Hotel Antigone

3.1Onvoldoende

53 reviews over Hotel Antigone

• 2018
    5Collette24-09-2018

Mooi , netjes maar errug oud allemaal

Het is netjes schoon maar errug oud allemaal tegeltjes op de badkamer kapot echt achterstallig jammer Slechte matras ! Ontbijt goed Personeel Bali niet zoheel vriendelijk Lift .. eng ook oud !

Gereisd met partner in september 2018

• 1Catri21-07-2018

VIES! ONAARDIG! GEHORIG!

We hadden voor 2 nachten geboekt maar zijn na een nacht al weg gegaan naar een ander hotel! Bij binnenkomst werden ontvangen door een zeer onaardig vrouw! We deden 1 leeg flesje in de prullenbak en die werd met een verongelijk gezicht er meteen uitgegist omdat de prullenbak anders vol zat. De kamers zijn zeer gehorig en ontzettend vies!! Vergeelde en kapotte kussens en de matrassen keihard! De badkamer was te vies voor woorden! Douchegordijn vergeeld en de tegeltjes kapot. We hebbem desinfecterend doekjes gekocht om de boel zelf maar schoon te maken. Na een rampzalige nacht,waarbij de kamer niet op slot kon, herrie in het hotel ziwel op straat door langs razende auto's en rollende containers. Nog nooit zo n slecht hotel meegemaakt!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 1Lilly21-07-2018

VERSCHRIKKELIJK!!

Ontzettend smerig hotel!! Hele onaardige eigenaren (!!) en echt vieze kamers. Pal aan een autoweg en glasbakken en heel dunne muren en extreem gehorig. Hele nacht wakker gelegen door geluidsoverlast binnen en buiten het hotel. We zijn na 1 dag gevlucht want konden niet langer blijven. Ontbijt heel karig. Het ergste was nog hoe vies het was!!!! Kussens heel geel en vol vlekken. Badkamer gewoon ranzig. Echt nooit meer!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Walter02-04-2018

Super wat een goede service

Wij hadden geboekt en kregen een mooie studio perfect met de kinderen die hadden een eigen kamer mooi uitzicht over een plein en douche en toilet lekker buiten je kamer maar wel voor je eigen niemand kan er op dmv een sleutel. En wat een aardige lieve mensen werken er hier in het hotel. Alles lekker op je gemak en parkeren naast het hotel als je reserveert echt wat een klasse. Dit is echt een geweldig hotel waar we zeker nog een keer terug komen dank jullie wel voor alle goede service en de kadootjes aan me zoon. 👍

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 2Fam. Anoniem31-03-2018

Nooit meer

Erg gastvrij personeel. We werden verderop in een studio gezet. de foto’s op de website lijken geneens op onze kamer. Alleen naar toe gaan als je grotendeels in de stad bent. En de hygiëne is ook ver te zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

1Karin27-11-2017

Zwaar teleurstellend! Nooit meer dit hotel!

Informeer goed welke kamer je krijgt. Wij werden weggestopt in een erg vieze oude sfeerloze studio in een steegje verderop. Men adverteert met mooie foto's. Niets is minder waar!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10O.G. Loman20-07-2017

Zéér goed.

Prima behandeling van manager en personeel. Uitstekend ontbijt, ette kamers met goede bedden. Op korte loopafstand van stadscentrum Was al enige jaren geleden hier geweest, nu een week in Antigoné. We zijn zéér tevreden en raden dit hotel direct aan de Schelde iedereen aan.

Negatieve opmerking: geen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Sonja27-01-2017

Prima hotel, vlakbij de Grote Markt!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Hotel Antigone. Het personeel is super gastvrij en zeer behulpzaam. De kamer is ruim en schoon, het ontbijt is uitstekend.

• 8Mirjam19-01-2017

Winkelen, heerlijk gegeten, leuke kroegjes

Ligging van het hotel is perfect, in het centrum en dicht bij kloosterstraat (leuk buurtje), Ontbijt is heerlijk, perfect gekookt eitje, heerlijk brood met beleg, fruit, yoghurt, muesli, kortom erg compleet. Goede tips van hotel gekregen op het gebied van uit eten en hebben voor ons gereserveerd. Gastvriendelijk!

• 9Brigitte19-01-2017

Schoon, goede service en lief personeel!

Super dichtbij de Grote Markt, heerlijk uitgebreid ontbijt. De kamers zijn ruim en je voelt je echt te gast bij hotel Antigone. Een hotel waar je je meteen welkom voelt. Prijs/kwaliteit: veel, voor weinig. Vraag het hotel voor de pareltjes in de stad en je komt op hele mooie plekjes in Antwerpen. Echt een aanrader, met of zonder kinderen, vriendinnen of partner, dat maakt niet uit.

Hotel Antigone info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV