Bed and Breakfast Antwerpen B&B

Bed and Breakfast Antwerpen B&B

9.5Fenomenaal

België, Antwerpen, Antwerpen

Op vakantie geweest naar Antwerpen B&B?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

4 reviews over Bed and Breakfast Antwerpen B&B

• 10Frank17-12-2012

Gastvrijheid in de overtreffende trap

Ons weekend Antwerpen is zeer geslaagd en dat is voor een groot deel te denken aan Paul en Patricia. Zelden deze mate van gastvijheid gezien, dit lijkt meer op logeren bij goede vrienden dan overnachten in een hotel.

De ligging is prima, tegen het centrum aan (station op 5 minuten lopen, Grote Markt op 12 minuten) in de Borgerhout. Deze wijk heeft een slechte naam maar is met een revival bezig. Binnen 5 minuten van het hotel zijn genoeg leuke hippe en goede restaurants te vinden die stukken beter zijn dan de toeristenhap die je midden in het Centrum vindt.

De kamers zijn mooi, groot en van veel gemakken voorzien. Behulpvaardigheid en interesse van Patricia en Paul kent nauwelijks grenzen. Bijzonder is ook het ontbijt....hier wordt geen enkele moeite gespaard om je te verwennen met lekkernijen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 10Karin07-01-2012

Een superplek!

Heel fijn bed and breakfast. Erg aardige gastheer en gastvrouw. Heerlijk ontbijt en goed bed. Uitgebreide informatie gekregen over leuke straatjes en goede eetadresjes buiten het toeristische gebied.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Claude Reubens11-12-2011

prijs-kwaliteit geen uitblinker

We verbleven in de business suite tegen 110 euro voor één nacht. Mooie zeer ruime kamer met compleet keukenblok en eenvoudige maar nette badkamer met douche, toilet en wastafel(tje). Er hangt een rekje met Cd's van diverse muziekgenres aan de muur...maar er is niets om ze mee af te spelen! Er staat een oude grote beeldbuis-TV, maar een DVD-speler (die ook de cd's zou kunnen afspelen) ontbreekt. Wifi is er evenmin, wat voor een "business suite" toch onontbeerlijk lijkt. Het bed is een top-hotelkwaliteit-bedspring: niets op aan te merken. Het ontbijt is bijzonder en de niet zo gebruikelijke ontbijtgerechten zijn zeer smaakvol. Vers geperst sinaassap ontbreekt evenmin. Toch ontbrak een zoete toets, een croissantje bv. Deze B&B is wel aanbevelenswaardig maar er is nog ruimte voor verbetering.

Patricia Bierinckx (eigenares), Eigenares, 10-06-2012

Ik wil u bedanken voor uw beoordeling, maar als je onze website beter leest staat er wel uitdrukkelijk dat er Wifi en dvd installatie aanwezig is..je moet er enkel om vragen! Je krijgt dan het paswoord voor wifi en dvd word in enkele minuten geinstalleerd.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Petry30-11-2011

Magnifiek

Als er een 12 voor ontbijt had gegeven kunnen worden hadden ze deze met gemaak gekregen. De eigenaren van deze b & b is niets teveel, ze zijn heel erg aardig en gastvrij, bovendien geven ze prima insider tips qua restaurants en musea. Vanzelfsprekend was de kamer grandioos. Mooi ingericht, heerlijk bed bijzonder sfeervol.

Gereisd met partner in oktober 2011

1 tip over Bed and Breakfast Antwerpen B&B

• Petry, 30-11-2011 Rapporteren

Dageraadplaats met mooie terassen & restaurants (op aanraden van Paul)

in de Belgische herfstvakantie de boekenbeurs

0 vragen over Bed and Breakfast Antwerpen B&B

Bed and Breakfast Antwerpen B&B info