gereisd met partner in juli 2012

• 4vermeulenr11-12-2011

Nooit meer!

Appartement was prima in orde(op een beschimmelt koffieprut zakje in de koffiemachine.) Ook de dame was zeer vriendelijk. Er verblijven zeer veel vreemde mannen die heel veel drinken in en om het gebouw, beangstigend gevoel. de muren zijn zo dun dat je echt alles van elkaar hoort. de mannen die hier waarschijnlijk wonen houden totaal geen rekening met gasten. Diep in de nacht nog vreselijk veel herrie. De buurt is onrustig, veel junkies. Wij zaten op de 1e etage in een 4 persoonskamer. Je bent met de bus zo in de stad, Lidl bijna om de hoek.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 3sil14-06-2011

Gondo gardens antwerpen

wij hadden vrijdag al gebeld omdat op de bevestiging niet helemaal duidelijk stond over inchecken. kregen erg ongeinterseerde miep aan aan de lijn. bij aankomst om half elf was er helemaal niemand. telefoonnummer gebeld geen gehoor, geklopt een aantal keer geen reactie. na ruim een half uur gewacht te hebben kwam ze uiteindelijk. Ze had die nacht slecht geslapen ( ziek) geweest. later hoorde ik haar praten over een groep nederlanders ( 20 personen) waar ze een ontbijt voor moest regelen. Dat vond ze erg zwaar.de kamer was groot genoe, betwijfel die schoon was gemaakt. aan nivo van de schoonmakers heb ik mijn twijfes. spraken bij de taal niet en en begrepen je ook niet. de bank was kapot., bakpan miste we. dit gemeld zou een nieuwe gebracht worden. zoals we al dachten was dit niet gebeurd! weer gebeld. Reactie ze had er nog geen tijd voor gehad. jaja. ook wij zaten op de vierde. wij hebben gelast gehad van europeanen en andere mensen. brussel is wel goed!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 1Ida-aalders23-05-2011

Verschrikkelijk!

Ik heb speciaal een account aangemaakt om te laten weten hoe vies het hier was. Afgelopen weekend daar geweest, gelukkig maar 1 nacht. Het zit vol met polen die de hele dag en nacht bier drinken en in een 'achterstandwijk'. We waren al een keer eerder geweest, die kamer was prima voor 1 nacht. Nu op de vierde verdieping en de vogelpoep hing aan de binnenkant, nog poep in de WC, stofpluizen overal, bank kapot, stoelen kapot enz. We hadden twee kamers gehuurd, voor 50 euro per kamer maar zelfs dit was te veel! Wel op loopafstand van het sportpaleis, dat was ideaal naar Marco Borsato :) Echt geen aanrader!!

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 4s13-02-2011

1 keer..nooit meer..

Bij binnenkomst al wietlucht van de buren..vies koffiezetapparaat..gehorig..rare indeling..handdoeken waren niet fris..klein bed en vreemde luidruchtige gasten

Gereisd met vrienden in februari 2011

1 tip over Appartement Condo Gardens

• Mariama Lindy, 09-08-2012

Neem de de kamers op de boven verdiepingen want de kamers zijn gehorig

0 vragen over Appartement Condo Gardens

Appartement Condo Gardens info

• Aantal sterrenstersterster
    • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinTerras