Appartement
KinderhotelWeer vandaag14°1°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arass Business Flats voor je op een rij gezet:

18 reviews over Appartement Arass Business Flats in het Nederlands

Voor paar dagen oké.

Herman
21-8-2009

Goed hotel voor doorreis of paar dagen. Supermarkt er tegenover. Ligt wel aan drukke weg, maar ramen sluiten goed.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prima plek!

Berty
3-8-2009

Geweldig apartement! Veel ruimte! Goede bedden, leuk zitje met t.v. met filmzender! Neem een ontbijtje van huis mee of koop dit aan de overkant bij de supermarkt. Er is een keukentje met o.a. koelkast, kookplaat en zelfs een afwasmachine! Uiteraard borden, bestek etc. Op loopafstand van het centraal station en met een metrohalte om de hoek een super plek. Wij sliepen hier met zijn drieeen en dat ging prima. Houd de aanbieding in de gaten, dan heb je hier een heel goed hotel aan!

Gereisd met partner in juli 2009

betaling retour

ester
14-1-2009

In navolging van mijn onderstaande bericht is het wel zo netjes om te melden dat ik inderdaad mijn geld retour heb mogen ontvangen vandaag.

Er is een intensieve correspondentie geweest tussen mij en het hotel over de status van de betaling en heb zelfs een screenshot van de betaling gekregen via mail.

Het contact is uiterst vriendelijk verlopen en het personeel heeft de klacht erg serieus genomen en besproken met de huishoudelijke dienst.

Ik ben blij met het resultaat!

2008

armoedig hotel

Ingrid
      28-12-2008

Het arass suite inn hotel heeft veel gebreken en het ontbijt is op bezuinigd door de boterhammen en kaas zo dun mogelijk te laten snijden. Er hangen veel kookluchten vanaf 09.00 's ochtends in het hotel. Het is echt vergane glorie, al zegt de receptionist dat ze het aan het renoveren zijn. De medewerkers achter de balie zijn erg service gericht. Wij gaan hier nooit meer naar toe!

nooit meer

ester
      25-12-2008

Wij wilden vanaf vandaag, 1e kerstdag 3 nachten verblijven in het Arras Inn in een appartement.

Niet zoals de voorgangers in een penthouse, maar een standaard appartement.

Receptiepersoneel was erg vriendelijk.

Bij binnenkomst in de kamer schrokken we ons rot.

Kaal, lelijk, Uitzicht op een betonnen tussenplaats (dak van de garage) met metalen buizen en vooral heel erg vies. Stonk naar urine, bleef aan de tegels vastplakken in toilet en keuken, weg geschimmeld bad, matrasje van 10 cm dik, weggesmolten stekker in stopcontact en dubieuze vlekken naast hoofdeind van het bed op de grond en aangekoekt, warvan ik niet wil weten wat het is geweest. Na klagen een andere zelfde kamer gekregen, alwaar prullenbakken niet geleegd, vies bestek in de wasbak, doorlopende wc, stukke bescherming van de radiator en zeer vieze vlekken op stoel op "kruis" hoogte.

Besloten om spullen te pakken en naar huis gegaan. Receptie betreurde het en belooft ons ons geld terug te storten. we wachten af.

Verassend hotel/ appartement!

Nicola
      6-9-2008

Een beetje ontmoedigd door de negatieve berxihten over dit hotel/ appartement begonnen we aan een weekendje Antwerpen. Tot onze verassing was de dame aan de receptie uiterst vriendelijk. De kamer was een ware verassing. Twee etages, wel wat verouderd, maar volop ruimte en het was schoon.

Gereisd met partner in september 2006

Evenals de vorige beoordeler hadden wij de penthouse van het arass geboekt, via touroperator. Ook bij ons bleek het penthouse ondanks de reservering verhuurd te zijn. Maar wij kregen een alternatieve datum aangeboden. Hierop ingegaan en afgelopen weekend gegaan. De dag voor vertrek nogmaals om bevestiging van het penthouse gevraagd en gekregen. Bij aankomst bleek het penthouse wederom niet beschikbaar. Dit hotel neemt het blijkbaar niet zo nauw met de wensen van haar gasten. Inrichting is gedateerd, bad liep niet door, tv stoorde. Wil je een leuk weekendje in antwerpen? Kies dan een ander hotel.

Gereisd met partner in april 2008
      2007

Groot 2 pers

Fam Arts
      8-11-2007

Groot 2 pers. app. op de bovenste verdieping van het hotel met dakterras. schone kamer,vriendelijk personeel, goed ontbijt, en op loop afstand van centrum en station. Een echte aanrader voor een leuk weekend Antwerpen.

Gereisd met partner in november 2006

Appartement info

• De staf spreektEngels, Frans, Nederlands
      • VerzorgingLogies-ontbijt
      • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
      • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arass Business Flats in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arass Business Flats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.