Hostel Alias Antwerpen

Hostel Alias Antwerpenster

6.1Voldoende

België, Antwerpen, Antwerpen

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Alias Antwerpen?

6.1Voldoende

Hostel info

Meer hostel info
Tonen op kaart

8 reviews over Hostel Alias Antwerpen

• 3Voetbalteam uit Gelderland20-06-2016

Afrader, ga hier niet heen met een groep!

Met 34 man naar dit hostel geweest. Op vrijdagavond 1 waarschuwing gekregen van geluidsoverlast (1 kamer had muziek aan staan). Na deze waarschuwing Geen geluid- en/of welke vorm van overlast meer veroorzaakt in 1 van de 7 kamers. Borg van alle kamers werd ingehouden. Tijdens uitchecken bleek dat groepen voor ons hetzelfde was overkomen. Meer dan 600 borg achter moeten laten. Manager/Eigenaar alleen per telefoon aanspreekbaar en is botte vrouw die op deze manier veel geld 'verdiend'.

Verder: - Onvriendelijk/Onbehulpzaam personeel - Vieze douches - Slechte bedden (lees kartonnen plank) - Geen Nederlands/Vlaams/Frans sprekende medewerkers

Ga hier niet heen!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 4Simone B22-11-2015

Geen aanrader

Goede ligging, maar matig hostel met niet klantvriendelijk personeel. Het hostel was erg onhygiensisch: er hing een vreselijke rioolgeur in onze kamer en toen we wakker werden hadden we allemaal bultjes op onze benen (ongedierte?). Toen we de receptioniste hier op aanspraken reageerde ze alsof ze het niet gehoord had en keek ons niet meer aan. Zeker geen aanrader! Ik denk dat er in dezelfde prijsklasse veel betere slaapplaatsen te vinden zijn in Antwerpen.

Gereisd met vrienden in november 2015

• 4Loes10-11-2011

Absoluut geen aanrader

Ik ga hier zeker niet terugkomen. Er hangen veel vage mensen rond in de 'woonkamer' en buiten voor het pand. De douches zijn oud en kapot. De kamer lijkt oke, maar uiteindelijk bleken er bedwantsen te zitten.

Alleen gereisd in januari 2011

• 7Mandy23-07-2010

Simpel maar goed.

Dit is een zeer simpel hotel/jeugdberg. Maar daarom is het ook wat goedkoper. In de kamer zitten bedden en een kastje. En een beetje loopruimte, met een klein tafeltje. Heb je een kamer met badkamer dan zit er een wctje, doucheje en een wasbakje erbij. Anders deel je de badkamer met anderen (wat minder fris) Het ontbijt is goed, maar simpel. Wel heerlijke eieren erbij!

Toen wij er waren waren er helaas ook wat dronken Engelsen die het een beetje verpesten. Het personeel heeft ons toen uitermate goed behandeld. We mochten later het hotel uit (was laatste dag) om dat ze ons niet ertussen wilde laten zitten. Ze weten ook goed de weg. Zo kregen we bijvoorbeeld de kaart van de metro en is ons uitgelegd waar we lekker konden eten.

We waren overigen met zes meiden van 20 jaar daar. Ik zou het zeker afraden voor gezinnen met kinderen. Het is ook niet echt een hotel/jeugdherberg om 2 weken door te brengen. Meer voor een paar dagen. Laatste dag mag je bagage tot 2400 stallen!

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8Lieke07-05-2007

Perfect hostel voor een weekendje Antwerpen. Leuk gelegen in een Joodse wijk, tien minuutjes lopen naar het centrum en centraal station. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt bij de prijs inbegrepen. Vriendelijk personeel. Simpele maar schone kamers. Enige nadeel is dat het erg gehorig is, dus je wordt al vroeg wakker van het lawaai van je buren.

Gereisd met partner in mei 2007

• 7Marten20-12-2006

Een weekendje Antwerpen gedaan en in dit hotel overnacht. Hele aardige en grappige man achter de balie, tis allemaal redelijk nauw maar de kamer was prima! 15 minuten lopen en je bent int centrum, de ligging is heel leuk! Het is vlakbij het grote station en je zit midden in een joods orthodoxe wijk, je kijkt je ogen uit (klederdracht en diamanten :P). Prima hotel!

Gereisd met vrienden in december 2006

• 8Nathalie25-06-2006

Ik vond dit een heel fijn hotel! De mensen zijn erg aardig en behulpzaam. De kamers zijn heel netjes en schoon. Niet luxe, maar degelijke kamers voor een goede prijs.

Gereisd in juni 2006

• 8M & M13-09-2005

Leuk jongerenhotel voor weinig geld. Nette kamers, nette douches en inrichting. Goede locatie vlakbij het station. Voor een nachtje of weekendje stappen in Antwerpen ook zeer geschikt!!!

Gereisd in september 2005

0 tips over Hostel Alias Antwerpen