Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenAppartementen AntwerpenAppartement City Apartments Antwerp

Appartement City Apartments Antwerp

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement City Apartments Antwerp voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 5 reviews

Appartement info

Meer appartement info

5 Reviews over City Apartments Antwerp

• 3Danielle Duijmelinck12-12-2018

Nooit meer, maar een goed verhaal voor feestjes.

Appartementencomplex ligt echt in een buitenwijk van Antwerpen. Ontvangst bijzonder te noemen. Het parkeren in krappe parkeerplaats was een uitdaging en we mochten niet op een bepaalde plek staan, maar waar we moesten staan was echt geen ruimte. Na drie keer verplaatsen toch maar op een plek gaan staan wat niet mocht (er werd gedreigd met wegslepen, maar hoe dan.... Al bij aankomst kwam er politie uit de lift (4 man) en niet veel later een ambulance. Kamers opvallend groot en mooi, bedden iets minder. Volgende ochtend vroeg veel herrie in complex en buiten, bleek een roofoverval geweest te zijn. Bloed op de trap en in de hal. Mensen gesproken die overvallen zijn, bleken daar te wonen en waren nu alles kwijt. We zijn maar snel vertrokken.

• 8Selina26-03-2013

Leuke vakantie!!

We zaten in een erg mooi en compleet studio'tje. Ons weekendje Antwerpen is ons prima bevallen! De ligging van het studio'tje was alleen wel echt in een buitenwijk.

• 6angel20-03-2012

ruim maar teleurstellende service

Ruim appartement, in het weekend een nummer bellen om binnen te komen door middel van een code. Op de aangegeven tyden in de weekenden niemand aanwezig! Avond voor uitchek viel de stroom in t appartement uit daar wy niet konden bellen en er niemand aanwezig was zaten wy in t donker by uitchek aangegeven kregen we te horen dat we zelf verantwoordelyk waren en we anders de volgende x naar het hilton hotel moesten gaan! Tevens de 1e nacht om 05:10 's nachts gebelt , waarom?? Onbekend!! Tevens bevond ons appartement zich op de zesde etage en er is geen lift aanwezig in het gebouw, geen succes dit moet echt aangegeven worden!!!

• 5Boertje07-03-2011

Niet geweldig

Niet schoon, het toiletrolhouder durfde ik niet aan te raken en het ontbijt kan veel beter. Misschien 'gewoon' 2 croissants en een stokbrood met 2 eitjes, ham, kaas en melk en fruitsap. Daarnaast kwam alles bij de Aldi vandaan, waar ik zelf niet all te dol op ben. Oh ja, het pakje boter was ook al eerder gebruikt... Daarnaast waren de handdoeken niet schoon en vrijwel versleten. De taxichauffeur vertelde ons dat de studio in de slechtste wijk van Antwerpen ligt.

• 8Gerrie27-04-2010

Eenvoudige maar zeer ruime en schone appartementen

City appartments liggen centraal in hartje Antwerpen. Zeer ruime en schone appartementen.

Appartement City Apartments Antwerp info

• CafeNiet beschikbaar