Géén boekingskosten
BelgiëAntwerpenAntwerpenAppartementen AntwerpenAppartement Arass Business Flats

Appartement Arass Business Flats

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Arass Business Flats voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 19 reviews

Meer appartement info

19 Reviews over Arass Business Flats

• 8Guus Verhoef15-08-2022

Fantastisch een aanrader

Prima hotel het appartement waar wij zaten was groot en op De 7e etage prachtig uitzicht over Antwerpen Vooral s avonds schittterend Het ontbijt was prima , service uitstekend! Rustige plek net buiten het centrum 15 minuten lopen van Antwerpen Centraal

• 7E. van Woerkom20-07-2022

Prima kamer voor deze prijs

Onze kamer (studio met klein keukenblok en badkamer was lekker ruim en bedden waren redelijk tot goed. Voor het korte verblijf is dit een prima plek, ligt niet heel ver van het centrum, ligt in de multi-culturele wijk Borgerhout. Kamer was over het algemeen schoon, alleen vloerbedekking vind ik niet fris en niet meer in een hotel horen. Ook was er gele/vieze aanslag in de wc en de voegen bij het bad/douche waren allemaal beschimmeld. Dus badkamer verdient de nodige aandacht, verder nog wel wat kleine puntjes van verbetering. Maar gezien de prijs was het in zijn geheel gezien een prima kamer/studio. Personeel bij in- en uitchecken was ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9José16-07-2015

super ,geheel gerenoveerd

3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.

• 2Dyantha04-01-2014

Dit nooit meer!!

Appartement zelf is vrij groot, genoeg ruimte, ligging van het hotel is ook prima. Ongv. 10 minuten lopen en je bent in het centrum van Antwerpen. Het hotel zelf is erg slecht, sowieso geen 4 sterren wat hun zeggen, de bedden liggen erg verrot en staan op wieltjes waardoor ze steeds wegrijden als je een beweging maakt. Wil je de tweede verdieping of hoger bereiken, dan moet je eerst een trap omhoog en dan kan je pas met de lift, in de gangen is er weinig verlichting, waardoor je soms gewoon in het donker loopt!! De badkamer is een aanfluiting, de stenen op de muur zitten gewoon gaten in, daardoor tocht het heel erg daar. Een voordeel, je kan je auto wel bij hun parkeren, aparte garage daarvoor. Dit zat bij de prijs inbegrepen. Antwerpen zelf is erg leuk en daar komen we dan ook zeker nog een keer terug, maar dit hotel nooit meer, geen aanrader!!!

• 7Ingrid08-09-2013

Enorm veel ruimte.

Als je binnenkomt ben je helemaal verbaasd hoe groot de kamer is, lekker veel bewegingsruimte, eigen keuken. Het interieur is wel flink verouderd. De air-conditioning lekte voordurend water. Overal zaten vlekken en roestplekken. Kamers zijn ook gehorig.

• 3Maria02-01-2011

oud, donker, gammel en stinkend

Wij hebben een paar dagen in een suite apartement op de 6e verdieping doorgebracht. Dit zou gerenoveerd zijn in 2009, zo stond er op de website. Dit bleek absoluut onwaar. Of het moest om de donkerbruine muren en dito tapijt gaan? Om een winterdepressie van te krijgen, zo donker. Verder was de inrichting oud en afgebladderd. Ook functioneerde het luchtververseringssysteem niet. Wij hebben ramen alle avonden open gehad omdat er sigarettenrook in onze ruimte werd geblazen. Nee, ondanks de goede ligging en de goede bedden (ja, er deugde toch wat) was dit de 100 euro per nacht niet waard.

• 7luc deraedt05-09-2010

ruime kamers

Arras suite inn is een hotel met ruime kamers. Het onthaal aan de receptie verliep heel correct. De kamers zijn ruim en opgevat als duplex kamers. Boven heb je de bedden en de badkamer. De bedden waren zeker ok. Wat we minder vonden : het hotel mag zeker eens een opknapbeurt krijgen, wat schilderwerken, kapotte deuren, etc zou het hotel een betere uitstraling geven. Het ligt ook een eindje van het centrum. Nu prijs/kwaliteit is zeker ok

• 8Mendy31-07-2010

Leuk

Ben hier met mijn partner geweest. Hadden via een voordeelsite geboekt en waren totaal €60,- kwijt voor de overnachtingen met ontbijt.

Hotel is een aanrader, onbijt was heerlijk en de kamers erg groot met een eigen keukentje.

Ligging t.o.v. het centrum ging, je moest minimaal 15 minuten lopen. Maar dat was geen probleem want is een rechte weg.

• 10milou25-04-2010

Fantastische plek, voor herhaling vatbaar!

super appartement/hotel wij hadden de duplex suite, met ontbijt voor 70 euro, ideaal! 2 min lopen naar de metro, binnen 10 min sta je middag in het centrum, erg makkelijk. Kamers zijn groot, leuk zitje,bedden en douche waren ook erg prettig. Receptie was erg vriendelijke en ontbijt was goed. Alles in overvloed. Al met al een prettig weekend antwerpen, raden het zeker aan, en komen zeker nog eens terug!

• 8Rolf Pieters29-03-2010

Zeer goed logies