Géén boekingskosten

• 9.2Ruimte

Appartement info

5 Reviews over Britselei 37

• 9M322-07-2010

gastvrij, ruim en moderne inrichting

Prima hotel appartement, met voldoende ruimte, apart zitje met keukentje, heerlijke slaapkamer, ruime douche. Wij hadden het appartement in de top en hierdoor alleen dakramen dus weinig uitzicht, kamer was van alle gemakken voorzien, waterkoker, koelkast, nespresso apparaat, diverse glazen, bestek etc. Als je wil zou je er zelf je avond maaltijd kunnen bereiden, schalen en pannen aanwezig. Elke morgen hadden we verse croissants aan de deur, en het beleg en de drankjes werden elke dag aangevuld. Naar het centrum lopen is goed te doen, taxi is een +/- 6 Euro, openbaar vervoer hebben we niet getest. In de lobby bij de receptie zijn er dvd's tot een ieders beschikking, er is ruime keuze. De dames van het hotel zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam.

• 10Marielle08-09-2009

Uitstekend appartement!

Zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Echt een aanrader!!!

• 9Susam26-03-2008

We hebben drie dagen doorgebracht bij Britselei 37. We werden zeer vriendelijk door de Britse eigenaresse ontvangen en begeleid naar ons appartement. Daar aangekomen werden we zeker niet teleurgesteld. Wat een prachtige klassieke en stijlvolle inrichting. De suites zijn van alle gemakken voorzien: nespresso apparaat, dvd speler, airco, etc. Elke ochtend hingen er weer verse croissantjes aan de deur. De locatie is ook ideaal, je steekt de Lei over en binnen een paar minuten sta je middenop de Huidenvetterstraat. Ook staan de eigenaresse en haar personeel altijd klaar voor advies en tips. Als je waarde hecht aan rust en comfort, raad ik je een verblijf bij Britelei 37 zeker aan!

• 9A.M.H. van de Rijt08-10-2007

It was a wonderful place in a wonderful city. Very quiet there, very clean, luxury and we enjoyed it very much. It was a pity that we forget our hair föhn. It is a place to remember !!

• 10AC10-04-2007

We love it...great location, impeccable service, friendly staff, fully equipped suites, delicious coffee, spectacular addition to Antwerp's hotel scene. Will be back this summer!

Appartement Britselei 37 info