Hotel City Inn Hotel & Apartments

Hotel City Inn Hotel & Apartments

7.9Goed

België, Antwerpen, Antwerpen

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor City Inn Hotel & Apartments voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel City Inn Hotel & Apartments

• 7Jarno30-05-2016

Prima hotel

Hotel ligt een kleine 15 minuten van het centrum. Zowel met de auto als het openbaar vervoer goed te bereiken. Hotel ligt direct naast de snelweg ( Ring Antwerpen ) echter daar heb je totaal geen last van. Ontbijt was ook prima in orde. Wij hadden een Executive kamer, zeer ruim en prima bed. Keukenblok en voornamelijk de badkamer wel zeer gedateerd. Badkamer is een keer aan vervanging toe.

Voor een weekend Antwerpen een prima uitvalsbasis!

Gereisd met partner in mei 2016

• 6cathyverbeeke21-05-2016

verouderd

kamers proper maar heel oud hierdoor meerdere gebreken (loshangend lampen,badkamermeubel vol met brandplekken van sigaretten) totaal niet zoals op website te zien is! wel goed bed ontbijt was meer dan voldoende maar voor avondeten kun je hier niet terecht! ligt overal ver af als je vandaar uit nog een terrasje wil doen is dit onmogelijk gelukkig maar voor 1 nachtje (optreden sportpaleis)

Gereisd met partner in mei 2016

• 9trees_gheysen19-05-2016

Goed hotel, prima prijs/kwaliteit!

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel en dit beviel ons zeer goed. We werden vriendelijk onthaald en kregen 2 zeer ruime kamers, de ene zelfs met een keuken! Alles was zeer proper. Op een paar minuten stappen is er een bushalte die je in 15min. tot aan het station brengt. Lekker ontbijt in mooie ruimte. De eerste morgen moesten we wel eventjes wachten omdat niet alle tafels al afgeruimd waren, maar na een paar minuten kwam er een vriendelijke dame dit voor ons doen. Misschien toch één minpuntje, de parking en tuin vooraan het hotel zijn niet echt verzorgd, hier mag wel eens een tuinman langskomen...We hebben ons daar niet echt aan gestoord, want je bent er toch meestal niet ofwel ben je binnen. Een aanrader voor een citytrip Antwerpen!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 8Sjoerd04-01-2014

prima hotel

Erg grootte kamers voor deze prijs. Verder kregen we bij aankomst nog een korting zonder dat we hiervoor gevraagd hadden. Het Hotel licht wel niet erg centraal, maar dat wisten we van te voren.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9i. kempenaar09-05-2013

Uitstekend hotel.

Antwerpen City Inn hotel is uitstekend. Zeer ruime kamers. Prachtige zitbanken. Stevige bedden. Schoon. Personeel behulpzaam.Stil hotel. Alles elke dag aangevuld. Op loopafstand is de buslijn 31 naar het centrum waar hij stopt bij het station en het bussenplein.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Eva17-02-2013

Grote kamer, rustig hotel

Rusitg gelegen net buiten de ring, maar toch niet ver van de stad (per bus of tram 10min en 0.9 euro). Meer dan voldoende gratis parkeerplaats. Mooi om te wandelen, supermarkt vlakbij.

Hele grote kamer met extra zetels, mooi ingericht. Ook de bar heeft heel mooi interieur.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 8Terry24-05-2012

Goed maar Prijzig

Het hotel in Antwerpen is een zeer degelijk hotel. Wij sliepen in een gezelschap van 3 om naar een evenement te gaan. De kamer was zeer royaal met 3 aparte bedden. een zithoek en en tv. De service was gezellig behulpzaam en snel. Wij zijn er 1 nacht geweest en hebben tot 1 uur nog gezellig aan de bar gezeten. Het ontbijd is ook erg prijzig maar je kan eten wat je wilt en er is meer dan genoeg keuze. De ligging is makkelijk als je een auto hebt. Anders komt er alleen een bus. een Taxi in antwerpen is ovigens niet duur. 15 euro naar het centrum.

Indien wij nogmaals een evenement in antwerpen hebben is het zeker de moeite waard om terug te keren.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7JR08-12-2011

Goed maar prijzig

Een goed hotel voor een kort verblijf in Antwerpen. Prima ligging t.o.v. vervoer naar centrum. Met auto goed bereikbaar. Hotel zelf enigszins verouderd. Grote kamer, maar vrij gehorig (hoorden de hele nacht regelmatig de telefoon bij de receptie), Prettige zithoek, goed bureau en goed sanitair. Televisie stelde weinig voor: veel sneeuw (gelukkig binnen)! Zou voor een enkele overnachting wel teruggaan, maar blijft vrij duur t.o.v. hetgeen geboden wordt. Ontbijt was echter uitstekend!

Gereisd met partner in november 2011

0 tips over Hotel City Inn Hotel & Apartments