Hotel Bankssterstersterster

122 reviews over Hotel Banks

• 2019
    10bianca20-10-2019

top hotel

dat je ontbijt aan tafel krijgt en tussen 1630 en 20.00 lekker kunt borrelen met hapjes en drankjes lief personeel..stond een fles cava op onze kamer..ik had via messenger in aug contact op genomen met algemene vragen en verteld dat we kwamen ivm onze trouwdag..dat is schijnbaar onthouden en was een totale verrassing voor ons..super aardig kaartje erbij..echt top

niesje hogewoning, Eigenaar, 29-10-2019

Beste Bianca,

Wat heerlijk te lezen dat Banks jullie genoten hebben van je verblijf in Banks en hartelijk dank voor je tijd om dat hier met ons te delen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je tijdens je volgende trip naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet, Niesje Hogewoning Manager

Gereisd met partner in oktober 2019

• Oude reviews

9Sommer09-07-2017

Gewoon een goed hotel

Een review is natuurlijk een mening. Nooit goed of fout. Maar laten we sommige recensies dan maar "bijzonder" noemen. Wat nog meer bijzonder is; ik kan in het hotel niks meer vinden van de minpunten die worden aangegeven hier. Het is schoon, de tv kan doorgaan voor bioscoop, er is een waterkoker met allerlei theezakjes aanwezig, een fohn, heerlijke douche, geweldige bedden, vriendelijk personeel, ontbijt is divers én last but not least ( schijnbaar erg belangrijk ;) ) serveren ze er zelfs cruesli bij! Kortom we hebben heerlijk genoten met onze meiden op de family room en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 6S. Sommer07-01-2017

Fijn hotel, leuke, moderne sfeer, perfecte ligging

Antwerpen is een fijne stad om te winkelen, lekker uit eten te gaan en om te logeren in hotel Banks! Dus zeer geslaagd om er een paar dagen naar toe te gaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 09-01-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je feedback hier voor ons achter te laten en wat heerlijk dat Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende reis naar Antwerpen weer in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Graag tot dan en met vriendelijke groet, Niesje Hogewoning Manager

Gereisd met partner in december 2016

• 6Jet09-07-2016

Ligging is geweldig!

Qua locatie is dit een tophotel. Echter voor de prijs vonden wij de kamers veel te klein en basic. Heeft iets weg van een Ikea studentenkamer. Badkamer in de kamer afgezet met glazen wand en een piepklein tv tje. Nee dan lopen we liever iets verder naar t centrum van Antwerpen voortaan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 20-07-2016

Beste Jet,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen in Banks met ons te delen en wat fijn om te lezen dat je de ligging van Banks geweldig vindt. Inderdaad is Banks zeer centraal en midden in het hippe mode district gelegen.

De prijs van de kamers is mede afhankelijk van vraag en aanbod van hotelkamers in de Antwerpse hotelmarkt en varieert per dag. Waarbij ook het gekozen kamertype van invloed is.

We hopen dat je verder genoten hebt van de gratis drankjes en hapjes die we aan het einde van de middag aan al onze gasten aanbieden in Banks Day Time Cafe.

Mogelijk dat dit, de heerlijk comfortable Auping Boxspringbedden met linnen van de fijnste kwaliteit, de locatie en al wat Banks verder te bieden heeft toch aanleiding zijn om tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer voor Banks te kiezen.

Wij zien er in ieder geval naar uit je weer als gast te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Marieke Geurts25-06-2016

Geweldig hotel

Mooi hotel dicht bij alle belangrijke bezienswaardigheden zoals Groenplaats ,Grote Markt. Vriendelijk en behulpzaam personeel . S'middags gratis drankje en hapje in de hotel lounge . Kamer niet echt heel luxe maar alles was aanwezig. Ligt in een rustige buurt. Goed verzorgd ontbijt met genoeg brood en beleg eitje en verse juice Er viel niets tegen .

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 04-07-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor je tijd om je bevindingen hier voor ons achter te laten en wat heerlijk om te lezen dat je verblijf in Banks aan je verwachtingen voldaan heeft.

Wij zien ernaar uit je tijdens je volgende bezoek aan Antwerpen weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomst drankje.

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Mevrouw Ter Haar03-05-2016

Te veel geld afgeschreven en niet teruggekregen

Geboekt voor 12 personen zaterdag op zondag, totaalprijs was 849 euro maar er werd 42 euro meer afgeschreven van mijn creditcard. Dit waren reserveringskosten werd mij verteld. Terwijl ik een screenshot had dat er geen reserveringskosten bij zouden komen. Dan waren het administratiekosten.... Dat kan natuurlijk niet. Ik kreeg als antwoord dat er een gedeelte teruggestort werd (niet gebeurd) en een flesje cava voor het misverstand (niet gehad). Zondag m'n beklag gedaan, manager was er niet maar het zou opgelost worden... Maar met de manager valt niet te mailen, ze heeft denk ik nog nooit gehoord van 'Klant is Koning'. Kortom dit hotel schrijft teveel geld af en komen hun woorden niet na. In een hotel hoor je je relaxt te voelen en niet nog allemaal klachten moeten regelen aangezien zij niet hun woorden nakomen. Erg vervelende situatie en daarom beveel ik dit hotel absoluut niet aan.

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-05-2016

Geachte Mevrouw Ter Haar,

Het spijt ons natuurlijk zeer dat een en ander zo gelopen is, en dat de credit card maatschappij de terugbetaling niet direct heeft kunnen doorvoeren, maar de betaling is reeds geruime tijd voldaan zoals afgesproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9S. Schuller tot Peursum22-02-2016

Heerlijke, verrassend hotel

Een modern, verrassend hotel op een geweldige locatie! Perfecte bedden, heerlijk ontbijt. Kamers zijn niet heel groot maar voorzien van alles wat we nodig hadden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

Niesje Hogewoning, Eigenaar, 30-05-2016

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de genomen tijd deze review voor ons achter te laten.

Het is fijn te lezen dat Banks aan uw verwachtingen voldaan heeft en u het een "heerlijk, verrassend hotel" vond.

Wij zien er naar uit u weer als gast in Banks te mogen verwelkomen met een gekoeld welkomstdrankje.

Zakelijk gereisd in februari 2016

• 7Lieke Stuurman07-09-2015

Leuk hotel op korte afstand van centrum

Hier 2 nachten verbleven tijdens de bollekesfeesten. Goeie ligging ten opzichte van grote markt en groen plaats. Kamers zijn basic en vooral aan de matte glaswand van de badkamer moesten we even wennen. Geen airco op de kamer. Hotel kijkt uit op de vrijdagmarkt waar leuke cafetjes zitten. Ontbijt wordt geserveerd, niet overdadig maar voldoende. Leuk is het happy hour waar de drankjes en hapjes gratis zijn. Personeel is zeer vriendelijk. Koffers konden na uitchecken bewaard worden in het hotel, zodat we nog Antwerpen in konden.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Lita12-07-2015

Geen topper!

Aardig designhotel wat jammer genoeg hier en daar wat verbetering / aanpassingen behoeft. Heel klein en benauwd kamertje, geen airco aanwezig , en het raam kan wel open maar is heel vies . Gordijnen kapot , badkamer vies! Jammer want is verder wel leuk hotel met lekkere hapjes en drankjes aan eind van de middag. Ontbijt word aan tafel geserveerd en is normaal .Misschien ontbijten buiten hotel beter en zeker goedkoper. Ligging wel heel goed direct in centrum.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8L.D.08-06-2015

Super locatie!

Meerdere keren bezocht vanwege goede ligging t.o.v. winkels, uitgaan, restaurants.

Gereisd met partner in januari 2015

4 tips over Hotel Banks

• Frederique, 07-05-2012

Staar je niet blind op de gratis cava bij aankomst en het ontbijt, beter zou de kamer een prijs kunnen hebben die past bij de kwaliteit/kamer en de sobere service. Dat drankje betaal ik graag zelf! Een zeer leuk cafe: Pallieter, een warm welkom na het eten..... Ook Muze is de moeite waard als je van Jazz houdt in een ongedwongen sfeer.

• L.D., 08-06-2015

Vraag in zomer een kamer met airco.

• Lita, 12-07-2015

Gratis parkeren aan de kaai.

0 vragen over Hotel Banks

• Gratis wifiOp de kamer