Bed and Breakfast Camesina

Meer bedandbreakfast info

30 reviews over Bed and Breakfast Camesina

• 9monicac02-07-2012

Geweldig!

Vijfsterrenservice in persoonlijke omgeving. Aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 0Marcel Krom27-12-2011

Hier ben je nog echt te gast!

Door een overboeking van ander verblijf bij Camesina terecht gekomen. De berichten op internet waren over het algemeen al lovend, en dat kunnen wij alleen maar bevestigen! Vorige week 1 nachtje met vrienden verbleven, 2 kamers. Je zit net iets buiten het drukke stadscentrum, lekker rustig gelegen, maar centrum toch slechts 10 minuten lopen. Super ontvangst, heerlijke kamers, subliem ontbijt! Iets duurder dan gemiddeld hotel, maar de service is er dan ook absoluut naar en geld meer dan waard! Aan de service en klantvriendelijkheid van Greetje kunnen de meeste (inter)nationale hotelketens nog een voorbeeld nemen.

Gereisd met vrienden in december 2011

• 10Steve.P29-10-2011

Zeer gastvrije B&B

Zojuist nachtje B&B Camesina achter de rug. Spijtig dat het weer voorbij is. Greetje en Hugo hebben ons prima verwend, Gezellige grote kamer en een excellent ontbijt. Het centrum ligt op wandelafstand. Een echte aanrader als je naar Antwerpen wil. Nog eens bedankt !

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 10Olaf16-05-2011

Absolute aanrader

Wat een heerlijk adres is dit, zoek je een fijn adres voor een bijv. een romantisch weekend, dan kun je gerust hier boeken. Het is het geld dik waard, persoonlijk ontvangst, veel respect voor je privacy, een mooie kamer (wij hadden Aloisia, wel ff trappenlopen, daar krijg je dan ook wat voor ;-)), geweldig ontbijt. Kan niet op tegen de grote hotelketens in het centrum, dit is zeer persoonlijk. Je ziet en voelt aan alles dat dit hun grote passie is

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Hilde Beathe 10-04-2011

Zondag in Antwerpen

Zondag 3 april zijn we in Antwerpen geweest om mijn verjaardag te vieren. Heerlijk door de stad gewandeld en geluncht met vrienden! En in de avond bij de Broers van Julienne gegeten! Heerlijk! En de nacht werd doorgebracht in de roze kamer van Josepha! Mooie ruimte en de sfeer! Maar de kamer is niet geschikt voor ouderen of gehandicapten aangezien je een paar steile trappen moet lopen! Verder helemaal goed!!! Met dank aan Greetje!

Gereisd met partner in april 2011

• 10sander19-02-2011

Beste b&b in antwerpen

Camesi staat garant voor onvergetelijk verblijf. De kamers zijn zeer persoonlijk ingericht en voorzien van alle comfort. De gastvrouw GReetje heeft ons erg in de watten gelegd. Van verse koekjes en cava op de kamer tot aan een 6 sterren ontbijt. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in februari 2011

• 7Marianne13-12-2010

Heel aardig, alleen nieuwe matrassen

Heel vriendelijk, mooie kamers, fijne badkamer. Alleen 1 belangrijk punt: de matrassen zijn doorgelegen, toe aan vervanging. Ook schuiven de matrassen gemakkelijk uit elkaar. Dus zodra er nieuwe matrassen zijn, komen we weer!

Gereisd met partner in november 2010

• 9Henk15-10-2009

Heel gastvrij en erg mooi

Eind april 2007 hebben wij hier met ons gezin een weekend doorgebracht. Dit schitterende herenhuis aan de rand van een park en net buiten het centrum (ca 20 minuten lopen) heeft ook een eigen parkeergarage (beperkt aantal plaatsen). De gastvrouw en -heer zijn uiterst vriendelijk. De kamers, ieder met een eigen stijl zijn groot en zien er schitterend uit. Wij troffen het erg met het weer. Iedere ochtend heerlijk achter in de bijna stille stadstuin ontbijten in het zonnetje. We zijn heerlijk in de watten gelegd. Voor (kleine) kinderen is het niet aan te raden. Op de hoek van de straat bevindt zich een gezellig buurtcafeetje. Ook met een terras. Is in het weekend wel gesloten. De tram stopt om de hoek, dus je kunt overal naartoe.

Voor een heerlijk romantisch weekendje weg is deze accomodatie echt een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2007

• 9Christine02-08-2009

Oog voor detail!

Een zeer leuke locatie voor een weekendje shoppen in Antwerpen. Je wordt bij Camesina zeer hartelijk ontvangen en overal is over nagedacht. Greetje heeft ook wat tips voor restaurantjes op de kamer gelegd. De trattoria verderop is dan ook echt een aanrader! Het is niet heel goedkoop, maar je krijgt er een heerlijk vakantiegevoel voor terug.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9Maarten16-02-2009

Sfeervol en gastvrij

Wij waren hier tijdens Valentijn en verbleven in kamer Aloisa. Camesina beslaat een mooi oud herenhuis van rond 1900. De sfeer is goed en Greetje is een goede gastvrouw en heeft overal veel werk van gemaakt. De kamer is van alle gemakken voorzien en is leuk ingericht. Ontbijt is zeer uitgebreid met vriendelijke bediening. Naar de stad is 20 minuten lopen. Tram stopt ook voor de deur. Auto kan tegen betaling in garage in de straat. Camesina is een echte aanrader voor iedereen die iets anders wil dan een standaard hotel!

Gereisd met partner in februari 2009

Bed and Breakfast Camesina info