Appartement Arass Business Flats

Review geschreven door Ingrid

Super geweldig!!!!

Ingrid,
2-11-2009

We hadden rechtstreeks geboekt bij het hotel zelf. Een superleuke aanbieding voor de suite appartement. Een hele ruime suite waar je heerlijk kunt vertoeven. De kamer zag er zeer netjes uit, bedden lagen heerlijk zacht. Alles was tip-top in orde.

De service aan de receptie was erg goed, zondagochtend moesten we weer uitchecken maar ze deden er helemaal niet moeilijk over als we onze auto lieten staan voor nog een paar uurtjes zodat we toch nog van de stad konden genieten.

Wij gaan hier zeker nog een keertje terug. Ik heb dit hotel zeker bij mijn favorieten staan.

Gereisd met partner in oktober 2009