Géén boekingskosten

Hotel Century

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Century voor je op een rij gezet:

3.2OnvoldoendeScore uit 230 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.2OnvoldoendeScore uit 230 reviews

243 Reviews over Century

• 2Pascale & Kaylee04-08-2022

Ergste ervaring ooit! Nooit heengaan

Het ging al mis bij de aankomst. Veelte druk, lang wachten, lift kapot, geen airco. Vervolgens de kamer, pasje werkt niet met het openen van de kamer. Smerige kamer, overal vlekken op de muur, grond en raam. Geen airco (alleen een kleine waaier) geen koelkast leek een gevangeniskamer. Trappenhal stonk naar rook. Geen aanrader dus!

• 4D. Guijt09-01-2022

Zeer gedateerd, en stinkende kamer

Enorm gedateerd hotel. Stinkende kamer, een grote maar erg kale kamer, geen douchestang aanwezig. Vieze vlekken op de vloerbedekking. Het ontbijt was erg basic voor de prijs die we hebben betaald, en de ontbijtzaal leek wel op een daklozenopvang. We hebben er naderhand om kunnen lachen, maar dit nooit weer!

• 3Mw van egmond12-10-2019

Nooit meer

De foto’s die je ziet bij reisbureau komen beslist niet overheen hoe het daadwerkelijk is, hotel is oud en vies,kamers zijn koud,gehorig (taxi staanplaats onder hotel en Station aan overkant erg veel herrie)kamer erg smerig, bed zit aan elkaar met duct tape,matrassen zijn zo zacht dat je tussen de veren van het matras ligt,veel viezigheid/haren op lakens/bed en handdoeken waren ook niet schoon brrrr badkamer ook niet schoon er zat ontlasting in de pot en soort schimmel in doucheputje. Ontbijt was niet top maar goed, parkeren was ook makkelijk en goed te doen. Ik had dit weekendje weg kadongekregen maar ben na 1nacht hotel i.p.v. 2 gevlucht naar huis.

• 1Jet24-09-2019

Smerig en ranzig

Wat een smerig hotel. De badkamer was in geen weken schoongemaakt. Het leek wel een openbaar toilet. De urinevlekken zaten op de gehele pot en deur. Schimmel rondom de drukknop. Kamer was geen stof gezogen. Ik heb foto's gemaakt hoe smerig het wel niet was. Jammer dat ik die hier niet kan plaatsen.Dit gemeld bij de receptie en bij de schoonmaakdame. Na 1 nacht gingen we daar gelukkig weer weg.3 sterren is voor Belgische begrippen anders dan voor NL.Het verdiend geen enkele ster. Het zou onmiddelijk gesloten moeten worden.

• 4Carla Behrens08-09-2019

Nooit meer

Het hotel ligt pal achter station Antwerpen CS. Dit houdt dus heel veel kabaal ‘s nachts in. Het heeft mij 2 nachten wakker gehouden. De kamer was erg klein, de douche cabine super klein en de matrassen op de bedden superslecht. Bij het ontbijt lag geen vers brood....het was sowieso een heel karig ontbijt. Mijn cijfer voor dit hotel zou een dikke onvoldoende zijn. Schoon was het er gelukkig wel. Enne oh ja het receptie personeel was te dom voor woorden. Rest van het personeel was ook niet écht slim...nee hier kom ik nooit meer terug. De liften erg smal en benauwend. Gelukkig toch 2 leuke dagen in Antwerpen beleefd hoor.

• 6Happy couple08-09-2019

Prima locatie maar matig hotel.

De ligging is perfect! Geen idee hoe de andere kamers zijn maar uit het raam keken we gewoon het station in, zo dicht bij. Helaas was dat wel een beetje het enige pluspuntje aan het hotel., samen met de vriendelijke mensen. De veren kan je tellen in de matras, het is gehorig. Niet alleen het geluid van buiten maar ook de buren. De gangen stinken en het is niet heel erg schoon. De lakens en handdoeken wel! Lekker basic dus ik denk de juiste prijs kwaliteit verhouding.. Veel jeugd, karig ontbijt maar prima allemaal als jij je er op in stelt!

• 1Linda16-08-2019

Een 1 is nog teveel.

Het enige wat goed is aan het hotel is de locatie. Verder kan ik er geen goed woord voor opnoemen. Oud en ontzettend gedateerd, zowel het hotel als de kamer. Kamer wel groot, maar enorm kaal. Geen aankleding of iets dergelijks om het wat gezelliger te maken. Bedden zo zacht dat er geen houding op te vinden is. Bad-douche combinatie erg glad, uitkijken dat je niet onderuit gaat, komt bijna geen water uit de douchekop. Om nog maar niet te beginnen over het geluidsoverlast. Mensen die ‘s nachts met deuren smijten, mensen die over de gang lopen te schreeuwen om 5 uur ‘s nachts, en je hoort het allemaal enorm. Wij hebben geen oog dichtgedaan, en zijn de volgende dag maar weer vertrokken. Geen fijne ervaring! Antwerpen is een prachtige stad, maar kies alsjeblieft een ander hotel! Deze moet echt per direct zijn deuren sluiten!

• 9Amber11-07-2019

Top hotel! Andere reviews veel te negatief!

De reacties die hier geschreven staan zijn oprecht veel te negatief! Goed hotel! Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is goed ( niet groot, simpel, maar prima), de kamers zijn schoon en worden iedere dag schoon gemaakt, er worden nieuwe handdoeken gegeven er valt eigenlijk niks te klagen! Ik moet toegeven dat er af en toe wat lawaai is, maar wat wil je als je midden in de stad zit, daarover gesproken je loopt het hotel uit loopt de hoek om en staat midden in de stad en ook meteen bij het station, helemaal top voor een stedentrip! Verder was de kamer snachts wel wat heet, dit was wel de eerste nacht maar we hadden toen ook geen raam open staan omdat er wat teveel lawaai was de tweede nacht met raam open was prima te doen, ook van het lawaai hebben we geen last gehad en we hebben prima geslapen! Ik vind dat mensen voor deze prijs niks te klagen mogen hebben.

• 8Eline27-05-2019

Prima hotel voor deze prijs

De recensies zijn bar slecht, dus ik was erg benieuwd. De prijs was prima en we gingen maar 1 nacht, dus het proberen waard. Wij hadden een schone kamer, een schone vrij nieuwe badkamer met bad en schone handdoeken, voldoende aanwezig. De bedden lagen wat zacht, maar voor 1 nacht hebben we het prima volgehouden. Het ontbijt was smakelijk en gevarieerd, voldoende van alles, vers brood en voldoende keuze. Vriendelijk personeel. Het was allemaal in orde voor 69,- voor 1 nacht en de ligging van het hotel is natuurlijk fantastisch!

• 1Lusine Harutyunyan20-04-2019

Schandalig onhygiënisch

Dankzij de locatie bestaat dit hotel! Een maal binnen is er geen plus puntje alleen maar minnetjes. Het hotel is verschrikkelijk vies , matrassen stinken verschrikkelijk, ontbijt is zeer eenvoudig, koffie smaakt naar NIETS ( het koffieapparaat is nog van vorig eeuwen denk ik ) zoveel de drankjes als het beleg staat zonder koeling. Overal zit veel vlekken en is plakkerig.
    Ik heb ondanks de slechte waarderingen dit hotel geboekt, omdat ik dacht dat het voor 2 dagen wel moet meevallen, maar NEE !! in zo een horror hotel waar de hygiëne op 0 niveau staat is zélfs 1 uur verblij al te veel. Hoe dit hotel aan 3 sterren is gekomen is voor mij een raadsel, dit is een hotel met 1 ster!!

Hotel Century info

• AirconditioningNiet beschikbaar