Bed and Breakfast Au Bon Lit

Bed and Breakfast Au Bon Lit

9.6Fenomenaal

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Au Bon Lit?

9.6Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

5 reviews over Bed and Breakfast Au Bon Lit

• 9Anneke30-04-2013

Heerlijk tot rust gekomen en echt verwend

Heel mooie kamer, zelfs mooier dan op de foto, wat meestal toch omgkeerd is. Mooi gedecoreerd, strak, modern maar toch fijne romantische badjassen,genoeg dekens en kussens, gidsjes, gault millau etc. Daarnaast uitstekende en efficiënte ontvangst, heerlijk ontbijt in onze kamer, echt genieten! De B&B ligt niet in het centrum maar je bent er meteen met de tram en bovendien parkeer je gratis in de straat. Sophie toont je hoe je moet gaan en is erg behulpzaam. Lieve en beleefde dochter die oNs netjes heeft bediend aan tafel. Een eche aanrader en we keren zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Rit Schellekens25-09-2010

Ruime luxekamer geschikt voor kleine kinderen!

Mooie en zeer ruime kamer! Kamer is op het gelijkvloers met eigen terras gelegen aan de tuin. De kindjes des huizes hebben super gespeeld met onze dochter van 8. Tramhalte vlakbij om naar het centrum te gaan. Wij komen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Rita Schellekens29-07-2010

Dit is onze 'thuis' in Antwerpen!

De website oogt al zo mooi maar in het echt is het nog mooier! De zeer ruime kamer straalt rust uit en is ingericht met de beste materialen! De kleine keuken ernaast is zeer handig en we konden 3 keer ontbijten op het terras... Dank jullie wel om ons verblijf in Antwerpen zo aangenaam te maken!

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Rit Schellekens31-05-2010

Hier komen we terug!

Deze B&B geeft je de rust net buiten het centrum. Zeer attente gastvrouw, gevulde koelkast, kamer die groter is dan onze eigen woonkamer mét terras (op gelijkvloers, makkelijk, geen trappen!), mooie stadstuin en een lekker ontbijt! We hadden 's avonds in een restaurantje in het centrum gereserveerd en Jurgen, heer des huizes, bracht ons ernaar toe! We hopen hier snel terug te kunnen komen!

Gereisd met partner in mei 2010

• 10john stravers12-01-2010

Houden zo en niets meer aan verbeteren...........

Houden zo en niets meer aan verbeteren........... kan ook niet. Als het mogelijk zou zijn meer dan een 10 te geven, hadden wij dat gedaan! Hartelijke ontvangst, het huis en onze kamer is fantastich ingericht en alles klopt, prachtige kunst van Mieke Drossaert, een eigen tuinterras, een ontbijt met zoveel zorg en aandacht bereid, de all-in formule met geen verrassingen achteraf, jullie specifieke informatie over Antwerpen, met de tram lag Antwerpen aan onze voeten....... maar vooral de fijne sfeer en hartelijkheid van Sofie en haar man Jurgen hebben ons verblijf in Antwerpen tot een feest voor ons gemaakt. Sofie en Jurgen, bedankt voor jullie gastvrijheid !

Gereisd met partner in januari 2010

Bed and Breakfast Au Bon Lit info