Géén boekingskosten

Hotel Banks

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Banks voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 120 reviews

7.4GoedScore uit 120 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk

124 Reviews over Banks

• 6anita30-05-2022

was goed

wij hadden de luxe kamer met dak terras. de kamer vonden wij te klein 4x3 en het dak terras te klein 2x3 wij hadden lawaai van de afzuiging op het dak . de airco maakte lawaai . je moest de ramen dicht hebben , want anders had je lawaai vd kroeg op het pleintje. opberg ruimte was te weinig en de mobiel moesten wij opladen op de douche . omdat de stopcontacten achter het bed niet bereikbaar waren . Persoonlijk had ik iets van een glazen wand vd douche gedaan , alles werd nat en glad . het ontbijt was goed ,personeel was vriendelijk. maar het was goed dat ik vraagde over het ontbijt, want het ging op tijd klok . Het is niet waar ze mee adverteren “ je wil de kamer niet uit “ voor ons was het te benauwd. misschien ook een idee om iets boven het balkon te hangen (zonnedoek of een luifel . en aan de straat kant misschien ook van die nep planten . wij vonden het te duur voor wat je kreeg (hotelkamer) had meer verwacht.

• 9Twan van Berlo26-07-2021

Erg goed !!

Hotel Banks is in een woord goed! De recensies van degene die aangeven dat de kamers te klein zijn kan ik me niet in vinden. De kamers zijn inderdaad compact, maar van alle gemakken voorzien. Goeie bedden voor een goeie nachtrust en een goeie douche om vervolgens de ochtend weer te beginnen. De ligging is subliem in het gezellige deel van Antwerpen met veel terrasjes en boutiekjes. Ook het ontbijt is gewoon goed en lekker. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Wij raden het hotel zeker aan!

• 10bianca20-10-2019

top hotel

dat je ontbijt aan tafel krijgt en tussen 1630 en 20.00 lekker kunt borrelen met hapjes en drankjes lief personeel..stond een fles cava op onze kamer..ik had via messenger in aug contact op genomen met algemene vragen en verteld dat we kwamen ivm onze trouwdag..dat is schijnbaar onthouden en was een totale verrassing voor ons..super aardig kaartje erbij..echt top

niesje hogewoning, Eigenaar, 29-10-2019

Beste Bianca,

Wat heerlijk te lezen dat Banks jullie genoten hebben van je verblijf in Banks en hartelijk dank voor je tijd om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je tijdens je volgende trip naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet, Niesje Hogewoning Manager

• 10Jo Visser Zuid-Afrika16-04-2019

Wonderlik in alle aspekte!

What a funky, well-planned/ in-place hotel! Decor /style is up-market. Rooms are great, nothing a-miss. Staff are sharp, quick, hardworking and very efficiently helpfull!! Alexander went out of his way to help with restaurants, train tickets, etc!! Carla Bartels add a magic private touch! In the heart of Antwerpen! Go there! Jo Visser Langebaan. South Africa

niesje hogewoning, Eigenaar, 23-04-2019

Dear Jo,

Thank you for your time to share your feedback with us and we are happy to read Banks has met your expectations in full.

And thank you for recommending Banks to other travellers, we look forward to welcoming them and you again in Banks with a chilled welcome drink.

With kind regards, Niesje Hogewoning Manager

• 9Sommer09-07-2017

Gewoon een goed hotel

Een review is natuurlijk een mening. Nooit goed of fout. Maar laten we sommige recensies dan maar "bijzonder" noemen. Wat nog meer bijzonder is; ik kan in het hotel niks meer vinden van de minpunten die worden aangegeven hier. Het is schoon, de tv kan doorgaan voor bioscoop, er is een waterkoker met allerlei theezakjes aanwezig, een fohn, heerlijke douche, geweldige bedden, vriendelijk personeel, ontbijt is divers én last but not least ( schijnbaar erg belangrijk ;) ) serveren ze er zelfs cruesli bij! Kortom we hebben heerlijk genoten met onze meiden op de family room en komen zeker terug!

• 6S. Sommer07-01-2017

Fijn hotel, leuke, moderne sfeer, perfecte ligging

Antwerpen is een fijne stad om te winkelen, lekker uit eten te gaan en om te logeren in hotel Banks! Dus zeer geslaagd om er een paar dagen naar toe te gaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 09-01-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk dat Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende reis naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet, Niesje Hogewoning Manager

• 6Jet09-07-2016

Ligging is geweldig!

Qua locatie is dit een tophotel. Echter voor de prijs vonden wij de kamers veel te klein en basic. Heeft iets weg van een Ikea studentenkamer. Badkamer in de kamer afgezet met glazen wand en een piepklein tv tje. Nee dan lopen we liever iets verder naar t centrum van Antwerpen voortaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 20-07-2016

Beste Jet,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen in Banks met ons te delen en wat fijn om te lezen dat je de ligging van Banks geweldig vindt. Inderdaad is Banks zeer centraal en midden in het hippe mode district gelegen.

De prijs van de kamers is mede afhankelijk van vraag en aanbod van hotelkamers in de Antwerpse hotelmarkt en varieert per dag. Waarbij ook het gekozen kamertype van invloed is.

We hopen dat je verder genoten hebt van de gratis drankjes en hapjes die we aan het einde van de middag aan al onze gasten aanbieden in Banks Day Time Cafe.

Mogelijk dat dit, de heerlijk comfortable Auping Boxspringbedden met linnen van de fijnste kwaliteit, de locatie en al wat Banks verder te bieden heeft toch aanleiding zijn om tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer voor Banks te kiezen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je weer als gast te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

• 7Marieke Geurts25-06-2016

Geweldig hotel

Mooi hotel dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden zoals Groenplaats ,Grote Markt. Vriendelijk en behulpzaam personeel . S'middags gratis drankje en hapje in de hotel lounge . Kamer niet echt heel luxe maar alles was aanwezig. Ligt in een rustige buurt. Goed verzorgd ontbijt met genoeg brood en beleg eitje en verse juice Er viel niets tegen .

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 04-07-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen hier voor ons achter te laten en wat heerlijk om te lezen dat je verblijf in Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomst drankje.

• 4Mevrouw Ter Haar03-05-2016

Te veel geld afgeschreven en niet teruggekregen

Geboekt voor 12 personen zaterdag op zondag, totaalprijs was 849 euro maar er werd 42 euro meer afgeschreven van mijn creditcard. Dit waren reserveringskosten werd mij verteld. Terwijl ik een screenshot had dat er geen reserveringskosten bij zouden komen. Dan waren het administratiekosten.... Dat kan natuurlijk niet. Ik kreeg als antwoord dat er een gedeelte teruggestort werd (niet gebeurd) en een flesje cava voor het misverstand (niet gehad). Zondag m'n beklag gedaan, manager was er niet maar het zou opgelost worden... Maar met de manager valt niet te mailen, ze heeft denk ik nog nooit gehoord van 'Klant is Koning'. Kortom dit hotel schrijft teveel geld af en komen hun woorden niet na. In een hotel hoor je je relaxt te voelen en niet nog allemaal klachten moeten regelen aangezien zij niet hun woorden nakomen. Erg vervelende situatie en daarom beveel ik dit hotel absoluut niet aan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-05-2016

Geachte Mevrouw Ter Haar,

Het spijt ons natuurlijk zeer dat een en ander zo gelopen is, en dat de credit card maatschappij de terugbetaling niet direct heeft kunnen doorvoeren, maar de betaling is reeds geruime tijd voldaan zoals afgesproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

• 9S. Schuller tot Peursum22-02-2016

Heerlijke, verrassend hotel

Een modern, verrassend hotel op een geweldige locatie! Perfecte bedden, heerlijk ontbijt. Kamers zijn niet heel groot maar voorzien van alles wat we nodig hadden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-05-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de genomen tijd deze review voor ons achter te laten.

Het is fijn te lezen dat Banks aan uw verwachtingen voldaan heeft en u het een "heerlijk, verrassend hotel" vond.

Wij zien er naar uit u weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Hotel Banks info

• AirconditioningBeschikbaar