Bed and Breakfast Bazar Bizar

2 reviews over Bed and Breakfast Bazar Bizar in het Nederlands

Super Appartement, ABER!

L.Serong-Haberschedit
4-5-2014

Wir würden wierderkommen, denn die großen hellen Räume mit der sehr besonderen Einrichtung haben uns gut gefallen und die Lage mitten im Centrum war für eine Städtetour vortrefflich und dennoch ruhig.

Aber :das Frühstück in einem Cafe einige Häuser weiter war äußerst übersichtlich und den angekündigten Orangensaft gab es auch nur einmal., am zweiten Morgen. Die Eier flossen davon, waren somit ungenießbar.

Der Gaskamin im Appartement funktionierte am ersten Abend, am zweiten war er jedoch ausgestellt, auch warmes Wasser gab es nicht. Wir haben sehr gefroren.Zu dem Preis ist so etwas ein no go.

We hadden het appartement yassodhara op de eerste verdieping - super romantisch met hemelbed, knap betegelde badkamer met ligbad. Op alles is gelet : wierookstokjes, kaarsjes, een minibar met drank (je betaalt wat je gebruikt). De kleurencombinaties die gebruikt worden zijn gedurfd en heel geslaagd. In de winkel op het gelijkvloers vind je zo veel leuke dingen uit Marokko/ Indonesië. Het is bovendien heel goed gelegen - dicht bij restaurants, winkels,... het ontbijt moet je nemen in het Dagelijks Brood - een paar huizen verder. je voelt je direct trendy tussen de trendy Antwerpenaren. Uniek adresje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bazar Bizar in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bazar Bizar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Bazar Bizar scoort een 7.75 uit 10 op basis van 2 reviews.