Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

vakanties Antwerpen

We hebben een aantal aanbieders voor Antwerpen voor je op een rij gezet:

Reviews over Antwerpen

een stad rijk aan musea en bezienswaardigheden

D.H. en J.D, Brugge,
    23-12-2018

Begin met info te vragen op de Dienst voor Toerisme, over wat er zoal te zien is in Antwerpen, tijdelijke tentoonstellingen, en de mogelijkheden om het openbaar vervoer (metro, tram, bus) te gebruiken.

Gereisd met partner in december 2018

Super genoten in Antwerpen

Sanne Schuurmans,
    20-11-2018

Twee dagen met mijn moeder gezellig in Antwerpen geweest, we hadden prachtig weer. Antwerpen heeft alles! !! Veel winkels op de Meir, mooie oude gebouwen op de Markt, een heel mooi oud station en midden in de stad een Dierentuin.

Gereisd met partner in november 2018

Eén advies : ga nooit naar frituur Max !

Jan,
    11-7-2018

Antwerpen is geweldig alleen is Frietkot Max aan de Groenplaats een schande voor de stad ! Was er getuige van hoe onbeschoft de vrouw die de friet bakt tekeer ging tegen klanten op het terras ! het waren Nederlanders en daar had ze duidelijk een hekel aan, de betreffende mensen deden niets verkeerd maar bleven naar haar smaak te lang zitten op het terras waar ze uitgebreid friet en snacks hadden gegeten. Een aan Belgen verontschuldigden zich zelfs voor het gedrag van haar en zeiden dat heus niet alle belgen zich zo zouden gedragen ! Ze ging tekeer als een 'viswijf' tegen deze mensen en schreeuwde over het terras dat het 'altijd hetzelfde was met die Ollanders' en dat 'Ollanders k..volk' is . Al vanaf 2014 staan er op allerlei reviewsites heel veel verhalen over haar onbeschofte gedrag naar klanten toe, maar blijkbaar kan dat, het is nu 2018 !

Gereisd met vrienden in juli 2018

Zeker opnieuw doen!

Ann Vanneste,
    9-7-2018

Prachtige kortingen tijdens de solden en zeer toffe en hippe winkels voor zowel jong als oud dochters ook zeer van genoten, zeker nog eens opnieuw doen en een duidelijke aanrader je zit ook direct in het stad als je uit het mooie station komt en ook zeer leuke terrasjes. Antwerpen is de beste shopstad voor elke leeftijd en je kan zowel shoppen als genieten van de prachtige authentieke gebouwen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Geweldig sfeervolle stad

Mevr. van Burken,
    5-5-2018

Antwerpen! Voor een fantastische vakantie hoef je het helemaal niet ver te zoeken. Samen met vriendinnen zijn we 3 daagjes in Antwerpen geweest. Ontzettend mooie stad en genoeg te doen! Ten eerste kom je op met de trein aan op een prachtig station! Antwerpen Centraal is een heel historisch oogend gebouw. Met de trein reizen vanaf Rotterdam kost ook nog eens bijna niets! Op loopafstand is de Grote Markt te bereiken die bekend staat om de prachtige rubenshuizen. De huizen met dynamische gevels. Als je dan een beetje verder loopt, kom je bij het water, waaraan een klein en sfeervol kasteeltje is gelegen. En als je dan ook nog de skyline van Antwerpen wil zien, dan kun je onder het water door naar de andere kant. Voor een super schattig straatje in een afgelegen deel van Antwerpen kun je de italiaanse sfeer even proeven. En niet te vergeten het chocolade museum! Heerlijk ruikende chocolade en prachtige kunstwerken. En tot slot wafels!

Gereisd met vrienden in mei 2017
Antwerpen scoort een 7,5 uit 10, op basis van 1026 reviews