Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Boulevard Leopold

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Boulevard Leopold voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 7 reviews

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering

Bed & Breakfast info

7 Reviews over Boulevard Leopold

• 9Manon08-05-2011

TOP!

Dit B&B is echt een aanrader. Zeer vriendelijke ontvangst. Het ontbijt werd door moeder en geserveerd en alles was vers klaargemaakt. (Eitje, vers fruit, yoghurt met aarbeien. De kamer was schoon en zeer sfeervol. De ligging was prima. ca 20 minuten lopen naar het oude centrum van Antwerpen. Het was fantastisch weer dus absoluut geen straf. Wij zijn er maar één nacht geweest, maar gaan zeker terug.

• 9naert15-01-2011

mooi!

Genoten bvan een nacht in B&B kamer 1. Ondanks het misverstandje bij het boeken werden we vlot onthaald. Bij het ontbijt ware een extra glaasje fruitsap voor mijn vrouw welkom geweest, zij drinkt geen koffie of thee. Maar we hebben er ook niet achter gevraagd. Goedkoop parkeren en vlotte verbinding met tram naar centrum.

• 10wim griffioen02-05-2009

fantastische kamers

We zijn afgelopen week een paar dagen in Antwerpen geweest en hebben overnacht in dit fraaie B&B. We hadden het appartement (super veel ruimte en prachtige aankleding) en kamer 1 (mooi en fraai sanitair/bad). Het ontbijt was ook prefect met alles d'r op en dr aan. Kortom een aanrader voor mensen die van iets speciaals houden qua inrichting. Parkeren ging goed; vrijwel voor de deur voor 3.5 per dag. Naar het centrum is ca 20 minuten lopen maar de tram stopt er ook vlakbij en voor 10 euro heb je een taxi busje.

• 10jacqueline19-12-2008

Topadres in Antwerpen

Ongelooflijk adresje in Antwerpen. Super ontvangst en fantastisch ontbijt.

• 9Anoniem07-12-2008

Super!

Ik ben het afgelopen weekend in Boulevard Leopold blijven slapen voor een nachtje en ik vond het super! De kamers zien er prachtig en goed verzorgd uit en zijn van alle gemakken voorzien inclusief een heerlijk bed! Het ontbijt was divers, zeker genoeg en zag er heel goed verzorgd uit en werd opgediend in een hele mooie, gestylde en lichte ruimte! Anders dan bij de vorige reacties die ik hier lees, waren de heren bij ons juist heel flexibel... Toen wij vroegen hoe laat het ontbijt werd geserveerd, vroeg hij na het zeggen van de tijden of dit ons wel uitkwam en of we het liever een andere tijd hadden en wij zijn 1,5u later vertrokken dan de uitchecktijd en hier werd ook niet moeilijk over gedaan. Al met al kan ik alleen maar positief zijn! Bedankt!

• 7Emilie12-09-2008

Superslechte service

Wat jammer van zo'n leuk adresje. De heren des huizes toonden zich absoluut niet bereid om hun gasten ter wille te zijn in de vorm van restauranttips, een flexibele opstelling t.a.v. het tijdstip waarop je kon ontbijten etc. Alleen waren ze vrij stipt over de rekening.Geen reclame voor Antwerpen.

• 9Victor22-07-2007

Superhotel voor wie een weekend (of langer) naar Anwerpen gaat. Als je van authentieke elementen houdt die in een modern jasje zijn gestoken dan zit je goed. Je voelt de rijkdom is een werkelijk prachtig hotel, al hoe wel het kleinschalig is. De locatie is echt top (joodse wijk) met prima ov-aansluitingen maar wat het echt super maakt is de individuele aandacht die de 2 gastheren je geven. Echt een vakantiegevoel wat tot in de puntjes is verzorgd. Het ontbijt was met veel zorg en toewijding klaargemaakt. We gaan volgend jaar weer!

• 9Erwin02-07-2007

Voor een weekend Antwerpen een ideale verblijf en slaapplaats. Heb zelf een van de appartementen geboekt. Mooie authentieke aankleding. Veel ruimte waardoor je lekker zelfstandig kunt wonen/verblijven. Van alle gemakken voorzien, keuken, koelkast (met minbar), kookfornuis, tv en stereo installatie. Zeer goed tweepersoons boxspring bed!!

Ontbijt heb ik zelf overgeslagen, maar is wel inclusief.

Bed & Breakfast Boulevard Leopold info