Sorteren

vakanties Antwerpen

Reviews over Antwerpen

leuk voor mensen met minder budget

sumeya
    7-8-2018

Voor een goedkopere hotel was het tedoen niet teveel rotzooi, enof teveel luxe.

Eén advies : ga nooit naar frituur Max !

Jan
    11-7-2018

Antwerpen is geweldig alleen is Frietkot Max aan de Groenplaats een schande voor de stad ! Was er getuige van hoe onbeschoft de vrouw die de friet bakt tekeer ging tegen klanten op het terras ! het waren Nederlanders en daar had ze duidelijk een hekel aan, de betreffende mensen deden niets verkeerd maar bleven naar haar smaak te lang zitten op het terras waar ze uitgebreid friet en snacks hadden gegeten. Een aan Belgen verontschuldigden zich zelfs voor het gedrag van haar en zeiden dat heus niet alle belgen zich zo zouden gedragen ! Ze ging tekeer als een 'viswijf' tegen deze mensen en schreeuwde over het terras dat het 'altijd hetzelfde was met die Ollanders' en dat 'Ollanders k..volk' is . Al vanaf 2014 staan er op allerlei reviewsites heel veel verhalen over haar onbeschofte gedrag naar klanten toe, maar blijkbaar kan dat, het is nu 2018 !

Zeker opnieuw doen!

Ann Vanneste
    9-7-2018

Prachtige kortingen tijdens de solden en zeer toffe en hippe winkels voor zowel jong als oud dochters ook zeer van genoten, zeker nog eens opnieuw doen en een duidelijke aanrader je zit ook direct in het stad als je uit het mooie station komt en ook zeer leuke terrasjes. Antwerpen is de beste shopstad voor elke leeftijd en je kan zowel shoppen als genieten van de prachtige authentieke gebouwen.

leuk!

Teddy
    17-5-2018

De sfeer van de stad was top

Knusse stad!

Arno
    6-5-2018

-kroegen met speciaalbier

-gezellige stad

-na één weekend alles kunnen zien

Antwerpen scoort een 8,3 uit 10, op basis van 1022 reviews