We hebben een aantal aanbieders voor Zoutelande voor je op een rij gezet:

Reviews over Zoutelande

Luxe en gastvrije B & B

B Jacobs,
    20-4-2018

B & B Slapen en Zo is een luxe en gastvrije B & B in een nieuwbouwwijk, op loopafstand van het strand en het centrum van Zoutelande.

De kamers zijn schoon en voorzien van prima bedden.

Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker en je hebt de mogelijkheid zelf een lunchpakket te maken.

Gereisd anders in juli 2017

Echte aanrader!

Berkmortel,
    13-11-2017

Schoon, ruim opgezet, van alle gemakken voorzien en erg vriendelijke eigenaresse.

Gereisd met partner in november 2017

absoluut een aanrader

stien,
    20-10-2017

Wij hadden het appartement voor 4 personen op de Noordstraat 27 met keuken en twee slaapkamers. Het appartement is eenvoudig maar absoluut volledig en met zorg ingericht en wordt echt supernetjes schoon gehouden. Het balkon is lekker ruim en leuk aangekleed. De ligging is perfect, je loopt in een paar minuten naar het strand en je zit pal in downtown Zoutelande. Dit is een klein dorpje maar toch nog verrassend compleet met een klein supermarktje ( even buiten het centrum ligt een grote) en restaurantjes en winkeltjes. Het strand is prachtig. Domburg en Middelburg liggen op 10 autominuten en 45 minuten fietsen. Ook Vlissingen ligt vlakbij. Kortom zowel het appartement als Zoutelande zijn het waard om nog eens te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Geweldig verblijf!

Burkay,
    15-7-2016

Super b&b in Zoutelande! Prachtige kamer met alles wat je nodig hebt. Super vriendelijk gastgevers. Prijs kwaliteit top! Ligging is goed, alles om de hoek, ook het strand!

Gereisd met partner in juli 2016

Fijne B&B in een mooi plaatsje

Roxane,
    1-7-2016

Wij zijn ontzettend gastvrij ontvangen. De kamer was zeer goed, praktisch ingedeeld en heel schoon. Het is nog geen 2 minuutjes lopen om bij de eettentjes te komen, dus de locatie is ideaal! Wij hebben genoten

Gereisd met partner in juni 2016