Bed and Breakfast Bed & Coffee 't Katshuis

Bed and Breakfast Bed & Coffee 't Katshuis

5.6Voldoende

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Bed & Coffee 't Katshuis?

5.6Voldoende

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

10 reviews over Bed and Breakfast Bed & Coffee 't Katshuis

• 1Archia Chaouki03-11-2014

Vreselijke service en losse beloftes

Wij (2 personen) hebben via touroperator geboekt en gezocht naar een kamer met wifi en ontbijt. Toen we aankwamen was het ff zoeken en het nummer gebeld dat bij de receptie staat. Gelukkig hadden we een telefoon. Stel je voor. Bij inchecken werd ons vertelt dat ontbijt niet meer werd gedaan. 1ste teleurstelling. Daarna kregen we een sleutel en moesten we 5 huizen verder zijn. Na een flinke klim naar 3 hoog op zeer smalle trappen waar het licht halverwege uitslaat na een halve minuut, kwamen we aan in een kamer waar de douchekabine een halve stap tegenover het bed te vinden is. Dus we konden elkaar aanschouwen terwijl je doucht! Er was maar een set handdoeken. Geen wifi want modem is 5 huizen verder op. Geen warmte, verwarming doet het niet. Wc op de gang zonder slot. Ik bel en geef mr. gaat technische dienst bellen voor wifi en handdoeken sturen. Ik geef aan dat ik uit wil checken en geld 64 euro terug wil. Mr. wordt boos en geeft aan dat dit niet kan en hangt abrupt op.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 3Charlotte 13-11-2012

Kapotte verwarming - bloedheet!

De eerste indruk leek redelijk, totdat we de kamer inkwamen! Het was bloedheet en de verwarming kon niet uitgedraaid worden. We hebben de eigenaar gebeld (er is geen receptie) en hij zou het wel even regelen, want de verwarming was centraal geregeld en we konden deze inderdaad niet zelf uitzetten. Toen we terugkwamen na het eten was het echter nog steeds bloedheet. De eigenaar nam niet meer op en wij hebben in een bloedhete kamer met de ramen wagenwijd open moeten slapen, echt verschrikkelijk! Wij hebben de voicemail van de eigenaar wel ingesproken, maar nooit meer iets ervan gehoord. Hij heeft dit dus ook niet netjes opgelost door excuses aan te bieden oid. Dit hotel is echt een afrader als je niet in een bloedhete kamer wil slapen!

Gereisd met vrienden in november 2012

• 8chester05-09-2012

Prima kamer voor prima prijs

prima ligging in hartje antwerpen. Prima kamer als je alleen komt voor Antwerpen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 1bm21-08-2012

Nooit meer - wat een slechte service

B&B 't Katshuis is prachtig gelegen in het centrum. Bij aankomst moesten we direct afrekenen en kregen we de sleutel. Het gebouw en de kamer zag er sjofel maar redelijk schoon uit. Toen we 's avonds na het eten terugkwamen, bleken de gordijnen te klein voor het raam. Daarna zakte mijn vrouw door het bed, omdat er geen lattenbodem in het bed bleek te zitten! Na het telefoonnummer van de "receptie" gebeld te hebben, was het antwoord: "ik kan niets voor u doen". De volgende ochtend hebben we ons gemeld bij de receptie: daar was niemand aanwezig dus weer het telefoonnummer gebeld. Degene aan de andere kant van de lijn weigerde te komen: we moesten maar een e-mail sturen, deze zou dan als klacht behandeld worden. Na herhaaldelijk e-mailen, heeft 't Katshuis niet eens het fatsoen om te reageren. Wat een slechte service!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10de kock23-05-2012

great place for low budget

waren kleine maar plezierige kamers, super lokatie, een aanrader

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Anne23-01-2012

Goed voor de prijs die je betaalt

Wij hadden hier gereserveerd via een actie waarbij we de helft van de prijs betaalden. Dat was fijn, anders had ik mijn geld liever anders besteed. We kwamen veel te vroeg aan maar kregen alvast de kamersleutel mee en konden onze tassen al achterlaten. Toen we na inchecktijd terug kwamen, stonden de spullen keurig op de kamer. Wij sliepen op de eerste etage van nr. 19. Via een erg smalle wenteltrap moesten we omhoog. Het bed was heerlijk, de kussens slecht, 2 ramen die open kunnen zijn erg fijn. De tv werkte slecht en er was alleen koffie aanwezig, geen thee. Grootste nadeel was het feit dat de badkamer geen aparte ruimte is maar achter een klapdeurtje zit. Zo heb je weinig privacy van je kamergenoten. Ook was het pand zelf erg gehorig (we hoorden de bovenburen praten, lopen, alles eigenlijk) en kwam er ook veel geluid vanaf straat en het naastgelegen pand. Hier hebben we echter makkelijk doorheen geslapen. Het is goedkoop, zit in het centrum en is schoon, dus het voldoet wel.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6bvanthul15-01-2012

Mooi in het centrum

Prima ligging in grote Pieter Pot straat. Gratis parkeren op de Michielskaai (10 min) lopen. Kamers zijn niet zo mooi en verzorgd als op de foto's, wel schoon, prima bedden. Kamers hebben verschillende inrichtingen. Smalle trapjes, op no 18 wel brandtrap aan buitenkant (is wel enige moed voor nodig als je die moet gebruiken). No 19 lijkt geen nooduitgang te hebben. Gehorige omgeving. Samenvattend:prima slaapplek als je niet ver wilt lopen gaan na het stappen. In directe omgeving prima koffiecafé, prima ontbijtcafé's .

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9VonNimwegen12-01-2012

Hartje Centrum

Perfecte plek voor die prijs! Vraag altijd naar kamers boven, kom s'morgens en weet waar me te melden, laat tassen achter en betaal. Krijg de sleutel en deurcode. Je mag er pas na 16.00 in maar hoeft ook pas om 14.00 weg! Als we s'nachts op de kamer komen liggen onze tassen er, koffie en thee aanwezig. Gratis parkeren op de Londenstraat bij Smak waar je al om 06.00 terecht kan voor Super-broodjes enz. is 12min. lopen naar Katshuis. Oude houten roltrappen Scheldetunnel om de hoek, waanzinnig uitzicht vanaf andere kant naar Antwerpen toe!

Gereisd met partner in januari 2005

• 7patricia_verkoop10-01-2012

Prima plek voor weinig geld

Sorry Albertine, maar je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Het is een zeer goedkope plek, tja die stopcontacten zijn wat slordig. Maar wij kwamen voor het uitgaan, dan zit je echt perfect. Je bent overal zo en dus voor maar 25 euro p.p. keukentje erbij, koelkastje.. Ja het is geen Hilton, maar een knus en gemoedelijk plekje. Maar met mijn kindertjes ga ik sowieso niet naar zo'n plek. Kom er zelf denk ik nog wel eens terug. Prima bedden en best schoon.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 4albertine020921-12-2011

Perfecte ligging, maar een slechte accommodatie

Toen we er aan kwamen was het erg onduidelijk over waar we moesten zijn. Na dat we een telefoonnummer hebben gebeld moesten we ons melden bij de receptie die 100 m verderop zit. Nadat we ons in hebben gecheckt loopt de vriendelijke eigenaresse met ons mee naar onze kamer. We hebben een kamer op de begane grond. Na een vluchtige “rondleiding” krijgen we de sleutel overhandigt.

Onze eerste indruk is gelijk al, dit lijkt totaal niet op de kamer die op internet staat, maar meer een studenten kamer. Stopcontacten zitten los. Als je hier met kinderen zou zitten is dit levens gevaarlijk. De wc bril was doormidden gebroken (dit zit niet erg lekker) en wil je lekker in bad zit geen stop meer in. En douche was ook niet erg prettig want de douchekop was kapot. Wij verbleven hier 3 nachten en dat met 1 handdoek p.p. Voor de rest was het wel redelijk schoon en de bedden lagen goed. Alleen een groot nadeel is dat de kamer naast een cocktailbar zit en je de muziek erg goed in de kamer hoort.

Gereisd met partner in december 2011

Bed and Breakfast Bed & Coffee 't Katshuis info