Appartement Budget Flats Antwerp

Appartement Budget Flats Antwerp

7Goed

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Budget Flats Antwerp?

7Goed

• 6.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Budget Flats Antwerp voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

4 reviews over Appartement Budget Flats Antwerp

• 8Camiel23-11-2012

Goed ligging, leuk voor een kort verblijf

Ik was in Antwerpen voor een concert en heb een accommodatie voor één nacht geboekt bij Budget Flats Antwerpen. Het ontvangst was vriendelijk en we werden snel geholpen, de ligging is op ca. 10 min. lopen van het CS en de trams liggen op ca. 5 min. lopen. De accommodatie is wat ouderwets, maar wel schoon. Het uitzicht was vanaf onze kamer niet mooi, maar met de gordijnen dicht merk je daar niks van. Alleen de badkamer was niet goed schoon (voornamelijk het bad), maar wij hadden daar hadden we, aangezien we maar één nacht daar waren, geen last van. Het ontbijt word netjes op de kamer afgeleverd en is simpel maar heeft een goede kwaliteit.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 6Manon06-08-2012

Budget - dat is het

De naam zegt het al; budget. Wat je nodig hebt, is er. Niet meer en niet minder. Wel schoon, maar verwacht er niet veel van. Kwaliteit van alles is ook budget. Handdoeken keek je bijna doorheen zo oud (wel schoon). Gebouw is ook erg gehorig, oordopjes zijn aan te raden als je snel last hebt van geluiden. Ligging is wel gunstig tov station en shopping, wel achterstands buurt, maar deed niet onveilig aan. Geheel deed me erg aan een hostel denken.

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Sylvana16-07-2012

Verwacht niet te veel voor weinig geld

• Ingang tot appartement was netjes geregeld. Je kreeg een 6-cijferige code. +Lift aanwezig. +Kamer was redelijk schoon en netjes. Niet teveel verwachten voor de prijs. +Champagne en belgische chocolades op de kamer. Koelkast werkte goed. Gratis theezakjes, koekjes en stroop :)

• Ontvangst was niet vriendelijk. We werden bijna genegeerd en moesten wachten terwijl de man achter de 'receptie' vrolijk door ging typen op zijn computer.
    • Er zat een deur voor de lift die met een harde knal dichtsloeg. Dus telkens als iemand de lift gebruikte hoorde je dat ook. Je kunt ook de deur vasthouden als je de lift uitgaat maar dat deed natuurlijk weer niemand.
    • Hoewel de locatie van het appartement goed was (lag dichtbij cs en bussen) was de buurt verpaupert en toch niet echt veilig gevoel als je daar loopt als 2 meiden van 21.

Overall experience: once but never again.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8angelique24-08-2010

gaat een 7 totaal

het is leuk voor een keer een 7in totaal het eten is wel goed kamers erg klein vriendelijke mensen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Appartement Budget Flats Antwerp info