Hotel Astoria

6,5

166 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

Kirsten,
6-6-2018

Mooie ruime kamer, prima ontbijt

Gereisd met partner in mei 2018

niet voor herhaling vatbaar

franco,
2-1-2018

bij uw reservatie niet laten verleideng met een luxekamer,het enige aan deze luxekamer is de grote en dat is het.luxe kamer waar zelf geen bar/koelkast aanwezig is en alles aan renovatie toe.vloerbekleding,overgordijen versleten en gescheurd.

deur naar terras kon niet afgesloten worden,slot defect.

ontbijt word gepresenteerd als luxe ontbijt,is een gewoon ontbijt goed maar zeker geen luxe ontbijt.voor €200 zonder ontbijt voor 1 overnachting ,toch iets meer verwacht.

nog een probleem is de parking,moet je toch een 800meter verder gaan om uw wagen te parkeren.

personeel aan de bali wel zeer vriendelijk en behulpzaaam.

Gereisd met partner in december 2017

Positief is de ligging van het hotel: vlakbij het Centraal Station en het centrum van Antwerpen, dus de meeste bezienswaardigheden en allerlei restaurants op loopafstand.

De receptie is zeer vriendelijk. De kamers zijn schoon, maar enigszins gedateerd: douchen in een bad met een douchegordijn vinden we niet meer van deze tijd en de meubels waren ooit mooi, maar zijn nu her en der beschadigd. Het bed was overigens prima.

Het ontbijt is redelijk: niet overdadig, maar van alles voldoende.

Een echt nadeel vonden wij de overlast van de straat waaraan het hotel ligt: 's nachts in het weekend veel last van schreeuwende en ruziënde stappers. 's Ochtends heel vroeg veel last van optrekkende auto's en motoren in de straat. Het lijkt overdag bij aankomst een rustig straatje, maar 's nachts en 's ochtends blijkt dat dus niet zo te zijn.

Al met al een redelijk hotel voor een paar nachten.

Gereisd met partner in november 2017

Nooit meer

Lewis,
13-7-2017

Goed was de situering midden in het centrum. Leuke restaurantjes in de buurt. Vooral Indiaas restaurant Aahaar was super. Erg dichtbij de schouwburg waar we een fantastisch concert van Engelbert Humperdinck zagen.

Slecht was het personeel en het ontbijt. Personeel was vooral goed in verveeld op de telefoon kijken. Onvriendelijk en niet bereid om mee te denken. Ontbijt was echt vreselijk, nog nooit zo slecht meegemaakt.

Gereisd met partner in juni 2017

voor herhaling vatbaar

dhr descamps jp
7-11-2016

goede rustige ligging , uitgebreid ontbijt , vriendelijk onthaal , mooie ruime kamer , net ; zeker goede prijs kwaliteit verhouding .

Gereisd met partner in november 2016

Dit niet meer weer.

Andreas
30-7-2016

Ik vond het hotel zeker voor drie sterren hotel erg tegenvallen.

Pluspunten waren dat is het hotel dicht bij het strand was en een ander pluspunt is dat de kamers netjes zijn.

Het grootste minpunt was dat men totaal geen uitzicht had men keek op de trappen.

Een ander groot minpunt is dat men snachtsveroverd de lift heel tijd hoorde.

De klantvriendelijkheid viel ook tegen.

Het ontbijt was redelijk alleen enkele Engelsen konden zich totaal niet gedragen en er werd niks van gezegd.

Ik raad iedereen af om dit hotel te reserveren want de kwaliteit is zeker voor een drie sterren restaurant ver onder de maat.

Gereisd met partner in januari 2016

Prima voor een nachtje

Pietje
11-7-2016

Voor een bezoek aan Antwerpen Zoo en de stad zelf hebben wij een nachtje geslapen in Astoria. Eenvoudig, maar prima hotel voor een nacht. Hotel ligt op loopafstand van het centraal station / centrum. Onderhoud in de kamer eenvoudig (deurstop bij het toilet geplaatst wat een onhandige plek is, en ook geen nut had; deur hing hoger dus ging erover heen). Verder wat oude lekkage sporen zichtbaar op het behang, maar verder wel een schone kamer. Bedden ook goed.

Ontbijt prima, erg divers (diverse soorten brood, broodjes, zoet beleg, kaas/vleeswaren, yoghurt, vruchten en Engels ontbijt).

Kortom; prima hotel voor een kort verblijf!

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel. Jammer van de parkeerboete.

Angelique
13-4-2016

Prima hotel. Schoon, ruime kamer en dichtbij het centrum.

Ook het ontbijt was prima.

Auto niet voor de deur parkeren bij inchecken. Na 10 minuten zit er een prent onder je ruitenwisser. Ook al mag je volgens het hotelpersoneel max 15 minuten laden / lossen.

Bezwaarschrift moet je zelf indienen.

Gereisd met partner in april 2016

Niks mis met dit vrij eenvoudige hotel wat vrijwel direct aan de winkelstraat ligt (Keyserlei). Kamer en badkamer zijn voldoende ruim zonder veel bijzonders maar wel goed schoon. Bedden zijn lang genoeg voor langere mensen. De kamer voelt wat oubollig aan maar voor een verblijf van één nacht is dat geen enkel probleem. Ontvangst bij de receptie is vriendelijk en wij kregen een welkoms drankje aangeboden. Ontbijt zat bij de prijs inbegrepen en is standaard continentaal. Broodjes en croissants waren vers en alles werd op tijd bijgevuld. Wifi dekking waar wij zaten op de 4e was uitstekend. Wij zouden zeker nog een keer terugkeren naar dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2016

Zeer goed

IB
10-1-2016

Zeer vriendelijke ontvangst, Ruime kamer. Verzorgde kamer en voorzien van alle comfort. Hotel is rustig gelegen en op loopafstand van Keizerlei/Meir en centraal station. Zeer goed ontbijt met aandacht voor glutenvrij brood. Koffers kunnen na uitchecken opgeborgen worden (veilig). Wij boekte rechtstreeks bij het hotel waardoor wij extra's kregen (Prijs niet duurder dan bij bekendste boekingside). Een aanrader om dit hotel te kiezen als citytrip. Wij kiezen dit hotel terug, bij een volgende weekendbezoek aan de stad

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.