Hotel Banks

120 reviews over Hotel Banks in het Nederlands

Gewoon een goed hotel

Sommer
9-7-2017

Een review is natuurlijk een mening. Nooit goed of fout. Maar laten we sommige recensies dan maar "bijzonder" noemen.

Wat nog meer bijzonder is; ik kan in het hotel niks meer vinden van de minpunten die worden aangegeven hier.

Het is schoon, de tv kan doorgaan voor bioscoop, er is een waterkoker met allerlei theezakjes aanwezig, een fohn, heerlijke douche, geweldige bedden, vriendelijk personeel, ontbijt is divers én last but not least ( schijnbaar erg belangrijk ;) ) serveren ze er zelfs cruesli bij!

Kortom we hebben heerlijk genoten met onze meiden op de family room en komen zeker terug!

Antwerpen is een fijne stad om te winkelen, lekker uit eten te gaan en om te logeren in hotel Banks! Dus zeer geslaagd om er een paar dagen naar toe te gaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 9-1-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk dat Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende reis naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet,

Ligging is geweldig!

Jet
9-7-2016

Qua locatie is dit een tophotel. Echter voor de prijs vonden wij de kamers veel te klein en basic. Heeft iets weg van een Ikea studentenkamer. Badkamer in de kamer afgezet met glazen wand en een piepklein tv tje. Nee dan lopen we liever iets verder naar t centrum van Antwerpen voortaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 20-7-2016

Beste Jet,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen in Banks met ons te delen en wat fijn om te lezen dat je de ligging van Banks geweldig vindt. Inderdaad is Banks zeer centraal en midden in het hippe mode district gelegen.

De prijs van de kamers is mede afhankelijk van vraag en aanbod van hotelkamers in de Antwerpse hotelmarkt en varieert per dag. Waarbij ook het gekozen kamertype van invloed is.

We hopen dat je verder genoten hebt van de gratis drankjes en hapjes die we aan het einde van de middag aan al onze gasten aanbieden in Banks Day Time Cafe.

Mogelijk dat dit, de heerlijk comfortable Auping Boxspringbedden met linnen van de fijnste kwaliteit, de locatie en al wat Banks verder te bieden heeft toch aanleiding zijn om tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer voor Banks te kiezen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je weer als gast te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Geweldig hotel

Marieke Geurts
25-6-2016

Mooi hotel dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden zoals Groenplaats ,Grote Markt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel .

S'middags gratis drankje en hapje in de hotel lounge .

Kamer niet echt heel luxe maar alles was aanwezig.

Ligt in een rustige buurt.

Goed verzorgd ontbijt met genoeg brood en beleg eitje en verse juice

Er viel niets tegen .

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 4-7-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen hier voor ons achter te laten en wat heerlijk om te lezen dat je verblijf in Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomst drankje.

Manager

Te veel geld afgeschreven en niet teruggekregen

Mevrouw Ter Haar
3-5-2016

Geboekt voor 12 personen zaterdag op zondag, totaalprijs was 849 euro maar er werd 42 euro meer afgeschreven van mijn creditcard. Dit waren reserveringskosten werd mij verteld. Terwijl ik een screenshot had dat er geen reserveringskosten bij zouden komen. Dan waren het administratiekosten.... Dat kan natuurlijk niet. Ik kreeg als antwoord dat er een gedeelte teruggestort werd (niet gebeurd) en een flesje cava voor het misverstand (niet gehad). Zondag m'n beklag gedaan, manager was er niet maar het zou opgelost worden... Maar met de manager valt niet te mailen, ze heeft denk ik nog nooit gehoord van 'Klant is Koning'.

Kortom dit hotel schrijft teveel geld af en komen hun woorden niet na. In een hotel hoor je je relaxt te voelen en niet nog allemaal klachten moeten regelen aangezien zij niet hun woorden nakomen. Erg vervelende situatie en daarom beveel ik dit hotel absoluut niet aan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-5-2016

Geachte Mevrouw Ter Haar,

Het spijt ons natuurlijk zeer dat een en ander zo gelopen is, en dat de credit card maatschappij de terugbetaling niet direct heeft kunnen doorvoeren, maar de betaling is reeds geruime tijd voldaan zoals afgesproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Heerlijke, verrassend hotel

S. Schuller tot Peursum
22-2-2016

Een modern, verrassend hotel op een geweldige locatie! Perfecte bedden, heerlijk ontbijt. Kamers zijn niet heel groot maar voorzien van alles wat we nodig hadden.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-5-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de genomen tijd deze review voor ons achter te laten.

Het is fijn te lezen dat Banks aan uw verwachtingen voldaan heeft en u het een "heerlijk, verrassend hotel" vond.

Wij zien er naar uit u weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Manager

Leuk hotel op korte afstand van centrum

Lieke Stuurman
7-9-2015

Hier 2 nachten verbleven tijdens de bollekesfeesten. Goeie ligging ten opzichte van grote markt en groen plaats. Kamers zijn basic en vooral aan de matte glaswand van de badkamer moesten we even wennen. Geen airco op de kamer. Hotel kijkt uit op de vrijdagmarkt waar leuke cafetjes zitten. Ontbijt wordt geserveerd, niet overdadig maar voldoende. Leuk is het happy hour waar de drankjes en hapjes gratis zijn. Personeel is zeer vriendelijk. Koffers konden na uitchecken bewaard worden in het hotel, zodat we nog Antwerpen in konden.

Geen topper!

Lita
12-7-2015

Aardig designhotel wat jammer genoeg hier en daar wat verbetering / aanpassingen behoeft.

Heel klein en benauwd kamertje, geen airco aanwezig , en het raam kan wel open maar is heel vies .

Gordijnen kapot , badkamer vies!

Jammer want is verder wel leuk hotel met lekkere hapjes en drankjes aan eind van de middag.

Ontbijt word aan tafel geserveerd en is normaal .Misschien ontbijten buiten hotel beter en zeker goedkoper.

Ligging wel heel goed direct in centrum.

Super locatie!

L.D.
8-6-2015

Meerdere keren bezocht vanwege goede ligging t.o.v. winkels, uitgaan, restaurants.

Centrale ligging

kamaarlvis
19-10-2014

Hotel ligt midden tussen de gezellige straten met cafe, restaurant en winkeltjes. Gratis parkeren vrij dichtbij.

Kleine kamer is ook echt klein. Geen last van gehad, wisten wat we boekten. Badkamer en toilet slechts gescheiden van kamer door glazen wand.

Moderne inrichting. Wel warm op de kamer.

Vanaf 16.00 gratis drankje en tapas in de lounge. Erg lekker.

Goed ontbijt, leuk op bord geserveerd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Banks in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Banks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.