Appartement Arass Business Flats

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Maria

oud, donker, gammel en stinkend

Maria,
2-1-2011

Wij hebben een paar dagen in een suite apartement op de 6e verdieping doorgebracht. Dit zou gerenoveerd zijn in 2009, zo stond er op de website. Dit bleek absoluut onwaar. Of het moest om de donkerbruine muren en dito tapijt gaan? Om een winterdepressie van te krijgen, zo donker. Verder was de inrichting oud en afgebladderd. Ook functioneerde het luchtververseringssysteem niet. Wij hebben ramen alle avonden open gehad omdat er sigarettenrook in onze ruimte werd geblazen. Nee, ondanks de goede ligging en de goede bedden (ja, er deugde toch wat) was dit de 100 euro per nacht niet waard.

Gereisd met partner in december 2010