Géén boekingskosten

Bed & Breakfast info

6 Reviews over Antwerp-Dreams

• 10Daisy Mertens21-10-2009

RECHTZETTING

Wij hebben sinds onze start 3 jaar geleden voor de 1e maal te maken met een hysterische dame die totaal onterecht een lastercampagne tegen ons is gestart omdat zij ondanks geen enkel contact noch per mail noch telefonisch toch persé voor onze gesloten deur wou komen staan omdat wij voor dit jaar de eerste en énige maal op vakantie waren!! Ik neem aan dat u allen begrijpt dat wij dit niet uitgebreid overal gaan aankondigen. Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoezeer wij deze kwestie betreuren.... Met dank aan alle andere begripvolle en aangename gasten die wij al hebben mogen ontvangen, Daisy & Michel

• 9katja van der doelen21-11-2008

super genoten, heerlijk bijgekomen,echte aanrader!

Voor ons de eerste keer bed&breakfast. Via een cadeaubon zijn we bij AntwerpDreams terecht gekomen. We hebben het echt heel erg fijn gehad daar. Heerlijk ontbijt, super vriendelijke en gastvrije eigenaren. De kamers zijn vrij ruim, schoon en netjes. De ligging is centraal ten op zichte van het centrum, 10 min lopen of 5 min fietsen en je begeeft je tussen de leuke winkeltjes, restaurants etc. Mocht je tips nodig hebben qua bezichtigingen, restaurants, winkels dan weten de eigenaren je die voldoende te geven. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

• 9Katja van der Doelen21-11-2008

super genoten, echte aanrader!!

Via een bon bij antwerp-dreams terecht gekomen. Eerste keer bed&breakfast voor ons en we hebben enorm genoten. Je wordt door de eigenaren echt verwend met een heerlijk ontbijt, de kamers zijn netjes en schoon, ideale ligging ten op zichte van het centrum, gratis inpandige garage om je auto te parkeren, ze geven je tips betreft bezichtigingen, restaurants etc in antwerpen, kunt er fietsen huren voor 5 euro (erg fijn!).Het zijn ook heel vriendelijke, gastvrije eigenaren! Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 9Dunja en Taco23-10-2007

Helemaal top! Mooie kamers, heerlijk en uitgebreid ontbijt en Daisy en Michel zijn erg gastvrij. De ligging is perfect, dichtbij het centrum en in de wijk zelf (Antwerpen Zuid) genoeg gelegenheid om lekker te eten en een beetje te loungen. Kortom, volop genoten afgelopen weekend

• 9Daniel en Elaine01-09-2007

Nieuwe b&b, geopend sinds april 2007. Alles was dan ook nieuw. Oogt heel modern, trendy maar vooral schoon. Gastvrije ontvangst en behulpzaam. De kamer had sfeer en een kleine balkon voor rokers. Het ontbijt was ook zeer royaal. De ligging is ook heel goed, 10 minuten lopen van het oude centrum en de cafétjes in het zuiden.

Nog wat info: je krijgt een voordeursleutel en een sleutel voor de kamer, wat betekent dat je altijd naar binnen kunt.

Aanrader!

• 9Marlies13-08-2007

Leuke B&B midden in de hippe wijk 't Zuid. Mooie en gezellige kamers, een hartelijke ontvangst en een heerlijk ontbijt op het terras.

Bed & Breakfast Antwerp-Dreams info

Het complex