Appartement
KinderhotelWeer vandaag14°-1°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arass Business Flats voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Arass Business Flats in het Nederlands

Noooit meer

peggy
28-12-2009

App arass suite doet zich beter voor dan het is. We hadden app B-duplex.

Op de badkamer lagen nog allemaal haren van verschillende mensen en op de muren boven bij het slaap gedeeltte zat ook van alles. De poetsvrouw kan in ieder geval niet poetsen. Dan zeggen ze dat ze gerenoveerd hebben nou onze kamer niet, tegeltjes los tegen de keukenmuur en de leuning van de trap zat helemaal los terwijl we een kind van 3 jaar bij hadden. Het is boven ook helemaal open niks is afgezet je kunt als kind zo naar beneden vallen. Als je van plan bent om s avonds wat later thuis te komen vind ik het een gevaarlijk stuk om te lopen. Naar het begin van de winkelstraat 10 tot 15 min langs het station af echt niet prettig, naar het oude centrum 30 min lopen. Al met al konden wij voor hetzelfde geld een 4 sterren hotel midden in het centum krijgen is misschien een tip voor u.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arass Business Flats in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arass Business Flats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.