Hostel Boomerang

Hostel Boomerang

5.6Voldoende

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Boomerang?

5.6Voldoende

Hostel info

Meer hostel info

5 reviews over Hostel Boomerang

• 8Laura08-05-2016

Waar voor je geld

Goede locatie (alles is op loopafstand) en prettig personeel dat meerdere talen spreekt. Het onbijt was prima en de kamer ook. Aan te raden als je met vrienden gaat voor een nachtje of twee.

Minpuntjes: luide buren en weinig stopcontacten in de kamer.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 7Angela08-06-2015

Hostel met goede prijs/kwaliteit-verhouding!

Prima locatie (15 minuten lopen naar het centrum, ook 15 minuten naar het centraal station), aardig personeel, gehorige slaapzalen door de houten vloer, prima stapelbedden, redelijk schone toilet/douche, midden in de Joodse buurt maar daar verder geen 'last' van gehad, goede prijs/kwaliteit verhouding, mogelijkheid tot het gebruik van waterkoker/tosti-ijzer/broodrooster, altijd iemand van het personeel aanwezig, gezellige huiskamer met banken, een tafel, een tv en verschillende spelletjes.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 3remcovrasdonk24-08-2013

Nooit meer! VLOOIENBETEN!!!

Na de eerste nacht in het hostel geslapen te hebben overal jeuk en bulten. De 2e dag retour gegaan om te vragen wat er aan de hand was. Hier werd negatief op gereageerd. Ik had 3 dagen geboekt en betaald, maar na de eerste nacht wilde ik hier al niet meer slapen. Het geld van de 2 dagen werden niet vergoed en/of een compensatie gegeven. De overige 2 dagen elders geslapen. Vele malen beter als dit slechte hostel.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 4Kiki 25-03-2013

Nooit meer

Dit appartementencomplex is leuk als je met een grote groep jongeren gaat. Wij werden als twee meisjes gelegd op een vrouwenkamer waar 's nachts gewoon mannen binnenkwamen omdat er geen bordje op de deur hing met vrouwenkamer.

Gereisd met vrienden in november 2012

• 6Nicol18-10-2012

Primitief, maar prima hostel voor jongeren

Het kost bijna niets (12-15 euro pppn voor slaapzaal met stappelbedden), dus mag je er ook niet teveel van verwachten. Het is simpel en primitief. Je moet er tegen kunnen om met 14 mensen op een kamer te slapen. Oordopjes raad ik wel aan, omdat het best gehorig is, ook als je niet op een slaapzaal slaapt. Badkamer en wc's zijn gedeeld. Op de kamer hadden we slechts beschikking over 2 stopcontacten (met 14 mensen) die achter het bed van een ander zaten. Houd hier dus rekening mee (bijvoorbeeld opladen telefoon). Geen lift aanwezig. Verder, prima personeel, er is altijd iemand te vinden in de gemeenschappelijke ruimte die je kan helpen, maar wees niet te veeleisend. Ligging is te doen; op 5 min. loopafstand heb je een tramhalte die rechtstreeks naar het centrum of centraal station gaat. Kortom: prima hostel voor jongeren/groepen met weinig budget, maar voor langer dan 3/4 nachten raad ik je aan om iets beters te zoeken...

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Hostel Boomerang info