Géén boekingskosten

Hotel Antwerp Harbour

BelgiëAntwerpenAntwerpen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Antwerp Harbour voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 20 reviews

6.2VoldoendeScore uit 20 reviews

• Rolstoel toegankelijk

20 Reviews over Antwerp Harbour

• 8Rosita07-05-2019

Goed hotel

Goed hotel . Goed bed.douche en ontbijt.

• 8Ineke09-02-2019

Ideaal hotel na concert in het Sportpaleis.

Ideaal hotel om te overnachten na een concert in het Sportpaleis. Halte luchtbal is dichtbij en in het concertticket zit doorgaans gratis openbaar vervoer. Na het concert raak je zo ook vlot weg. Gratis parking voor de wagen. Eenvoudig hotel, eerder functioneel, niet voor een langer verblijf met vakantiegevoel. Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet met zelfbediening. Vriendelijk personeel aan het onthaal.

• 7Rietje17-11-2018

Deze onthouden we.

Op het allerlaatste moment boekten we nog vlug even ' een hotelletje' in het Antwerpse: we gingen er een voorstelling bezoeken tijdens de Zomer van Antwerpen. Een van de laatste beschikbare mogelijkheden was dit hotel. Het is geen super romatisch hotel waar je met je pas verworven geliefde naar toe gaat, integendeel. Deze blokkendoos is saai en functioneel. Maar wel heel erg rustig gelegen, met kamers met goede bedden en het sanitair is ook in orde. Het ontbijt maakt alles goed. De ligging is behoorlijk ver van de Markt. Te voet naar het centrum, zeker drie kwartier, bracht ons echter erg veel verrassingen, met als hoogtepunt een onverwachte hippe wijk die wij anders nooit ontdekt zouden hebben. Ook de directe omgeving is interessant, vooral voor jong uitgaanspubliek, met dans- en eetgelegenheden om de hoek. Erg groot voordeel van de locatie van dit hotel is de ligging vlakbij de rondweg en vóór het stuk waar altijd de files staan.

• 5Fam27-08-2018

Nooit meer.

Meest onromantische hotel waar ik ooit ben geweest. Kamer was wel schoon. Geen föhn in de badkamer. Ontbijt was prima.

• 1Jan19-11-2017

Nooit meer!

Slecht stinkend hotel. Alles vies!! Eten, kamer...nooit meer. Ook nog eens duur. Prijs kwaliteit een aanfluiting.

• 2Karin19-11-2017

Nooit meer!!

Stank als je binnenkomt. Stank door het hele hotel. Slecht ontbijt. Alles was op. Kamers vies. Schimmel in de badkamer. Stoffige kamer. Onvriendelijk personeel. Het enige voordeel was dat je zo bij de bioscoop was.

• 8Travel6814-10-2015

prima uitvalbasis voor het bezoeken van Antwerpen

Prima kamer met goed bed en douche. Ontbijt is ook ruim voldoende. Parking voor de deur. Evanals tram en bushalte. Taxi centrum, 20 euro.

• 8Painchiller20-12-2014

Tof hotelletje voor na feestje Sportpaleis

Voor 77€ kun je hier relaxed pitten na een nachtje feesten in het sportpaleis, taxi ritje centrum ongeveer 20eu

• 7AnneRob29-06-2013

Prima hotel

Wij wilden een uitgebreid bezoek brengen aan Metropolis bioscoop en niet naar huis hoeven rijden. Kwamen uit bij dit hotel. Het leek wel of de kamers en ontbijtzaal recentelijk waren gerenoveerd. Het enige wat minder uitstraalde was de ontvangst/receptie, als ze dat ook nog beetje oppimpen dan is het helemaal prima. Kamer aan voorzijde dus drukke weg die er langs loopt, maar wij beiden niet veel last van gehad. Op loopafstand naar de bioscoop waar we na afloop nog lekker cocktail hebben gedronken. Ontbijt was ook prima, voldoende keus en smaakte prima. Dus mochten we de combi hotel en bios nogmaals willen doen dan gaan we zeker terug naar dit hotel. Als je naar het centrum zou willen dan kan je het beste met openbaar vervoer gaan aangezien je bij het hotel gratis kan parkeren en de tram/bus stopt bijna voor de deur.

• 8Kirsten19-05-2013

Degelijk hotel

Hier 1 nachtje verbleven om een concert bij te wonen. De kamer die wij hadden was kamer 124 en bevond zich aan de voorzijde van het hotel. Daar waar een druk kruispunt is, dus je raam opendoen was voor ons niet echt een optie ivm geluidsoverlast. De kamer was simpel, straalde geen gezelligheid uit maar voor de rest prima. Goede bedden, kussen waren wat klein/plat naar mijn smaak. Badkamer is klein maar prima. Personeel erg vriendelijk. Niet verlegen om een praatje. Het ontbijt is goed te doen. Station Antwerpen Luchtbal en de tram/bushaltes richting centrum zijn op '+/= 5 min loopafstand. Voor 1 a 2 nachtjes is het een prima hotel.

Hotel Antwerp Harbour info

Het complex