Appartement
KinderhotelWeer vandaag13°5°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Arass Business Flats voor je op een rij gezet:

16 reviews over Appartement Arass Business Flats in het Nederlands

super ,geheel gerenoveerd

José
16-7-2015

3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.

Gereisd met partner in juli 2015

Dit nooit meer!!

Dyantha
4-1-2014

Appartement zelf is vrij groot, genoeg ruimte, ligging van het hotel is ook prima. Ongv. 10 minuten lopen en je bent in het centrum van Antwerpen.

Het hotel zelf is erg slecht, sowieso geen 4 sterren wat hun zeggen, de bedden liggen erg verrot en staan op wieltjes waardoor ze steeds wegrijden als je een beweging maakt.

Wil je de tweede verdieping of hoger bereiken, dan moet je eerst een trap omhoog en dan kan je pas met de lift, in de gangen is er weinig verlichting, waardoor je soms gewoon in het donker loopt!!

De badkamer is een aanfluiting, de stenen op de muur zitten gewoon gaten in, daardoor tocht het heel erg daar.

Een voordeel, je kan je auto wel bij hun parkeren, aparte garage daarvoor. Dit zat bij de prijs inbegrepen.

Antwerpen zelf is erg leuk en daar komen we dan ook zeker nog een keer terug, maar dit hotel nooit meer, geen aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2014

Enorm veel ruimte.

Ingrid
8-9-2013

Als je binnenkomt ben je helemaal verbaasd hoe groot de kamer is, lekker veel bewegingsruimte, eigen keuken.

Het interieur is wel flink verouderd. De air-conditioning lekte voordurend water. Overal zaten vlekken en roestplekken. Kamers zijn ook gehorig.

Gereisd met partner in september 2013

oud, donker, gammel en stinkend

Maria
2-1-2011

Wij hebben een paar dagen in een suite apartement op de 6e verdieping doorgebracht. Dit zou gerenoveerd zijn in 2009, zo stond er op de website. Dit bleek absoluut onwaar. Of het moest om de donkerbruine muren en dito tapijt gaan? Om een winterdepressie van te krijgen, zo donker. Verder was de inrichting oud en afgebladderd. Ook functioneerde het luchtververseringssysteem niet. Wij hebben ramen alle avonden open gehad omdat er sigarettenrook in onze ruimte werd geblazen. Nee, ondanks de goede ligging en de goede bedden (ja, er deugde toch wat) was dit de 100 euro per nacht niet waard.

Gereisd met partner in december 2010

Leuk

Mendy
31-7-2010

Ben hier met mijn partner geweest. Hadden via een voordeelsite geboekt en waren totaal €60,- kwijt voor de overnachtingen met ontbijt.

Hotel is een aanrader, onbijt was heerlijk en de kamers erg groot met een eigen keukentje.

Ligging t.o.v. het centrum ging, je moest minimaal 15 minuten lopen. Maar dat was geen probleem want is een rechte weg.

Gereisd met partner in juni 2010

super appartement/hotel

wij hadden de duplex suite, met ontbijt voor 70 euro, ideaal! 2 min lopen naar de metro, binnen 10 min sta je middag in het centrum, erg makkelijk. Kamers zijn groot,

leuk zitje,bedden en douche waren ook erg prettig. Receptie was erg vriendelijke en ontbijt was goed. Alles in overvloed. Al met al een prettig weekend antwerpen, raden het zeker aan, en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in april 2010

Gereisd met partner in maart 2010

Super geweldig!!!!

Ingrid
2-11-2009

We hadden rechtstreeks geboekt bij het hotel zelf. Een superleuke aanbieding voor de suite appartement. Een hele ruime suite waar je heerlijk kunt vertoeven. De kamer zag er zeer netjes uit, bedden lagen heerlijk zacht. Alles was tip-top in orde.

De service aan de receptie was erg goed, zondagochtend moesten we weer uitchecken maar ze deden er helemaal niet moeilijk over als we onze auto lieten staan voor nog een paar uurtjes zodat we toch nog van de stad konden genieten.

Wij gaan hier zeker nog een keertje terug. Ik heb dit hotel zeker bij mijn favorieten staan.

Gereisd met partner in oktober 2009

Voor paar dagen oké.

Herman
21-8-2009

Goed hotel voor doorreis of paar dagen. Supermarkt er tegenover. Ligt wel aan drukke weg, maar ramen sluiten goed.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prima plek!

Berty
3-8-2009

Geweldig apartement! Veel ruimte! Goede bedden, leuk zitje met t.v. met filmzender! Neem een ontbijtje van huis mee of koop dit aan de overkant bij de supermarkt. Er is een keukentje met o.a. koelkast, kookplaat en zelfs een afwasmachine! Uiteraard borden, bestek etc. Op loopafstand van het centraal station en met een metrohalte om de hoek een super plek. Wij sliepen hier met zijn drieeen en dat ging prima. Houd de aanbieding in de gaten, dan heb je hier een heel goed hotel aan!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arass Business Flats in Antwerpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arass Business Flats zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.