Hotel Century

233 reviews over Hotel Century in het Nederlands

Nooit meer!

Marjoleine,
29-10-2018

Vies, heel gehorig hotel! Tapijt smerig, douche vol met vlekken, bedden niet heel fris. Geen controle op bagage als je deze even voor inchecken in het hotel laat. Kan door iedereen meegenomen worden. Er wordt niet naar paspoort of ID gevraagd. Ligt aan drukke straat vol met taxi’s met veel hard gepraat en getoeter. We zijn een lang weekend geweest in Antwerpen. Leuke stad maar niet in dit hotel. Nooit meer!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Hoewel op de site staat dat er een parkeervoorziening is, is dit niet het geval. Openbare parkeerpleinen overvol en door vele wegopbrekingen en wegafsluitingen onmogelijk om in het centrum parkeerplek te vinden ! Personeel is niet klantvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Antwerpen in juni.

EMMA Houten,
30-6-2018

Voor het eerst met de Flixbus vanuit Utrecht naar Antwerpen reis van 2 uur terugreis helaas 2 uur vertraging. Kosten retour €30,- Voor 2 personen. Hotel Century ligt naast het centraal station. Vriendelijke ontvangst in het Engels.kamer pas om 15.00 klaar bagage kan men achterlaten. Kamer was eenvoudig bedpoot ontbrak en werd snel vervangen. Ook maar even laten stofzuigen onder het bed, was lang niet gedaan. Uitzicht kamers achterzijde 8e en 9e etage skyline Antwerpen. 2e t/m7e helaas een fabrieksgebouw. Voorzijde alleen het Rode ijzerwerk van het station. Ontbijt was eenvoudig. Lauwe niet gekoelde jus de Orange. En een niet gekoelde vitrine met beleg. Erg jammer. Maar prima hotelkamer als je de stad wild verkennen. Alles op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer!

Pascal,
7-5-2018

Geen oog dichtgedaan in een kamer die bijzonder basic en oncomfortabel aanvoelt.

Ontbijt was het ergste: herinner mij - na al die tijd - nog steeds het brood uit de diepvries en die man die daar alleen maar stond alles in de gaten te houden.

Was blij dat ik 's avonds niet met de groep deelgenomen had aan het avondeten in het hotel, want volgens één van de Nederlandse deelnemers was het echt NIETS, en dat terwijl Nederlanders op culinair vlak doorgaans toch een stuk sneller tevreden zijn dan die "bourgondische Vlamingen".

Gereisd met vrienden in november 2016

Prima voor bezoek Antwerpen

José,
25-3-2018

Door de slechte recensies vroeg ik me af waarom ik dit hotel geboekt had. Maar niks klopte hiervan..personeel was super vriendelijk. Het was schoon en de bedden lagen heerlijk. Ontbijt was prima. Wij betaalden 59 euro met z'n tweeën met ontbijt.

Gereisd met partner in maart 2018

Nooit meer

Ijm,
19-9-2017

Slecht achterstallig geen faciliteiten op de kamer

Gereisd met vrienden in september 2017

Ontbijt was goed. Heel gehorig jongelui die heel de nacht over de gang rende schreeuwde en met deuren sloegen

Volgende dag geklaagd hier over bij receptie reageerde met ja dat is die groep ik vroeg waarom nemen jullie geen actie zie je op de camera toch. Haalde haar schouders op. Parkeerkaart zou korting geven via hotel vertelde bij aankomst waar wij stonden was goed, achter af niet de goede parkeerplaats dus ook geen korting gekregen je word daar niet serieus genomen met je vragen en geen goede voorlichting hier over. Kamer was niet schoon vieze wasbak en douche bedden veel te slecht zacht meer dan dat. Bij het ontbijt loopt een man alles in de gaten te houden maar op een manier wat niet aangenaam is je voelt je niet op je gemak.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima hotel

Judith,
3-3-2017

Prima hotel, grote kamers, schoon, lekker eten en de ligging is ideaal, omdat het tegenover het station en in het centrum ligt. Alleen wel gehorig en bij de receptie waren ze niet altijd even vriendelijk.

Gereisd anders in februari 2017

Prijs/kwaliteit verhouding klopt

G.S.
30-11-2016

2 nachten verbleven en door reviews te lezen na het boeken toch met een niet zo lekker gevoel naartoe gegaan,maar het viel best mee. Zeker voor één van de goedkoopste hotels van Antwerpen centrum. Personeel was aardig, bedden waar schoon, er was een koelkast op de kamer (4-pers kamer) badkamer was schoon, dagelijkse schoonmaak en er waren handdoeken/shampoo enz. alles wat je op een hotelkamer verwacht. Was er dan niks te klagen? Zeker wel: vloerbedekking was vies, lampen waren kapot, kamer heeft een rare donkere indeling door een badkamer aan het raam ipv bij de deur. Douchegordijn ontbrak waardoor de badkamer een persoonlijk zwembad werd. Let op met kinderen! Wij zaten op de 6de verdieping en het raam kon helemaal open zonder beveiliging! Dan twee dingen waar het hotel niks aan kan doen: Het pand naast het hotel wordt op dit moment gerenoveerd en daar beginnen ze om 6:00 mee. Ze hebben geen parking en geen kortingen op andere parkeergarage's dus dat kost €20,- per dag.

Prijs/kwaliteit verhouding klopt

Gereisd met vrienden in november 2016

Eenvoudig, goed hotel

Kien Gelissen
15-10-2016

Na het lezen van de laatste recenties hier, gingen we met een ietwat dubieus gevoel naar dit hotel.

Gelukkig was onze ervaring alleen maar positief.

Ontvangst aan de receptie was netjes en vriendelijk. De 3 persoonskamer was eenvoudig maar heel ruim en schoon.

Het is er wel wat gehorig, maar ja, als je in een stad aan het station een hotel reserveert verwacht je ook niet anders. Als je rust wil, moet je naar de buitenwijken van een stad!

Voor een nachtje of weekendje Antwerpen beslist aan te raden. Prijs/kwaliteit is dan ook echt goed!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Century in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Century zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.