Géén boekingskosten

Aplace

Appartement
BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Aplace voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 29 reviews
+57/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 29 reviews
  • 9.6Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

29 Reviews over Aplace

• 9anoniem19-10-2015

Goede locatie

Centraal gelegen,heerlijke schone kamer. Karin is een fantastische gastvrouw.

• 9e klaassen15-03-2013

Aanrader

Het ontvangst was zeer hartelijk, de suite ruim en sfeervol, een heerlijk bed, de locatie ideaal. Aanrader

• 10Paul Lugtenborg12-08-2012

Fantastisch appartement

Prima verzorgd, gezellig en trendy ingericht (vintage achtig) appartement waar je je gelijk thuis voelt Sympathieke en attente eigenaresse, Karin, die je echt welkom heet. Op de nachtkastjes bij de bedden stonden flesjes bronwater met een koekje. Enook was er aan onze hond gedacht ( voederbakjes en een hondenlekkernij). Wij waren hier een kleine week samen met twee oudere dochters die op de bedbank sliepen. Zelf hadden we ons het 2- persoonsbed in de slaapkamer toegeëigend dat heerlijk was opgemaakt met kraakhelder beddengoed en een prima matras had. De douche was super met een regendouche-kop. Het gezellige appartement ligt aan de intieme, gezellige en gelukkig nog niet zo bekende Vrijdagmarkt in het oude centrum. Perfecte uitvalbasis om de stad te verkennen. Elke vrijdag vindt hier een soort veiling markt plaats (brocante, antiek, huisraad e.d.) Erg leuk om mee te maken. Dit appartement is een echte aanrader!!! En onze grote dochters zijn het hier ook van harte mee eens.

• 0Thys Serge en Stien24-05-2012

Gezellig rustpunt op wandelafstand van het centrum

Prachtig uitzicht op de gezellige vrijdagmarkt met de kathedraal op de achtergrond. Heel rustig!Absoluut geen geluidshinder. Keuken is goed ingericht, maar we zijn lekker gaan ontbijten in het 't Suut Bekske' in de Hoogstraat op amper 3 minuten wandelafstand van 'Aplace'. De slaapkamer is prachtig en de badkamer beschikt over een supergrote douche.Heerlijk! Bovendien is Karen een uiterst sympathieke gastvrouw waar je je dadelijk bij op je gemak voelt. Als we nog eens naar Antwerpen komen voor een weekend, reserveren we hier zeker opnieuw.

• 9Ankie30-07-2011

prachtige plek, gastvrije, zorgzame benadering

Appartement Laplace ligt schitterend aan het Vrijdagplein. Het uitzicht over het plein en naar de toren is geweldig. De klok aan de toren is vanuit de woonkamer te zien en het carillon zorgt voor mooie muzikale begeleiding. De aparte vorm van de ruimtes in het appartement en de vele ramen in de woonkamer geven een bijzondere en lichte sfeer. Heel speciaal is de zeer gastvrije en vriendelijke benadering van Karin, de gastvrouw, die haar naam alle eer aandoet. Zorgzaamheid tot in kleine details, van de flesjes water naast het bed tot de uitnodigend openstaande snoepblikjes. Retro-elementen met hedendaags comfort maken het heel prettig te verblijven in Laplace. Enig nachtelijke geluidsoverlast door een feestje bij de benedenburen neem je dan voor lief. Wij zijn er met drie volwassenen geweest en voelden ons er helemaal thuis. We kwamen onder andere naar Antwerpen om het MAS te bezoeken; dat is op loopafstand en zeer de moeite. Hans, Ankie en Joram uit resp. Arnhem(nl)/Diepenbeek (be)

• 10Jack31-05-2011

Fabulous Place

The place is great for a single person or a couple. Karin is super nice, great central location, and really nice space along with a turntable. What more could you want. If you're ok with climbing a couple of flights of stairs, it's well worth it for a very relaxing stay in a great city.

Jack, Boston USA

• 9Mark en Lotte04-04-2011

Super appartement!

Aplace, is een super leuk appartement erg gunstig gelegen op de Vrijdagmarkt in Antwerpen! Slechts 3 minuutjes lopen van de Groenplaats. Het appartement is leuk ingericht, je voelt je er meteen thuis. Karin heeft aan alles gedacht, koffie/thee, snoepjes, flesje water en nog veel meer. Ook de platenspeler is erg leuk. Misschien toch nog een klein min puntje.... er zit geen deur van de woon naar de slaapkamer dus je hebt vrij veel licht 's morgens, ach je moet wat te klagen hebben..... Echt een aanrader dit appartement!!! Voor eten zijn wij 1 avond bij Le John wezen eten, is wat duurder en chiquer maar erg lekker (wel reserveren).

• 9Marjan de Vos27-02-2011

Very nice place to be!!

We had a great time in Antwerpen. Very nice to see the 'Vrijdagmarkt' from the kitchen-window!

• 10brus/vermeer27-10-2010

Prachtig plekje

Prachtig appartement in hartje Antwerpen. Dichtbij alle winkels, musea, cafeetjes en restaurantjes, en tegelijkertijd op een rustig pleintje. Leuke ontvangst, met belgische vriendelijkheid en gastvrijheid. Leuke tips over de stad. Aan alles is gedacht, daar kunnen de meeste hotels nog wel wat van leren. Zeker doen!

• 10Marilie du Toit12-10-2010

A perfect place!

Aplace is the perfect base to explore Antwerp from. A unique corner flat - clean, beautifully decorated and homely. In fact I found myself preferring having breakfast at the kitchen table overlooking the Vrijdagmark rather than at my favourite coffee spot around the corner. Good linen, great bathroom, quirky record selection, up to date advice from Karin your host and thoughtful attention to detail right down to the hand selected green tea and Illy coffee cups.

Hope to be back soon, thanks again Karin!

Appartement Aplace info

• CafeNiet beschikbaar