Géén boekingskosten

9.4FenomenaalScore uit 29 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Camesina

• 9monicac02-07-2012

Geweldig!

Vijfsterrenservice in persoonlijke omgeving. Aanrader.

• 0Marcel Krom27-12-2011

Hier ben je nog echt te gast!

Door een overboeking van ander verblijf bij Camesina terecht gekomen. De berichten op internet waren over het algemeen al lovend, en dat kunnen wij alleen maar bevestigen! Vorige week 1 nachtje met vrienden verbleven, 2 kamers. Je zit net iets buiten het drukke stadscentrum, lekker rustig gelegen, maar centrum toch slechts 10 minuten lopen. Super ontvangst, heerlijke kamers, subliem ontbijt! Iets duurder dan gemiddeld hotel, maar de service is er dan ook absoluut naar en geld meer dan waard! Aan de service en klantvriendelijkheid van Greetje kunnen de meeste (inter)nationale hotelketens nog een voorbeeld nemen.

• 10Steve.P29-10-2011

Zeer gastvrije B&B

Zojuist nachtje B&B Camesina achter de rug. Spijtig dat het weer voorbij is. Greetje en Hugo hebben ons prima verwend, Gezellige grote kamer en een excellent ontbijt. Het centrum ligt op wandelafstand. Een echte aanrader als je naar Antwerpen wil. Nog eens bedankt !

• 10Olaf16-05-2011

Absolute aanrader

Wat een heerlijk adres is dit, zoek je een fijn adres voor een bijv. een romantisch weekend, dan kun je gerust hier boeken. Het is het geld dik waard, persoonlijk ontvangst, veel respect voor je privacy, een mooie kamer (wij hadden Aloisia, wel ff trappenlopen, daar krijg je dan ook wat voor ;-)), geweldig ontbijt. Kan niet op tegen de grote hotelketens in het centrum, dit is zeer persoonlijk. Je ziet en voelt aan alles dat dit hun grote passie is

• 9Hilde Beathe 10-04-2011

Zondag in Antwerpen

Zondag 3 april zijn we in Antwerpen geweest om mijn verjaardag te vieren. Heerlijk door de stad gewandeld en geluncht met vrienden! En in de avond bij de Broers van Julienne gegeten! Heerlijk! En de nacht werd doorgebracht in de roze kamer van Josepha! Mooie ruimte en de sfeer! Maar de kamer is niet geschikt voor ouderen of gehandicapten aangezien je een paar steile trappen moet lopen! Verder helemaal goed!!! Met dank aan Greetje!

• 10sander19-02-2011

Beste b&b in antwerpen

Camesi staat garant voor onvergetelijk verblijf. De kamers zijn zeer persoonlijk ingericht en voorzien van alle comfort. De gastvrouw GReetje heeft ons erg in de watten gelegd. Van verse koekjes en cava op de kamer tot aan een 6 sterren ontbijt. We komen zeker terug!

• 7Marianne13-12-2010

Heel aardig, alleen nieuwe matrassen

Heel vriendelijk, mooie kamers, fijne badkamer. Alleen 1 belangrijk punt: de matrassen zijn doorgelegen, toe aan vervanging. Ook schuiven de matrassen gemakkelijk uit elkaar. Dus zodra er nieuwe matrassen zijn, komen we weer!

• 10Marlon en Anja15-08-2010

bijzonder

We hebben hier een heerlijke overnachting gehad. Je hebt hier gelijk een "thuis gevoel". Zeer gastvrij met een prima ontvangst, er is op de kamer van alles aanwezig zoals oa.a.senseo-apparaat en dvd speler; er zijn films aanwezig maar deze zijn wat verouderd.Auto kan tegen betaling (10 euro) in de tegenoverliggende parkeergarage worden neergezet. Heerlijk ontbijt met champagne waar je alle tijd voor mag nemen. Deze overnachting was de slagroom op de taart!!!

• 10Pascale Demolder30-10-2009

Le temple de l'hospitalité

Endroit de rêve, une maison très stylée, plein de petites attentions. Une qualité hors du commun, la passion de faire plaisir : bref le temple de l'hospitalité.

• 9Henk15-10-2009

Heel gastvrij en erg mooi

Eind april 2007 hebben wij hier met ons gezin een weekend doorgebracht. Dit schitterende herenhuis aan de rand van een park en net buiten het centrum (ca 20 minuten lopen) heeft ook een eigen parkeergarage (beperkt aantal plaatsen). De gastvrouw en -heer zijn uiterst vriendelijk. De kamers, ieder met een eigen stijl zijn groot en zien er schitterend uit. Wij troffen het erg met het weer. Iedere ochtend heerlijk achter in de bijna stille stadstuin ontbijten in het zonnetje. We zijn heerlijk in de watten gelegd. Voor (kleine) kinderen is het niet aan te raden. Op de hoek van de straat bevindt zich een gezellig buurtcafeetje. Ook met een terras. Is in het weekend wel gesloten. De tram stopt om de hoek, dus je kunt overal naartoe.

Voor een heerlijk romantisch weekendje weg is deze accomodatie echt een aanrader!

Bed & Breakfast Camesina info

Het complex