Appartement Arass Business Flats

Review geschreven door Dyantha

Dit nooit meer!!

Dyantha,
4-1-2014

Appartement zelf is vrij groot, genoeg ruimte, ligging van het hotel is ook prima. Ongv. 10 minuten lopen en je bent in het centrum van Antwerpen.

Het hotel zelf is erg slecht, sowieso geen 4 sterren wat hun zeggen, de bedden liggen erg verrot en staan op wieltjes waardoor ze steeds wegrijden als je een beweging maakt.

Wil je de tweede verdieping of hoger bereiken, dan moet je eerst een trap omhoog en dan kan je pas met de lift, in de gangen is er weinig verlichting, waardoor je soms gewoon in het donker loopt!!

De badkamer is een aanfluiting, de stenen op de muur zitten gewoon gaten in, daardoor tocht het heel erg daar.

Een voordeel, je kan je auto wel bij hun parkeren, aparte garage daarvoor. Dit zat bij de prijs inbegrepen.

Antwerpen zelf is erg leuk en daar komen we dan ook zeker nog een keer terug, maar dit hotel nooit meer, geen aanrader!!!

Gereisd met partner in januari 2014